Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Pa čemu nakup hibridnih in E-busov če se stalno kvarijo in jim zmanjka baterije na progi, polnjenje pa ima v garaži?Nihče se pa ne vpraša kako je potnikom kateri so prisiljeni koristiti LPP ker se jim mudi v službo, na sestanek ipd... ta krntija ti pa obstane pred Tivolijem, Namo ipd...

O čemu ti to?!

 

Tako kot lastniki EV ne vozijo do 0 % baterije, tudi šoferji avtobusov ne bodo vozili "do nule", tako da se ne bat, da boš ostal na električnem avtobusu s prazno baterijo.

 

Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

O čemu ti to?!

Po moje je bolj mislil na okvare.

 

 

pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?

Mogoče pa še ne veš,da je razlika med "mobilnim in "stacionarnim"

 

...vsaj jaz-miško filam na USB,tipkovnica ima dve AA bateriji...avti pa se še ne filajo na USB....na AA pa že😄👍

 

 

Za npr. orodje...imam 15 baterij,k jih lahko komot zamenjam...so majhne,dokaj lahke,za sprejemljivo ceno...pr EVjih je pa "malo drugače"🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

O čemu on to? 

 

Še sam ne ve...

 

 

Nutrije niso bile omenjene 😜

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

 

Seveda k so bukseljni...ker-ne za dolgo🤣...pol se pa limajo za šleparje😆

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DonFelipe napisal:

A misliš da šparajo in delajo po navodilih?

Malo morgen, vse gonijo da dušo izčrpajo. 

V bistvu imaš prav...je na železnici enako...je pol vleke fuč,ker je en pretvornik crknil...samo goni naprej...in preostali pretvornik dobi vso breme,preostala dva motorja od štirih pa "pregrevanje", tako da npr. v Koper ne smeš z samo pol vleke (Siemens serija 312),k se drugače moraš par krat ustaviti,ker se pregreje ves pogon,in seveda potniki bogi cakajo,da se ohladi in gasa naprej...

In če ne sme v Koper...za jeseniško progo bo pa dober....bomo šparali,naj košta koliko hoče....

In je to samo za 312...drugje pri drugih serijah je enako,a le z to razliko,da npr. pri Stadlerju je sistem tako narejen,da imaš max. hitrost kljub 1/2 vleki....sam dal in gasa naprej...ko pa do konca škripne pa ni nihče kriv.....

Vetjamem,da na avtobusih ni nič drugače...nadrejeni...k mu nebi dal niti kolesa za paziti...da komando-teraj miško....in terajo,dokler ni prisilnega "postanka"...

 

Še nekaj.. @DonFelipe ...a ti dejansko verjameš,da če  obstajajo navodila,da to kaj pomaga?..če npr. crkne en motor,so najbrž navodila,da samo do delavnice...a avtobus ali vlakovna garnitura dela in vozi naprej....pač izgovor-"nimamo drugega",in tako vozi naprej do nedogled....žalostna resničnost.

Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Tilen5 napisal:

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

ID3 ima 130kw, na 160km/h pa zid 😉

 

Ga je imel sodelavec.

 

To še z M2 bi nesel po avtocesti, je le šla 189km/h 🤣

pred 11 urami je skritikrt napisal:

 Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...

Tako je. V eni kabini klima ni delala. Imela sva srečo, da je nasankal strojevodja do Hodoša.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po kratkem dopustu spet na šihtu...vse po starem-za začetek strojni v Logatec vlak 38022 in nazaj potniški vlak 2633. Na Siemensu na enem WC-ju EM-ventil umivalnika v okvari-skoz teče voda,kar pomeni,da komplet WC čez čas brez vode za izplakovanje wc skoljke.

V drugem WC-ju pa zamašen lijak umivalnika...pomeni,da drugi WC lepo dela,samo rok si ne mores umiti...oz. si jih lahko v "polnem" umivalniku....

Lahko se pa v prvem WCju poserješ,in gres v drug WC umiti roke,dokler še voda teče....ali pa si roke umiješ v wc skoljki.

In vozimo naprej....

Ko pridem iz Logatca gre res v delavnico,a za do Logatca bo še čist OK😃👍 

 

Verjamem,da je na avtobusih z okvarami odobno...dokler čist ne škripne.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

He,he...mal ga rukneš,pa te živ bog noče odšlepati😂...ker te nima kam parkirati brez bojazni,da nebi še kaj drugega zgorelo...k mu lahko šleper zgori,in k bo plačal za popravilo ceste🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako je novi teslin električni  poltovornjak nascal porsha 911.😄🤣 Kot zanimivost, ta poltovornjak je vlekel še prikolico, na kateri je bil enak porsche 911, kot ta,ki je dirkal z njim. 😄

SIOL.NET

Tesla je v ZDA po več letih svoj električni poltovornjak cybertruck predala prvim...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom še par slik objavil...kakšno je stanje na 312kah....isti Siemens k sem ga včeraj peljal iz Logatca,samo druga kabina...monitor "cveti",a to ni nič takega,k se še komot vse lepo vidi...nov modul tipk za PIS (potniški informacijski sistem)...v bistvu ne paše-zna biti,da tisti k je naročal,da je zajebal,ali pa da teh,k so original vgrajeni,da jih ne delajo več v tej verziji (lepo ravni z površino)...in je samo tako priključeno in visi...za bruhati!!!...bodo rekli,saj je v redu,k lahko v drugi kabini nastaviš...res je...samo misliš si pa svoje.

Poceno vetrobransko steklo okoli motorja brisalca....ko vklopiš brisalec motor tolče...ni čudno-pametnejsi popusti...bodo rekli..."saj ni v vidnem polju...in itak nimamo nadomestnih na zalogi..."

Ja seveda,k je treba naročiti...to pa stane...

 

No,a je sedaj bolj jasno,kako je to v resničnem življenju...pravila,predpisi,"kako bi moralo biti" itd...vse malce naivno,dokler te z časom ne strezni.

 

In na BUSih po moje ni nič drugače.

 

Se je med železničarji že ukoreninil rek..."samo penzion nas reši"...in teraš naprej,k je brezveze.

IMG_20231201_063608.jpg

IMG_20231201_063633.jpg

IMG_20231201_063626.jpg

IMG_20231201_070340.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Tega Priusa sem videl Septembra v Avstriji (oz. podobnega). 

So končno tudi dizajn zrihtal :)

Je kar za imeti ;)

Samo najprej je potrebno imet tudi denar za jo kupit. Tukaj se pa pri nekaterih baraka ustavi. 😉 Bo potrebno kar mali avtek naprej guslat. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Bini napisal:

Kaj se čudiš saj vsi vemo za koga in kake kupce take avte delajo.....😉

To že, ampak a je to res pravilna reklama za spodbujanje splošne elektrifikacije? Verjetno je pa žal edin plus, da pač daješ močnejše motorje notri al jih pa pač samo dodajaš več in več. Nihče se ne vpraša do kam, ker kar naenkrat poraba elektrike ni več pomembna tako da lahko troši kolikor hoče, samo domet vzdržuješ s čedalje večjimi baterijami, kjer je izdelava pravo nasprotje s tistim ogljično nevtralnim sloganom.

 

Sej v ICE vozila, če bi odstranili vprašanje izpustov in porabe bi lahko tudi brez težav rinili 500, 600 al pa 1000KM turbinske motorje. Vse se da, ampak ni point -pri EV-jih pa se kar tekmuje kdo bo v SUV al pa pickup stlačil vsaj 500KM in to taki proizvajalci, kot recimo KIA, kjer je bil do zdaj plafon 360KM. Zdaj pa juriš, kot da je jutri konec sveta.

 

Ljudje imamo pa čedalje večje omejitve v hitrost, ki jo nekje celo nižajo na 20km/h, gneče in drugo pol pa gledaš te performance, da si res misliš, da nek "ludak jebe zbunjenog".

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res,mednarodno bi morali vsi sprejeti zakon in določiti neko pametno omejitev navora in konjev. Vrh glave dovolj bi bilo za avte do 2 toni 300 KM in 500 nm .....😉 Posledično bi kamot imeli vsi avti 800km dosega brez problemov in še bolj varčno bi bilo vse skupaj.😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.