Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Matick napisal:

 

Še en pofl kt Tesla

Jajca od Kitajca 🤣 

N7rRRL1.jpg

Napisano

V bistvu je bolj problem v neukem piscu članka, ki ne obvlada osnovnih pojmov. Tu gre za priporočilo "rotating tires", torej menjave naprej nazaj z namenom bolj enakomerne obrabe in ne menjave starih gum z novimi.

Napisano
pred 12 minutami je dvorjan napisal:

V bistvu je bolj problem v neukem piscu članka, ki ne obvlada osnovnih pojmov. Tu gre za priporočilo "rotating tires", torej menjave naprej nazaj z namenom bolj enakomerne obrabe in ne menjave starih gum z novimi.

Drži.

Napisano
pred 21 minutami je dvorjan napisal:

V bistvu je bolj problem v neukem piscu članka, ki ne obvlada osnovnih pojmov. Tu gre za priporočilo "rotating tires", torej menjave naprej nazaj z namenom bolj enakomerne obrabe in ne menjave starih gum z novimi.

Sam vprašanje pa je na mestu. Ali večja teža povzroča večjo obrabo al je za to večinoma kriv navor. Jaz osebno bi rekel, da je navor verjetno glavni krivec, teža pa sekundarni. Če je to potem pač malo bolj lahka noga pa verjetno ne bo razlik več kot kakih 20-25%. Oziroma bolj plastično, če s klasiko narediš 60kkm, s težjim in močnejšim EV tam nekje 45kkm.  :nevem:

33112_1.png

Napisano

Itak, da gume radira predvsem navor v kombinaciji z nasmeškom ob odzivnem pospeševanju. Manjši faktor je teža, razen pri voznikih, ki radi škripajo čez ovinke.

Sicer pa umirjeni vozniki in tisti, ki večino časa kruzajo po avtocesti, hitrejše obrabe gum verjetno sploh ne bodo zaznali.

Napisano
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Itak, da gume radira predvsem navor v kombinaciji z nasmeškom ob odzivnem pospeševanju.

 

Nič ne rečem je cool, ampak vseen ne odtehta dileme al se bom peljal po AC 90km/h al 140km/h. 😜

33112_1.png

Napisano

Uglavnem, po raziskavi sodeč, Miata nima ne mase, ne navora - gume zdržijo 20 let z lahkoto :D

 

 

Napisano (urejeno)

Ja nimaš kaj, raziskava pravi da lastniki EV niso glih med bistrimi. Mazdaši smo pa kr pr pameti.

 

WWW.MOSKISVET.COM

Povej mi, katero znamko avtomobila voziš, in povem ti, kako pameten si. Izbira znamke avtomobila ni zgolj...

 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 17 minutami je g.Wankel napisal:

glavnem, po raziskavi sodeč, Miata nima ne mase, ne navora - gume zdržijo 20 let z lahkoto :D

 

Tud 30let, če delaš manj kot 3000km na leto.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Ja nimaš kaj, raziskava pravi da lastniki EV niso glih med bistrimi. Mazdaši smo pa kr pr pameti.

 

Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.:bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.:bravo:

In kaj si pričakoval drugega?

Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve.

Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno?

Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.

Napisano
pred 21 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.:bravo:

 

Tole ni niti malo presenetljivo, ker kupci Škod ne kupujejo nerazumsko in verjetno veliko bolj preračunajo kaj potrebujejo, kako uporabno je to, kolk denarja je treba za to dat in seveda ljudje z višjim IQ-jem avta ne rabijo za to, da se postavljajo pred drugimi. Avto jim ni nadomestek, ki bi kompenziral manjko intelekta. (Lahko se mi zahvališ kasneje) 😜

 

 

33112_1.png

Napisano

No no... Se pravi, da vozniki mazd nismo pametni? Škoda prinaša dobiček, mazda pa izgubo? Ne no... 

Napisano

Vprašaj se samo to kaj boš vzel, če imajo enako opremo, enak motor in menjalnik:

 

VW Passat

Audi A6

Škoda Superb

 

33112_1.png

Napisano
pred 40 minutami je Shrek napisal:

No no... Se pravi, da vozniki mazd nismo pametni? Škoda prinaša dobiček, mazda pa izgubo? Ne no... 

Japonce pač kupujemo tisti kateri nam pomenita kvaliteta ter udobje, ne pa da se postavljamo pred ostalimi. 

30 in več let stari japonci še vedno laufajo b.p., precenjena nemška sveta trojica pa crkuje po parih letih, saj od konca Golfa II ni več kvalitete ampak samo še kvantiteta. 

 

pred 12 minutami je Boss napisal:

Vprašaj se samo to kaj boš vzel, če imajo enako opremo, enak motor in menjalnik:

 

VW Passat

Audi A6

Škoda Superb

 

Pozabil si še na Seat Exeo. 

Je pa škoda da Seat ne izdeluje več velikih modelov ter da mu peša prodaja zadnjih par let. 

Napisano
pred 57 minutami je DonFelipe napisal:

Pametni ne dajejo na lepoto in image, ampak na uporabnost in ostale zadeve ter imajo jasno dodelane stroške. 

Seat je preteklost. Žal. Cupra je modni hit...

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.