Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Da, ampak za neko drugo Evropo. To je bila takrat bolj ekonomska skupnost, ki so jo uspeli z Lizbonsko pogodbo leta 2007 spraviti nad parlamente in vlade držav članic. Zadeva je bila tako prefinjeno speljana, da se je odločalo v lokalnih parlamentih in ne na referendumu, kjer bi verjetno padla praktično vsepovsod.

Ja točno tako, to nam je bilo na začetku 2004, ko smo vstopili, rečeno da bo neka gospodarska povezava, kar bi bilo čisto ok ali pa so nas "žejne pelali čez vodo"😟... Potem pa so nam začeli prodajati pravljice z nekimi evroposlanci (ki jim za narod "dol visi"), da je to demokracija in da zato pridno vsi na volitve, ker odločamo o naši Evropi ...  V resnici pa nas lepo nate..jejo :harhar: , ker o vsem odloča evropska komisija, katere pa mi sploh ne volimo :excl: ..., se lepo sami določijo, ne rabijo biti sploh evroposlanci, vse nastavljeno 👽..., in očitno je elektro lobi kar se vsaj te EV teme tiče "ueberalles". Najbolj žalostno pa je, da je zaradi teh zelenih EVjev zaenkrat CO2 v bistvu še samo večji, samo se pa to direktno ne vidi in lahko bučke folku lepo prodajajo... Pa da ne bo pomote, podpiram razvoj, tudi EVjev, ampak v smislu da se zgodi samodejno, ko bo tehnologija zrela (bodo kupci sami izbrali), uporabna, okolju bolj prijazna kot fosilna in tako dalje...

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

 

Kot piše P = 1 MW, pa je to ljudem jasno kaj to pomeni? Da še preverimo: torej recimo poraba 20 kWh / 100 km pomeni cca. 100 kWh energije v petih minutah. Moč polnjenja je 1,2 MW. Bravo...

Točno tako (polnilnica 1,2MW, kitajski članek 1MW, mogoče manjši EVkitajci manjša poraba, enako pet minut); pri nas pa se npr. trenutno pogovarjamo o hitrih 22kW, nekje se zasledil super hitre do 240kW=0,24 MW). Folk si verjetno ne predstavlja, da če hočemo doseči ca. enako kot imamo sedaj z bencinci/dizli (prideš in v petih minutah enostavno natankaš/napolniš, ne pa da moraš iti vmes spat, ali v vrsto za dva dni), da bo potrebno zgraditi še par jedrskih elektrarn samo v Slo, ne samo drugi blok 😁:punk:

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Polnilnica bo pa na dvorišču NEK al pa TEŠ.

 

Na dvorišču hidroelektrarne Moste - 13 MW - bi lahko imeli polnilnico z 10 polnilnimi mesti. Ampak bi cela hidroelektrarna delala samo za teh 10 avtomobilov.

 

V času naraščanja porabe in vzporedno padanja razpoložljivih proizvodnih kapacitet prihajajočih EV-je enostavno ni kam priključit. Ampak to ni prav nobena ovira za politike da nebi nategovali naiven folk.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Elektrarne bi še nekako naredili, lajtunge so po moje večji izziv, ker imamo kar imamo in bo težko in dolgotrajno da to zamenjamo ali pa nadgradimo.

Popravljeno od Agerg
Napisano
AVTOARENA.SI

Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...

Mogoče se pa bližamo temu času🤔

Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh. 

1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍

2.večji doseg in hitro polnjenje👍

3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡

 

Napisano

MG je naredil velik korak v Italiji, polno jih je, ampak fajn bi bil podatek o tezi s tako baterijo

 

Pa 40k+ ni ravno poceni, spet si nekako na ravni ICE dolgorocno.

 

Je pa vsekakor razlika s tem kar mamo danes

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
AVTOARENA.SI

Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...

Mogoče se pa bližamo temu času🤔

Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh. 

1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍

2.večji doseg in hitro polnjenje👍

3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡

 


Tole s hitrim polnjenjem, je mal tko, ker mors tolk stroma prvo spravt do polnilc. Ne bo se avto kar sam od sebe polnu s tolk, ce omrezje nima kapacitete to dostavt. To je zj bl tko, kt da bi ti zacel ICE prodajat, da je tank poln v 5 sekundah, verjetno je lahko, samo pumpe nimajo kapacitete tolk hitr bencina notr spravt.

 

Drgac gre pa v pravo smer, ce bi bile tele stevilke realne, bi bil ze zanimiv za nakup, samo se polnilc bi mogl bit vec. Pa polnjenje na polnilnicah bi mogu bit cenejs kot pa bencin. 

Napisano (urejeno)
pred 21 urami je Agerg napisal:

Elektrarne bi še nekako naredili, lajtunge so po moje večji izziv, ker imamo kar imamo in bo težko in dolgotrajno da to zamenjamo ali pa nadgradimo.

Te zadnje članke o EV, baterijah, polnilnicah..., bi mogoče morali prestaviti pod temo Elektromobilnost..., pa da tam nadaljujemo z debato😀

 

Super, prestavljeno...😀

Popravljeno od GoB
Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:
AVTOARENA.SI

Avtomobilski proizvajalec MG, ki je sedaj v lasti kitajskega giganta SAIC, se pripravlja na prelom na trgu električnih...

Mogoče se pa bližamo temu času🤔

Dva moja pogoja sta že izpolnjena od treh. 

1.konkurenčna cena glede na fosilne avtomobile👍

2.večji doseg in hitro polnjenje👍

3.razvejano in dostopno omrežje polnilnic😡

 

 

 

Bistveno točko si pa izpustil. Od kod elektrika.

Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal. 

 

Ne verjamem v to da se da s poltrdim...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

 

Bistveno točko si pa izpustil. Od kod elektrika.

Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal. 

 

Ne verjamem v to da se da s poltrdim...

Najprej na dvorisce postavi se vso infrastrukturo pa pretvornike, da ne upepeliš avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 20:44 je GoB napisal:

... bo potrebno zgraditi še par jedrskih elektrarn samo v Slo, ne samo drugi blok 😁:punk:

Še k temu, da ne bomo na pamet😁. Približno (+/-), da si lažje predstavljamo, je sedanja moč vseh elektrarn v Slo ca. 2500 MW (ca. 700MW JEK, 800MW TEŠ, 600 MW DEM, 200 MW Sava, ostalo …). Vozil v Slo je čez milijon (1.000.000), bencinskih servisov recimo nekje 500. Če bi na vsakem bencinskem naredili ca. 10 super polnilnic za EV, je to 5000 polnilnic (to je za samo ca. 0,5% vseh vozil, ki bi se lahko predvidoma hkrati polnili, brez domačih polnilnic) in potrebna moč 5000 MW. Pri tem upoštevamo, kot že predhodno v debati, da je ena polnilnica z 1MW, da vozilo napolnimo v ca. 5 minutah in da smo na isti stopnji razvoja kot sedaj s tankanjem bencina… Glede na to, ker se mi zdi, da imamo že sedaj premalo elektrike, tudi uvažamo, za vse naše sedanje igrače, bi bile za nove EV igrače potrebne potem komplet nove elektrarne. To pomeni, za moč 5000 MW, npr. 7 sedanjih novih JEK ali npr. 5 novih po 1000 MW. Razen, ne rabimo, če bomo doma in v službi pri svečah, ker tankamo EVje ali bomo pešačili, je tako bolj zdravo… ali nove tehnologije za katere še ne vemo🤔.  Pa seveda, kje so še vse »lajtunge« in ostalo… Kot pa poslušamo se nismo sposobni dogovoriti niti za drugi blok JEK ali druge opcije in kam bi sploh postavili nove elektrarne ? Politiki/odločevalci verjetno res ne vejo o čem se pogovarjajo (eni bi rekli, če ne veš, ne boli…):vskalo:

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano

@GoB: Zdaj naredi pa popravek svoje domače naloge. In sicer najdi, koliko km prevozijo vozila v SLO na leto in izračunaj koliko elektrike bi potrebovali za to. Ker si spet v tistem predalčku "ekstremistov" - govoriš o robnih pogojih. Pa se vsa vozila ne rabijo polniti vsak dan in isti hip itd. Bi pa sam ploskal, če bi dobili 5000 dodatnih javnih polnilnic.

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

@GoB: Zdaj naredi pa popravek svoje domače naloge. In sicer najdi, koliko km prevozijo vozila v SLO na leto in izračunaj koliko elektrike bi potrebovali za to. Ker si spet v tistem predalčku "ekstremistov" - govoriš o robnih pogojih. Pa se vsa vozila ne rabijo polniti vsak dan in isti hip itd. Bi pa sam ploskal, če bi dobili 5000 dodatnih javnih polnilnic.

😁brez panike, nismo v šoli, to je samo izmenjava mnenj😉. Je samo podana primerjava, če bi polnili enako količino vozil kot sedaj npr. možno bencin v petih minutah (da ne primerjamo hrušk in jabolk). Pa če zmanjšamo na 1000 EV vozil/polnilnic hkrati, kar bo enkrat verjetno čisto realen podatek (to je potem manj kot 0.1% od vseh vozil) bi rabili samo 1 novo JEK 😃 . Še enkrat primerjamo polnjenje 5 minut kot sedaj s fosilci... Zdaj, ko je to butična količina trenutnih EV vozil, še nobenega ne boli glava... Upam, da bo nova tehnologija rešila dileme...

Popravljeno od GoB
P.S. pa še to, ni poanta v km na leto, ampak koliko EV vozil istočasno polni...
Napisano (urejeno)

Eno je poraba električne energije, kar bi še nekako šlo, se tudi jaz strinjam, ker jih veliko polni počasi doma in niti ne na polno baterijo za vsakdanje migracije. Ampak sigurno pa ne smeš pozabiti na maksimlano priključno moč in ekstreme, ki se bodo kar redno pojavljali, ne samo kot robni pogoj. Samo to je že bolj inženirsko-tehnično razmišljanje, težko to razume nekdo, ki se samo s hišnim štromom srečuje v življenju in mu je 2 kW kalorifer največ kar je videl priključne moči. Ker tole vse vpliva na robustnost ee omrežja in na njegovo zanesljivost. Za doma je skoraj vse dobro. Če crkne, si par dni brez in popraviš ko se ti zazdi.

 

Tu še ena zanimivost - Microsoft gradi v ZDA računski center, ki naj bi imel priključno moč cca. 5 GW. Pa ljudje božji, kakšno šparanje z elektriko, udri po siromaku, za eksponente več jo potrebujemo.

 

https://www.aol.com/finance/openai-reportedly-wants-build-5-115944831.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAGNprlj-xJHSeMM8SdXWE00GF6nO3THmANrWXj3hm8gkiW76YNKi3P2HZAaTI-54VDhAFEhRDyjss_-gZnsU2wGRj8-A8t9JxnIS8RUxhKi0h99zLjgms_AU86sKVpRLIq3UXLJqeEqA2lH2CachmvIEYy_Q4szcAsgINa67BkOb

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

@GoB: Zdaj naredi pa popravek svoje domače naloge. In sicer najdi, koliko km prevozijo vozila v SLO na leto in izračunaj koliko elektrike bi potrebovali za to. Ker si spet v tistem predalčku "ekstremistov" - govoriš o robnih pogojih. Pa se vsa vozila ne rabijo polniti vsak dan in isti hip itd. Bi pa sam ploskal, če bi dobili 5000 dodatnih javnih polnilnic.

 

Ti bom jaz odgovoril namesto njega:

 

(A lahko še kakšen matematik preveri tale moj račun?)

 

samo Petrol (brez INA in MOL) je lani prodal 1,6 milijonov ton goriva. Predpostavimo, da ima 1 kg goriva (nafta ali bencin) okoli 12,5 kWh energije. To pomeni, da ima gorivo, ki ga je prodal samo Petrol, okoli 20.000.000.000 kWh energije oz. 20.000.000 MWh. 

 

Če je to res in ČE predpostavimo, da se polnjenje EVjev najbolj optimalno porazdeli, to pomeni, da bi (približno) 2.300 MW vir zadostoval samo za Petrolovo nadomestilo fosilnega goriva. 

 

Če sem pravilno izračunal, to pomeni, da bi samo Petrol potreboval malo več kot 3 JEK - ob predpostavki, da je polnjenje EVjev najbolj optimalno porazdeljeno čez dan in čez teden.

 

Toliko, da ne bomo v predalčku "ekstremistov" in robnih pogojev. Ker če vzamemo robne pogoje, na primer en dan v turistični sezoni, zgornji račun hitro postane x2. Ampak pustimo ekstreme in robne pogoje, ti trajajo samo kakšna dva meseca na leto...

 

Pa izračunu je treba dodati še MOL in INA in Shell... In potem prideš do ugotovitve, da bi res potrebovali kakšnih 7 JEK, kot je zapisal @GoB...

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Slivka, tvoj račun ima eno veliko napako. Pri nas tanka cela EU, ker imamo ceneje od večine sosed. Torej ni to domača potrošnja.

Najbolj pravilno je preko že predlaganega izračuna prevoženih km s strani vozil iz SLO registra.

Napisano
pred 13 minutami je Shrek napisal:

Ja, tanka. Se pravi, da se toliko natanka. 

Ja, ampak veš koliko dizla pokuri (tuj) tovorni promet? Pa tudi domač. To lahko vse odšteješ, saj še dolgo ne bo elektrificiran.

Napisano (urejeno)

Zresnite se. V teh svojih kalkulacijah ne upoševate izkoristka. Pri ICE je to okrog 30%, pri EV pa 90%, nekaj še polnjenje. Ne me zdaj za decimalke loviti, samo takole je pa vse zelo šlampasto kar počnete.

 

Še vedno pa ta prednost EV-jev ne pomaga zmanjšati visokih priključnih moči za izredno hitra polnjenja. Fizika je *eba, kot vidimo v temi o gumah...

 

P.S.: Matematik tega ne ve, tako da ti nič ne pomaga pri preverjanju preračuna. Lahko samo prešteje vse te ničle, če so prav.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Slivka, tvoj račun ima eno veliko napako. Pri nas tanka cela EU, ker imamo ceneje od večine sosed. Torej ni to domača potrošnja.

Najbolj pravilno je preko že predlaganega izračuna prevoženih km s strani vozil iz SLO registra.

O čem govoriš?? Jaz naredim 30.000km s slovenskim avtom po tujini, tankam tu in tam, a km so zabelezeni na tehnicnem v slo...

 

Niso samo tujci tu, smo tudi mi drugje. Saj nismo zaprti v eno drzavo da vsak km na slovenskem avtu predstavlja slovensko potrosnjo ..kr neki

 

Ne govorim o cifrah ampak slivkin prenos iz fosilnih na ev je enak temu ce bi isti tujci zamenjali avto za ev, polniti morajo pri nas ko se peljejo skozi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 20. 3. 2025 ob 15:13 je jures napisal:

polniti morajo pri nas ko se peljejo skozi...

 

in to bolj pogosto kot do zdaj, ko je tankal v Minhnu, naslednjič pa šele v Dalmaciji.

33112_1.png

Napisano

Malce zabavneje razloženo za kaj gre...po kakšnih standardih itd. so to v bistvu "izračunali"...skratka spet "pesek v oči" oz "bullshit",kot praktično vse okoli EVjev.

 

 

Napisano
WWW.24UR.COM

Kitajski energetski in avtomobilski velikan BYD je napovedal "ultra hiter" sistem polnjenja električnih vozil, za katerega pravijo, da je skoraj tako...

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 3 urami je MazdaBoy napisal:
WWW.24UR.COM

Kitajski energetski in avtomobilski velikan BYD je napovedal "ultra hiter" sistem polnjenja električnih vozil, za katerega pravijo, da je skoraj tako...

 

To je že blo tukaj, poglej malo nazaj.... 😂🤣😉

Napisano
pred 21 urami je Bini napisal:

To je že blo tukaj, poglej malo nazaj.... 😂🤣😉

Ups, sori. Šefi lahko zbrišejo post 😉 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.