Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

O, hvala :) Mene v bistvu moti obratno, da se v slabem vremenu (de?, megla) ne pri?gejo zadnje LED lu?i, kar je na avtocesti v?asih mal problem :/


Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..

 

Ko sem jaz za?el govoriti o Revolution Top opremi, so meni kar takoj prakti?no vsi ponudili 16" feltne z zimskimi gumami gratis. Po malo dreganja sem v MS dobil gratis ?e navigacijo in barvo, tako da je cena avta kon?ala pri 25.000. Se ti spla?a malo iti pogledat.

 

Kar se pa ti?e opreme - ogrevanje sede?ev je zelo kul pozimi, MRCC vreden vsakega centa, SBS se pa kar pozna :) So pa tudi usnjeni sede?i nekoliko bolj udobni, tako da se ti ni treba sekirati preve? da bo? brezveze denar dal :)

 

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Napisano

Fulda SportControl 225/40/18, zelo zadovoljen.. tihe in lepo se dr?ijo ceste.

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Napisano
Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Dr?i, vsaj v tem segmentu kot sem videl Mazda ponuja najve?.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Razlog je razpolo?ljivost gum v tej dimenziji in seveda cena. Odstopanja pa so v mejah normale. ?tevec mi la?e proti GPSu cca 4%..

Napisano

Evo tako, ?e nekaj vpra?anj se je na?lo (?e mogo?e kdo ve):

-ali ?tevec v REV oz. njegov potovalni ra?unalnik prikazuje ve? funkcij kot v ATT?

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

-pridejo z mo?nej?imi motorji tudi ve?ji zavorni koluti?

 

Hvala  :notworth:

Napisano

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

Napisano

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

 

Tudi v wikipediji imajo narobe naslov in pravilno navajanje dejstev v nadaljevanju:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

?e video animacija Mazda Skyactive diesel delovanje turbo polnilnika..

https://www.youtube.com/watch?v=ojhRVMnFRXU

Po tem videu bi jaz reke, da ima dve turbini torej twin turbo

 

post-24-0-85997500-1467817393_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

Napisano

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

1 kompresor (modro) in 2 pogon turbine (rde?e) - oziroma: hladni del turbine (stiska hladen zrak v motor) in vro?i del turbine (izpu?ni plini, ki poganjajo turbino).

 

?estitke. Priporo?am prozorno folijo takoj na novo havbo.. :)

:P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Dr?i, za dvostopenjski turbopolnilnik logi?no potrebuje? dva razli?na kompresorja. Je pa to druga?na zasnova kot klasi?ni twin-turbo (pri kateri dva enaka turbopolnilnika hkrati polnita motor). :P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

To so ?e 20 let nazaj pri RX7 uporabili, kjer je prva turbina do 4-4,5k, potem pa preklopi na ve?jo, da se na koncu iz 1.3 motorja dobi 280 konji?ev :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e je ?e eno bilondonsedaj te?ko dobiti oz obnoviti bo sedaj lahko double trouble :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa redundanturbo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.