Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko lepo ?aka? na semaforju, hitro pogleda? kdo ti je poslal sms in mu odgovori? s hitrim naprej nastavljenim odgovorom..

Eto.....o tem govorim....vmes pa zelena, skratka clovek ne more iz svoje koze, kot da nekdo na drugi strani ne more razumeti da ljudje nismo strojinki smo stalno prikonektani.

 

P.s. Sem itjevec in to kamor gre trend je pogubno. Sedaj je zunaj tudi vizir za motoriste na katerem lahko gledas sms, viber....WTF!

 

In to vse iz naslova varnisti....gre pa za poneumljanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

post-9026-0-50947400-1461494042_thumb.jpg

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

 

 

 

 

Napisano

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

attachicon.gifDSC_0075 (1).JPG

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

Tudi jaz sem 2 meseca po nakupu mazde 3 naredil roadtrip po Evropi, ?vica, Francija, Belgija ter ju?ni del UK in seveda vmesne tranzitne de?ele. Skupaj se je nabralo 4500k. Moja ima en nivo slab?o opremo in ?ibkej?i motor. Po enem letu sem zelo zadovoljen s kakovostjo izdelave in relativno nizko porabo.

Napisano

No pa smo v sne?ni apokalipsi pogruntali kaj se zgodi z SBS ter MRCC v slabem vremenu :) 

 

?e ti brozga prekrije prednji radar najprej neha prepoznavati vozilo pred tabo (ADD ve? ne ka?e slike avta), potem se pri?ge pa lu?ka za izklop/napako SBS sistema. Dokler ne spuca? senzorja in restarta? avtomobila se tempomata ne da ve? vklopiti.

Napisano

mislim da imas v navodilih napisano kako vklopis "normalen" tempomat.

 

To s snegom sem sedaj tudi jaz imel, ampak mi je popolnoma logicno.

Sem pa sedaj videl kako sem "odvisen" oz. razvajen od MRCC :)

Napisano

To sem jaz dozivel februarja ... :) >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=359251

 

IMG_8747-20160212-080111.jpg

 

IMG_8754-20160212-080428.jpg

 

 

Se pa pomoje da MRCC izklopit in potem deluje samo kot navaden tempomat 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej je imel tud TSC/DSC izklopljen, pa je vrtelo na mestu do 100km/h.

33112_1.png

Napisano

V?eraj prvi? do?ivel SCBS v akciji. Avto pred menoj je zavijal na parkingu desno jaz pa sem hotel z nezmanj?ano hitrostjo malo na tesno mimo njega levo. Avto pa polna po bremzi :) me je fajn presenetilo..

Napisano

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Napisano

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Google anyone? FL pa elektronsko ro?no je fasala

 

http://paultan.org/2016/03/16/spyshots-mazda-3-facelift/

https://www.google.si/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=mazda%203%20facelift%202016&oq=mazda3%20face&aqs=chrome.2.69i57j0l5.5618j0j4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Opravil sem prvi servis na 15000km pri Selmar Celje.

Cena 237?.

 

Meni se zdi drago, jaz sem za 6-ko dal na 20.000km mislim da 180?

Napisano

Opravil sem prvi servis na 15000km pri Selmar Celje.

Cena 237?.

A niso intervali na 20.000km? vsaj meni so tako rekli za mojo G120...

Napisano

A niso intervali na 20.000km? vsaj meni so tako rekli za mojo G120...

 

Servisni interval je na 20.000 km ALI 12 mesecev... kar prej pride ... 

 

Prirocnik, stran 6.4 >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/98728_Mazda3_Navodila_za_uporabo_8DZ5-EE-15J-SI_OM.pdf

 

skitched-20160506-121846.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Opravil sem prvi servis na 15000km pri Selmar Celje.

Cena 237?.

To so te pa fajn odrli... Jaz sem dal za prvi servis 120?...letnik 2014 G100.

Napisano

Grrrr. Nisem preverjal cen na drugih servisih. Sem mislil da je usklajeno. Je pa bencin, 100KM.

Ni? ni usklajeno...odvisno je od tvojih pogajalskih sposobnosti... Lahko pa prinese? tudi svoje olje, ki ga dobi? za 7?/liter, original...

Napisano

Malo menjam temo, ali tole dr?i, kar sem prebral na neki ameri?ki avtomobilisti?ni strani, da bo prenovljena M3 tudi v karavanski razli?ici ?

 

2016 Mazda 3 Redesign

 

Although some newness are planned for 2016 Mazda 3, the overall look of this model will remain pretty much the same. Just like current model, it will be offered in several body styles sedan, hatchback and wagon. It will sit atop the same Skyactiv chassis. The look will remain pretty much the same ?KODO: Soul of Motion? design language, which can be also found in models such as CX-5 and Mazda 6. On the other side, new high-performance MPS variant of Mazda 3 2016 year model will have much more emphasized sporty character, so it will look more attractive and more aggressive. It will be available only in hatchback body style and it is supposed to company?s player for ?hot hatch? segment where main competitors are Ford Focus ST and VW Golf GTI.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.