Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

The 2017 Mazda 3 is slated to arrive in Europe starting later this year. The powertrain line-up will continue to feature three SKYACTIV-G petrol engines ? the SKYACTIV-G 1.5 (100 PS) and two SKYACTIV-G 2.0s (120 PS & 165 PS) ? as well as two clean diesels, the SKYACTIV-D 1.5 (105 PS) and SKYACTIV-D 2.2 (150 PS). They are mated to a crisp shifting six-speed SKYACTIV-MT manual or SKYACTIV-Drive automatic transmission*.


 


* SKYACTIV-G 1.5 and SKYACTIV-G 2.0 (165 PS) offered with manual only in Europe; fastback not available with SKYACTIV-G 2.0 (165 PS), SKYACTIV-D 2.2 with manual only


Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Me zanima kaj pore?e MMS, ker so rekli da dizla ne bo v Sloveniji - tudi ?lanek govori o Axeli. To je mazda za non-EU trg.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Me zanima kaj pore?e MMS, ker so rekli da dizla ne bo v Sloveniji - tudi ?lanek govori o Axeli. To je mazda za non-EU trg.

To je blo re?eno za 1.5 diesel ali tudi a 2.2? 

Napisano

Tako je ?e sedaj pa 105 PS ni na voljo pri nas.

Ker ?e pogleda? Nem?ko ceno 105 KM verzije in na?o 150 Km vidi?, da je le ta pri nas cenej?a kot pri Nemcih mala verzija in tako verjetno ne morejo dobiti velike razlike v ceni in je niti ne posku?ajo prodajati pri nas.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes sem opazila, da mi pod masino nekaj pusca. Glede na vonj ni olje, mislim da je voda. Avto je normalno vozil, ni bilo nikakrsnih opozorilnih luck. Danes sem prevozila cca. 500 km. Kaj bi lahko bilo narobe? Bom jutri zjutraj preverila kaksno je stanje.

Napisano

Klima ane

In to ne pomeni da pusca, gre samo za odpadno vodo (kondenz, vlaga..)

 

Skratka ne sekiraj se, vse je ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nove barve, elektri?na parkirna zavora, ogrevan volanski obro?.. Upam da tudi avtomatski dvig/spust stekel.

 

Glede avtomatskega dviga/spusta stekel sem se tudi sam spra?eval, nikjer ni? ne pi?e... Potem sem se pa osredoto?il na tole sliko, kjer so na vseh 4 gumbih jasno vidne ?rtice (tako ima tudi Mazda 6, ki ima avt. dvig/spust), kar bi lahko pomenilo to?no to  :ouje:

 

u3r-2017-m.jpg

 

Edino potem, ko sem pa gledal nekatere druge slike notranjosti (resda z volanom na desni) pa so zopet imele gumbe brez ?rtic oz. samo na voznikovem gumbu napis "AUTO" (slika spodaj), ?eprav po videzu ravno tako zgleda top oprema. Morda bo pa za razli?ne trge razli?no? :ne vem:

 

hdh-2017-m.jpg

 

Sicer pa za ljubitelje klasi?ne ro?ne, ni?je stopnje opreme jo bodo imele tako kot do sedaj, s tem bo tudi sredinska konzola taka kot prej in ne taka, ko je na slikah in ki so jo povzeli iz faceliftane 6-tke. Edino, ?e se ne motim bo 150km dizel imel v vsakem primeru el. ro?no.

 

Ve? slik v visoki lo?ljivosti pa na tej povezavi: http://www.carscoops.com/2016/07/mazda3-goes-through-facelift-in-japan.html

12360_1.png
Napisano

To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev

 

 

Ampak kot kaze samo v trojki oz. pri njzijih razredih... Sestica recimo ima vsa stekla z avtomatiko ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak kot kaze samo v trojki oz. pri njzijih razredih... Sestica recimo ima vsa stekla z avtomatiko ... 

tudi FL?

Tako lepa notranjost pa ta nagrav?en ?trle?i monitor...fuj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tudi FL?

 

Pomoje ja ... Nisem pa se vozil nobene FL ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev

 

Vse mazde 6 tako FL kot pred FL imajo avtomatski dvig/spust stekel. Ima ga tudi stari model, ki ga imam jaz (l. 2011). Ne vem zakaj ga tudi trojka ne bi kon?no ?e imela, ko ga pa ima konkurenca ?e od pamtiveka.

Prej bi bil presene?en, da bi bili vsi 4 gumbi osvetljeni, tega obi?ajno nisi imel tudi v 6-tki.

12360_1.png
Napisano

Hja sej moja 3ka 2005 ga je imela, zdej?nja 2016 pa nima ve? :)

 

Je pa tale notranjost res krasna...

Napisano

Men je pa pri vsem tem avtomatskem spustu najbolj uporabna funkcija, da z daljincem odpre? in zapre? stekla. V tejle vro?ini je to zakon in ena najbolj uporabnih funkcij, da se ne vseda? v razbeljen avto.

33112_1.png

Napisano

Men je pa pri vsem tem avtomatskem spustu najbolj uporabna funkcija, da z daljincem odpre? in zapre? stekla. V tejle vro?ini je to zakon in ena najbolj uporabnih funkcij, da se ne vseda? v razbeljen avto.

No tega pa pomoje nobena novejsa Mazda (od FL sestice druge generacije dalje) nima vec... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No tega pa pomoje nobena novejsa Mazda (od FL sestice druge generacije dalje) nima vec... :(

Aja no to sem jaz mislil (sem mislil da je povezano)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...

 

Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...

Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.

Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...

 

A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?

 

Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

 

Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...

 

Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..

 

Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.