Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

No taka je realnost... izredno korekten test v živo kaj te čaka na poti z EV, kjer je cilj komaj 350km daleč.

 

WWW.ZURNAL24.SI

PRIMA test. Člani različnih novinarskih redakcij smo se s 13 električnimi družinskimi avtomobili odpravili na pot iz Ljubljane v Zadar. Cilj je bil...

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Hvala 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Boss napisal:

No taka je realnost... izredno korekten test v živo kaj te čaka na poti z EV, kjer je cilj komaj 350km daleč.

 

WWW.ZURNAL24.SI

PRIMA test. Člani različnih novinarskih redakcij smo se s 13 električnimi družinskimi avtomobili odpravili na pot iz Ljubljane v Zadar. Cilj je bil...

 

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

 

Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.

 

Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.

  • Všeč 6
  • Haha 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim, da tako hudo pa spet ne bo. Nemci z električnimi avti ne bodo rinili v Dalmacijo, saj imajo do tja 1000+ km in ko bodo preučevali polnilno infrastrukturo, jim bo hitro jasno, da je taka pot preveč zahtevna. Pa bodo zagnali dobrega starega TDI-ja.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

Ok, tud kak rent-a-car enga klasika lahka za teden, ali pa 14 dni za na dopust, pol pa dalje e-avto 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

 

 

Haha bi te rad videl na višku poletne sezone.. takrat je še 9 ur do Zadra blazno hitro. Ko ti bo kak Fritz, zasedal polnilno mesto, za njim bodo pa stali in čakali še Jürgen, Hans, Jiŕi, Marek, Lucas, Noah, Sylvia, Jacob in Gerthruda ter Zuzzana. Najbolj da takrat kr šotor postaviš pa se ukampiraš za naslednjih 5-6 ur.

 

Čakanje na parkirišču ob pumpi bogu za hrbtom - neprecenljivo. Takrat ti tud MasterCard ne pomaga.

 

Politiki, ki so nam zakuhali tole sranje, ne bodo imeli težav s čakanjem pred polnilnicami. Enostavno se bodo vsedli na kerozinski avijon in na dopust odpotovali v ne eksotične kraje (eksotična bo samo evropa) kjer bodo po mili volji lahko kurili bencin.

 

Največji vizionar slovenskega naroda Borut Pahor, je izjavil, da je kriza nova priložnost. Boss kot znalac kar se financ tiče bi moral vedet, da bodo šle cene bivalnih nepremičnin v neposredni bližini polnilnic v nebo. Investiraš danes in zaslužiš toliko, da boš komot potem vozil enga lambota  al pa porša na sintetično gorivo in se režal raji na Liionu.

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je MazdaBoy napisal:

Nč, treba se je ustaviti vmes, iti na wc, kavico, kosilo, počakat da se napolni, pa gasa dalje 🙂

 

Agregat na prikolico pa gasa mimo... 

 

Samo kaj, ko od kakšnega majhnega agregata ne bi bilo kaj dosti koristi. Če pa bi na prikolico želel spraviti kakšen agregat od, kaj pa vem, kakšnih 20 kW, bi bila pa kar spodobna teža. Pa cena tudi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ena dilema, debata več komu verjeti…kar slišimo v gostilni ali kar slišimo od lastnikov e-avtov 😊

 

SIOL.NET

Glasne "gostilniške debate" so nastrojene proti uporabnosti električnih avtomobilov, njihovi...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.

 

Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...

  • Všeč 2
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.

 

Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...

Kateri avto je to.... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je FuManchu napisal:

Probaj it v sneg z težko električno kravo na zadnji pogon. Malo slabše kot bmw😁

 

Ni take panike, 1.685 kg ima, torej toliko kot kak BMW karavan. Z dobrimi zimskimi gumami ne bi smelo biti drame. 😃

 

Pred eno uro je Bini napisal:

Kateri avto je to.... 🤔

MG4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je dvorjan napisal:

 

Ni take panike, 1.685 kg ima, torej toliko kot kak BMW karavan. Z dobrimi zimskimi gumami ne bi smelo biti drame. 😃

 

MG4

O tem avtu sem tudi sam začel resno razmišljat, 150 kw in 64 kwh baterija...sedaj smo nabavli še elektrarno in bom čez kakšni dve leti najbrž vzel električnega, razen, če ne bo kakšnega zasuka glede elektromobilnosti...če bi imel denar bi si kupil CX-60 V6 3.3 diesel 200 😎. Meni je kolega dal ID3 s 150 KW in prav tako zadnjim pogonom za vozit in sem bil navdušen, ampak samo s pospeški in vožnjo 😁, ostalo je bolj bogo...kvaliteta materialov v avtu za 45 jurjev je porazna, kot da bi sestavili avto iz kinderjajčke, plastika,....vožnja pa super in zame bi bil idealen glede na to, da na teden naredim cca. 400 km, poceni bi se vozil, glede na to, da je ta MG 33 jurjev s subvencijo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je MazdaBoy napisal:

Se ena dilema, debata več komu verjeti…kar slišimo v gostilni ali kar slišimo od lastnikov e-avtov 😊

 

SIOL.NET

Glasne "gostilniške debate" so nastrojene proti uporabnosti električnih avtomobilov, njihovi...

 

 

Ampak vse kar se pogovarjajo v gostilniških debatah novinar sam na koncu potrdi. Celo Andrej Pečjak, elektromobilni guru v Sloveniji pokaže na pomanjkljivosti, ki so za zadaj še znosne, ko je električnih še vedno zgolj za vzorec. V tem trenutku mi ne zmoreme 10% električnega voznega parka pa če vsi ekoteroristi na zobe postavijo.

 

Ta test do Zadra je pa tako manipulativen točno kot tisti dizelgate, ki ga omenjajo. Test so delali v aprilu in to med tednom, ko je prometa silno malo in polnilnice nezasedene. Si ga upajo narest konec junija, julija ali avgusta. Ljudi ne zanima pot v Zadar al pa dalmacijo v aplrilu ampak med poletnim dopusti.

 

Največ je pa ugank pri polnjenju. Pri ICE veš, da polniš 5minut max. in je vsaj za 700km vožnje. Pri elektriki bo pa marsikaj odvisno od napolnjenosti baterije, do tega da če hočeš maks izkoristit DC polnjenje več kot za 200km ne boš filal, ker bo potem hitrost polnjenja drastično padla. Aja pa 10min za 100km je le pri polnjenju z vsaj 120kW. Za 10 polnilnih mest polnjenja istočasno rabi tak park več kot en megavat napajanja. Če nima tolk spusti moč napajanja.

 

V glavnem, el. avto je fajn za daily diverja po opravkih, služba, skokci sem in tja za vse ostlo je pa vsaj trenutno prevelik pain in the ass, da bi bila večina pripravljena se jebat še s tem.

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zelo zanimivo okoli popravljivosti baterijskih paketov,totalke po manjsih trkih,zavarovanju itd....še en veliki minus EVjev.

Po moje se postavlja vprašanje,če imajo EV-ji glede na nepopravljivost v povprečju sploh kakšno možnost skozi "življensko dobo avta" postati kaj bolj "zeleni" od klasičnih avtomobilov....

Moj sodelavec (tidi strojevodja),k je imel Leaf-a se je takoj že prvo leto "počil"...oz. se je en drug z strani vanj zaletel...je moral sam odklopiti baterijo,k se gasilci niso upali....pol pa "bitke" z zavarovalnico za odškodnino,zmanjšano vrednost vozila itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Dobra reklama za elektromobilnost. Od 28 do 34%...

Ja, tile Hrvati delajo vse na tem, da se jih prime sloves slabega in negostoljubnega naroda. Potem jim tudi vsa lepa "priroda" ne bo pomagala, ker ne bo nihče več hotel k njim.

 

Kolega je prejšnji teden prespal v Zagrebu v enem povprečnem hotelu (nočitev z zajtrkom za 125€). Ker je prišel zvečer in utrujen od vožnje, je šel na večerjo v hotelsko restavracijo. Potem pa šok. Za bučkino juho, lososa s popečeno zelenjavo in kozarec vina je dobil račun reci in piši 80€! (da, osemdeset evrov)

  • Haha 3
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.