Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 20 urami je Hixxy napisal:

Hvala bogu te grdobe ne bo na Evropsko zemljo

Sem pa uočil ta novega Priusa. Bolj ga gledam bolj se mi dopade :

 

Priusa Coupe k nam ne bo, pri nas bo samo klasična kombilimuzina, tako kot pri večini modelov ter nekaj SUV-ov.

 

Da imaš pa to si pa car : 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19023699&display=Toyota RAV4

 

Za dostavo hrane pa bi se splačalo to različico zrihtati : 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18985285&display=Peugeot 106

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Boss napisal:

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

 

Mene pa nekaj drugega zanima. Če so popup luči prepovedane zaradi varnosti pešcev, kako za vr*ga je tole dovoljeno, ko lahko skoraj ošiliš nekoga s temi robovi? :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

 

Dvomim, ker dampinških cen si pri današnjem standardu Kitajcev ne morejo več privoščit. Lahko ti lepo okrancljaš zadevo navzven, ampak notri je še vedno kitajc. Imajo pa pač prednost, ker imajo surovine zato poskušajo še na tem segmentu kot so recimo nekoč uničili tekstilno industrijo v Evropi. Njihove poslovne prakse so na dnu in verjetno bo tudi EU morala bolj drastično do njih, ne pa tako, da oni tam svinjajo s proizvodnjo EV-ja, tukaj pa EU birokrati ploskajo kako je vse to ekološko in CO2 nevtralno. Laž na laž.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 12. 2023 ob 17:38 je Boss napisal:

To že, ampak a je to res pravilna reklama za spodbujanje splošne elektrifikacije? Verjetno je pa žal edin plus, da pač daješ močnejše motorje notri al jih pa pač samo dodajaš več in več. Nihče se ne vpraša do kam, ker kar naenkrat poraba elektrike ni več pomembna tako da lahko troši kolikor hoče, samo domet vzdržuješ s čedalje večjimi baterijami, kjer je izdelava pravo nasprotje s tistim ogljično nevtralnim sloganom.

 

Sej v ICE vozila, če bi odstranili vprašanje izpustov in porabe bi lahko tudi brez težav rinili 500, 600 al pa 1000KM turbinske motorje. Vse se da, ampak ni point -pri EV-jih pa se kar tekmuje kdo bo v SUV al pa pickup stlačil vsaj 500KM in to taki proizvajalci, kot recimo KIA, kjer je bil do zdaj plafon 360KM. Zdaj pa juriš, kot da je jutri konec sveta.

 

Ljudje imamo pa čedalje večje omejitve v hitrost, ki jo nekje celo nižajo na 20km/h, gneče in drugo pol pa gledaš te performance, da si res misliš, da nek "ludak jebe zbunjenog".

 

+1👍

 

Bom pa spet rekel-nič bat,k se itak ne bo prodajalo...ker koliko je teh Cybertruck-ov bilo dostavljeno izbranim naročnikom?

Po moje zna celo Pagani svojih tahudih strojev več "skup sklamfati" kot pa tesla te Cybertruckov....ali pa pač Rimac...dejansko nima veze,k so številke brezpredmetne....tu je Musk imel prav ko je rekel-"z tem avtom so si sami skopali grob"...po moje imajo itak z vsakim dobavljenim nenormalno izgubo,in gre le za PR (jaz bi temu rekel "še več peska v oči").

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je skritikrt napisal:

 

+1👍

 

Bom pa spet rekel-nič bat,k se itak ne bo prodajalo...ker koliko je teh Cybertruck-ov bilo dostavljeno izbranim naročnikom?

Po moje zna celo Pagani svojih tahudih strojev več "skup sklamfati" kot pa tesla te Cybertruckov....ali pa pač Rimac...dejansko nima veze,k so številke brezpredmetne....tu je Musk imel prav ko je rekel-"z tem avtom so si sami skopali grob"...po moje imajo itak z vsakim dobavljenim nenormalno izgubo,in gre le za PR (jaz bi temu rekel "še več peska v oči").

 

Jaz pa mislim, da jih zna biti ful prodanih. To je modna muha v ZDA, kot Iphone.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

 

Jaz pa mislim, da jih zna biti ful prodanih. To je modna muha v ZDA, kot Iphone.

 

Lahko je modna muha...če jih pa ne morejo dobaviti!!!!

 

12 so jih dobavili izbranim naročnikom...pa še to le takim,za katere vedo,da ne bodo nič negativnega "okoli trosili".

In tudi ne bodo jih sploh hoteli prodajati,ker prinašajo izgubo!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Tilen5 napisal:

To se bo prodajalo kot med 👍

 

Mogoče, ampak ne s to ceno, ki je nerealna napram stroškom proizvodnje in bo prej minus za Teslo kot pa prodajna uspešnica. Tole bo igrača za bogate, tako kot je bil nekoč Hummer H1. Se pravi zato, da vzbujaš večvrednost - 5,7 metra dolžine, 2m širine in 3000kg gole mase.

 

Drugače pa pri Tesli vedo, da jih bo tole vleklo dol in bodo izdelovali silno malo teh modelov. Javno bodo pa govorili, da nimajo dovolj materjala za proizvodnjo. Zato že zdaj zavlačujejo več kot dve leti s serijsko proizvodnjo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je g.Wankel napisal:

 

Jaz pa mislim, da jih zna biti ful prodanih. To je modna muha v ZDA, kot Iphone.

Jaz tudi mislim, da zna bit še več prodanih. To je modna muha v Sloveniji, kot holob in tinca. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 12. 2023 ob 17:23 je Boss napisal:

Tole je čist ušlo iz koncepta neke logike, smisla in je vesolje stran od tistega kar naj bi pomenila elektrifikacija. Čedalje bolj imam občutek, da je tole praktično edina karta na katero se jim sploh splača igrat, da uvajajo take performance, kot da bi človek imel taka vozila za dirkat ne pa za to, da so uporabna in da služijo svojemu namenu. Ne vem, če lahko Slivka živi s svojim pickupom in 140 dizelskimi konji čisto normalno kaj pol hudiča rabiš 1000 konjev, na avtu z neprimerno težo, gumami, obliko, velikostjo. A res? A da boš drva fural naokoli z 200km/h in pospeško do tja v 8 sekundah?

 

 

Res se jim kisa in to konkretno. Enako so nekoč počeli z Dodge RAM SRT-10, ki je pravo nasprotje tistega kar pickup predstavlja.

 

Še ena druga stvar je pri vsem tem.

Lahko ima 1000 konjev, saj pride prav - lahko vlečeš toliko večji hlod, ko se dela kurjava... Samo... Teh 1000 konjev imaš samo za zavarovalnico. Ker Tesla teh 1000 konjev omogoča 12 sekund. Potem je pa konec. Da se dobi majstr, ki bi od Tesle teh 1000 konjev zahteval npr. pri vleki težke prikolice na vrh Rebrnic? Saj se vsi kabli stopijo... Baterija pa tudi najbrž kar zažari pri takih zahtevah... Torej, uradno imaš 1000 konjev, plačuješ najdražjo zavarovalnino, dejansko pa jih uporabljaš kakšnih 35, občasno kakšnih 70, da jih pa res zaprežeš vseh 140, so pa res redki in izjemni dogodki...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Slivka napisal:

 

Še ena druga stvar je pri vsem tem.

Lahko ima 1000 konjev, saj pride prav - lahko vlečeš toliko večji hlod, ko se dela kurjava... Samo... Teh 1000 konjev imaš samo za zavarovalnico. Ker Tesla teh 1000 konjev omogoča 12 sekund. Potem je pa konec. Da se dobi majstr, ki bi od Tesle teh 1000 konjev zahteval npr. pri vleki težke prikolice na vrh Rebrnic? Saj se vsi kabli stopijo... Baterija pa tudi najbrž kar zažari pri takih zahtevah... Torej, uradno imaš 1000 konjev, plačuješ najdražjo zavarovalnino, dejansko pa jih uporabljaš kakšnih 35, občasno kakšnih 70, da jih pa res zaprežeš vseh 140, so pa res redki in izjemni dogodki...

Zavarovalnice oz. zavarovanje bo (oz. že je) itak velik problem.

Bo počasi še hujše kot pri "bi rad bil frajer"-ih revčkih na minimalcu (pa ne bom tukaj povdaril nacionalno osnovo),podnajemniki v eni "luknji",in si na "pufing in fafing" zrihta enga BMWja,Audija ipd...pol pa "čunga-lunga"-pnevmatike gor,samo,da se lahko malo zapelje in pokaže...k benz je drag...doma pa prazen hladilnik....

 

Ne pr EVjih,če jim bo ratalo napraskati za avto,jim bo zmanjkalo za zavarovanje,in ni šanse,da bi ga brez zavarovanja lahko vozil...

 

Samo za razmislek-Cybertruck ima panele šasije iz INOXa...a mogoče "zvonijo zvončki"?

Najbrž že,a v napačnem smislu...si mislite...bo zavarovanje drago,ker je drago popravilo🤔-NAROBE!!!

Ne bo popravila!!!-samo nov nadomestni del!!!

In za kaj?...ker je to skoraj nemogoče "popraviti"....INOX je čisto nekaj drugega za "klepanje"...ne boš ga spravil v prvotno obliko-ni šanse!!!

Samo poglejte si na youtube kak poizkus popravila šasije DeLoreana...ne boš ga popravil...še manj pa,da bi se v primerjavi z novim delom izplačalo!

Kaj pa to pomeni za zavarovanje,si lahko sami "narišete"....pa baterijo ali česa drugega sploh nisem omenil.

 

Pol pa vidim take "hajpane" prispevke kot je npr. ta 

 

 

Kjer prikazuje superiornost INOXa ko ga ohladi v tekočem dušiku....ovce pa še naprej blejajo...."beeee..."🤣

Sem tudi tu napisal "lep" komentar v tem smislu.

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primerjava dizel vs. EV v vsakdanjem zivljenju trgovskega potnika ... Sicer gre za simulacijo... a je kar dosti realno prikazano ... Mimogrede... Dizeski predstavnik v tem "testu" je bila tamocna dizelska Mazda CX-60, EV predstavnik pa Tesla Y ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.

 

Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.

 

Izhodišče:

Ljubljana - 550€

Lesce (ASP) - 400-550€

Klagenfurt - 200€

 

Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:

Lesce: 200€

Klagenfurt: 200€

 

Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.

 

Kje smo zdaj:

Lesce: 192€

Klagenfurt: 135€

 

Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.

 

Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.

 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je dvorjan napisal:

Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.

 

Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.

 

Izhodišče:

Ljubljana - 550€

Lesce (ASP) - 400-550€

Klagenfurt - 200€

 

Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:

Lesce: 200€

Klagenfurt: 200€

 

Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.

 

Kje smo zdaj:

Lesce: 192€

Klagenfurt: 135€

 

Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.

 

Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.

 

Zopet klasični rop potrošnikov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 4. 12. 2023 ob 6:37 je Alex napisal:

Jaz tudi mislim, da zna bit še več prodanih. To je modna muha v Sloveniji, kot holob in tinca. 

Pa ne moreš ta dva kljukca za vsak drek uporabiti😉....lahko bi bil bolj prizanesljiv,tankočuten in rekel..."maček v žaklju"😆 

 

 

Za Hertz-om še Sixt...pa kako no🥺...kaj,a niso skor brez vzdrževanja in z nizkimi obratnimi stroški?!😳

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je skritikrt napisal:

Za Hertz-om še Sixt...pa kako no🥺...kaj,a niso skor brez vzdrževanja in z nizkimi obratnimi stroški?!😳

So, ampak niso pa za neuke in "boli me *urac" uporabnike rent-a-car storitev.

 

Saj smo tudi to že obdelali - karoserija je večinoma iz aluminija - posledično draga popravila vseh bušk in prask, ki jih pri rent-a-car avtih ne manjka.

Si predstavljam, da se najdejo tudi številni, ki rečejo, gremo probat, koliko gre, v drugem ali tretjem poskusu tipa "glej to", pa gre v robnik, štango, drug avto ... ker pač niso vajeni nekaj sekundnih pospeškov do stotice in ob tem še spreminjanja smeri ...

Ali pa preizkušanja, koliko časa je avtopilot dejansko avtonomen ... ko zatuli "prevzamite nadzor", je za tiste z bolj švoh refleksi lahko že prepozno.

 

Itd.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ravno to je problem, ki sem ga že omenil... zakaj delat avte za splošno populacijo, ki imajo več kot 200KM in poln navor od 0 obratov naprej? To je norost, ker slej kot prej pride do neumnosi, saj jo avto prav naravnost kliče. Nevarnost hitrih pospeškov vozil, ki so povrhu še tako tiha je za vse sodelujoče v prometu kar precejšnja. 

 

Zato se recimo dogajajo nesreče motoristov, ker so bili izsiljeni zaradi prehitrih pospeškov, katerih ljudje, ki so izsilili prednost, ne dojamejo. Zdaj pa to delajo še EV-ji. Še teli mali za carsharing so tako hitri z mesta, da če nimaš vseh šraufov v glavi poštimanih si sred križišča in nabašeš nekoga, ki je lovil rumeno.

 

Sej je fajn, ko gledaš in probaš te pospeške, ampak a to res potrebujemo? Še do nedavnega se je točno vedelo, kaj so športni, superšportni in hiperšportni avti in vsak je vedel, da za te kategorije je treba imet fejst pod palcem in da to pač ni za vsakega. Tisti, ki je to kupil je tudi vedel zakaj je to kupil. Danes imaš pa imaš v EV SUV-u konjev za vsaj superšportnika, če ne že za skoraj hiperšportnika in to si kupi mamica za otroke vozit v šolo in popoldne na nogomet ter balet. Zakaj? Zato, ker lahko in ker je cenovno dostopno.

 

Isto se je pred časom zgodilo s cestaki, kjer za manj denarja kot je vreden nek osnovni avto dobiš zverino, ki gre z lahkoto 300km/h ampak to je še nekako šlo, ker je takih motoristov silno malo, kljub nizki ceni. A zdaj smo prestopili tole zgodbo in jo dali med običajna vozila, kjer je voznikov res veliko in to popolnoma različnih od normalnih do bumbarjev in neprilagojenih.

 

Zakaj iz varnega prometa narediti carmageddon? Čigav interes in čemu je to sploh smiselno? Ja vemo, da se da, ampak to je kontra produktivno predvsem pa nepotrebno.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.