Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej, fantje, ... ... ... Nisem nek hud expert v angleščini, v bistvu samo malo nekaj kolcam po angleško, ampak Nizozemci so v Eindhovnu začeli z ... ... ... s čudežem...

 

Če jaz prav razumem te modele, so začeli namesto premoga sežigat železo. Ogljikovega dioksida nimajo, ampak samo "železov oksid". 

Poleg tega imajo pa "povratno funkcijo". V bližini so vetrne elektrarne. Ko je proizvodnja večja od porabe, z viškom s pomočjo elektrolize pridobivajo vodik. Ta vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo, ki ga lahko spet kurijo...

 

Imajo pa tudi "zalogovnik energije": sod železa. Ko potrebujejo vodik, ga poškropijo z vodno paro. Kisik se veže na železo, vodik zgoraj lovijo v epruveto...

 

Hudo tole vse skupaj!

Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo,

 

Kako da se niso tega že prej domislili. Sepravi, imaš zarjavel avto (recimo mazdo), Potopiš ga v vodik, in glej ga - avto je kot nov. Vodo pridobljeno s tem postopkom uporabiš za zalivanje cvetlične grede. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Železo kurijo - WTF. Pa to so zapoznele prvoaprilske.

33112_1.png

Napisano

Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Eh, to je tako. Teh postopkov je nešteto. Samo v prakso za neko ceno jih je vedno problem skalirati. Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine...

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi.

 

Zadeva funkcionira. Sicer testno v eni lokalni pivovarni, ampak, glej, dela...

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano

Evo, lokalna pivovarna Swinkeles.

 

Sem šel prav prepisat. Če bo kdo kaj raziskoval. Imajo gorilnik na železo moči 100 kW. Noter pa sipajo prah. 

 

Nisem pa dobro razumel kako pridejo do železovega prahu. Kolikor sem razumel, naj bi železo najprej stalili, nato ga spustijo v komoro pod pečjo, v kateri šprica voda. Ta zdrobi in ohladi železo in tako dobijo železni prah. Ko ga posušijo, ga lahko uporabijo za sežiganje. 

Mi pa pri tej zgodbi tri stvari ne gredo skupaj. Mogoče so kakšno malenkost zamolčali...

1.) Namreč, tekoče železo ima temperaturo 1500°C. Če vodo pošpricaš po taki temperaturi, voda ne utegne izhlapet ampak razpade na vodik in kisik - recept za ka-bum...

2.) Moker železov prah je, po mojem mnenju, zelo dovzeten za rjavenje. Torej po tem postopku, če prej ne eksplodira, dobiš rjo v prahu ne pa železo v prahu.

3.) Koliko je to rentabilno? Mislim, potrebne je precej energije, da se železo stopi, potem ga pa uporabijo kot gorivo. Mar ne bi bilo bolje kot vir toplote uporabit kar energijo, s katero topijo železo, da iz njega naredijo gorivo?

 

Mogoče bom razumel, ko bom starejši...

 

Napisano

Ja, kle dobis rjo + vodik, to naj bi bla ideja. 

Samo ne razumem, ker v koraku pridobivanja elektrike pa spet mesajo rjo in vodik da dobijo zelezo in vodo.

 

Kar sem prebral je da z uparjeno vodo delajo rjo, verjetno pri nizji temperaturi vse skup delajo kot obratno. Obratno pa hoces nek manjsi puf da dobivas elektriko od tega, ampak dvomim da naredi dosti da se drugi del procesa sam vzdrzuje

Napisano
dne 10. 4. 2024 ob 10:23 je Agerg napisal:

Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine...

 

Preboji v baterijah so realnost.

WWW.RTVSLO.SI

Avtomobili z vgrajenimi baterijami niso več novost na naših cestah. Iz leta v leto jih je več. Ne le hibridov, ampak tudi 100-odstotno električnih...

 

A ste opazili na slikah, kliko enih rdečih "lamp" visi s stropa delavnice. Le zakaj? ;)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Verjetno v povezavi, da je tam zuni že en rdeč tovornjak pripravljen za nadgradnjo.

33112_1.png

Napisano

Večinoma se piše vsaj 10%. Včeraj sem vidu da so nekje tudi govoril do 20%.

Je pa že v začetku leta musk izjavu da so se s kamiončkom nategnil. Baje jim je zadeva kar velik minus naredila

Napisano

Za Nemčijo računica vsaj 10 % ni ravno ugodna. 

 

od 12.500 bi jih naj 3000 šlo 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sicer nisem ravno od matematike, ma 12.500 zmanjšat za 10% nikakor ni 3.000. Vsaj meni ne rata, očitno je to kakšna višja matematika...

Napisano

5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km:

 

WWW.RTVSLO.SI

Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat...

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal:

5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km:

 

WWW.RTVSLO.SI

Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat...

 

Očitno bo edina normalna zamenjava za m6 tole, seveda striktno z dizl motorjem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 39 minutami je Matick napisal:

Jest se ne morem prepričat da bi VW vozu. Rajš bi do leto staro 6ico iz nemčije kupu.

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

 

zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de
V nemčiji tudi novo še dobiš

 

Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan)

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

 

pred 11 minutami je Matick napisal:

 

zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de
V nemčiji tudi novo še dobiš

 

Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan)

camry me moti, da je samo še hibrid, in mi je CVT zaenkrat meh

 

preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira

Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira

 

Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? :nevem:

sej pravim, passat bi biu super alternativa m6

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.