Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, js sm pa prevec hvalu moj HUD in kako mi zmerej kaze info od navigacije... Vcerej popoudne napotkov ni vec kazau, razen ce sem v nastavitvah izklopu in nazaj vklopu prikaz... Sm pa res neki ?arau po nastavitvah. O?itno je en hro?? in si sistem ne zapomni nastavitve razen ?e se ne uklopi prikaza v nekem dolo?enem zaporedju.

 

Bom vedu za drugi? in se brigau zase, stvari ki delajo pa pustiu pri miru ;-)

 

@Excalibur: si to glede navigacije kej omenu na servisu in kaj so ti rekli?

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

@mxt ?al nisem ni? omenjal, ker sm iskreno pozabil. V glavi sem imel samo tisti klicaj v trikotniku :D Bom pa, ko mi bodo menjali (?e bodo), ?e to omenil in naj pogledajo. 

Napisano

pa mogo?e v navodilih ne pi?e da je potrebno za senzor o?istiti ?ipo oz po?akati da so pogoji za delovanje ok, mogo?e sploh ni napaka. Saj kako pa naj vidi preko zaro?ene ?ipe.....

 

Zmagovalci so pa tisti ki pred senzor dajo vinjeto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.

Meni se je mogo?e 1-2 krat to naredilo do zdaj...to ni ni? kaj takega...sem imel ve?je probleme z meganom 1.6. 16v ko se je skoraj tedensko to dogajalo

Napisano

Ta mazda 3 KAI koncept je pa svetoven  :notworth: ...se ?e veselim facelifta bodo?e mazde 3  :jupiii:

Napisano

Mislim, da ne bo pri?lo samo do facelifta ampak kar do konkretnih sprememb oblike (in motorja), vseeno pa je predstavljeno samo koncept in kot tako bi jo obilo utopi?no pri?akovati, verjetno pa je to osnova za bodo?o M3 in ne bo dale? od predstavljenega (ko bi vsaj bila pribli?no taka). Je pa v planu nakupa tudi pri meni konec leta 2018 ali za?etku 2019, ko se bo menjavala M6.

Napisano

Ja vem ja...jaz ?akam facelift prihodnje nove 3 :)

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.

 

Meni so neke kose lani menjavali na menjalniku in je zdaj OK. bolj me moti da menjalna ro?ica spu??a zvoke bi lahko bila ti?ja.

Ali kdo ve od kdaj velja 8 letna garancija na vozilo?

Ko sem kupil avto je bilo re?eno da ima 5 let....sedaj pa za isti avto je 8 let pa ne vem ?e to velja tudi za mojega.

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Zamenjaj baterijo in te?av bo konec , preverjeno  :prstgor: .

Napisano

Nekaj me zanima...sem malo gledal in videl, da je za zimske gume 16 colske priporo?eno spredaj 2,5 in zadaj 2,7 bar (letne 18 pa spredaj 2,4 zadaj 2,3), ?e ni avto max obte?en...koliko vi kaj napumpate zimske gume na va?ih mazdah...js jih bom spredaj 2,7 in zadaj 2,9, trenutno imam 2,7 spredaj in zadaj...

Napisano

Ne, ve?inoma najve? 3...nekje 0,2-0,3 bar nad proizvajal?evim tlakom ponavadi napumpam, zato sem tuid razmi?ljal na tak?en tlak...tak?en tlak je predviden za prazen avto...za polno nalo?en je za zimske gume spredaj 2,8 in zadaj 3,2bar

Napisano

Se pravi, da ima? sedaj na 3-ji vse na 2.3? Jaz sem imel letne na 2.7 spredaj in 2.6 zadaj pa mi je bilo v redu....

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

zato ker nismo ov?ke da bi delal tisto kar nam drugi govorijo.  B)  :rulam:  :dudek:

:zoom-zoom:

Napisano

Se pravi, da ima? sedaj na 3-ji vse na 2.3? Jaz sem imel letne na 2.7 spredaj in 2.6 zadaj pa mi je bilo v redu....

 

Zdaj imam na Hondi isto 2.3. Na Mazdi 3 sem imel tudi 2.3 na letnih 18" in na zimskih 16".

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

 

Sej ne navaja napa?ne vrednosti ampak minimalne tlake, kjer je dejansko ?e varno in isto?asno pnevamtike nudijo najbolj?e udobje. Pod te vrednosti, ki so napisane na vratih naj ne bi ?el, ker potem pride do pregrevanja gum in lahko tudi po?kodb le teh. Ker ?e polni? na minimum in z dejstvom, da zrak po?asi uhaja iz gume si hitro lahko pod minimalno vrednost. Zato pa obstaja tsto priporo?ilo, da se preverja tlak v pnevmatikah vsaj 1x mese?no.

 

Ker je to konstantno vpra?anje koliko naj se gume polnijo je kar nekaj parametrov, ki vplivajo na ?imbolj optimalno polnjenje.

 

1. ?e se vozi? veliko po AC je priporo?ljivo dvignit tlak za cca 0.3 bara, da se izogne? morebitnim pregrevanjem pnevmatik.

2. ?e vozi? veliko po zavitih cestah ali celo po ridah v hrib je pametno dvignit tlak, da se pnevmatike ?im bolj enakomerno obrabljajo.

3. Razli?ne znamke pnevmatik se obna?ajo razli?no glede na samo zgradbo pnevmatike. Recimo en tak ekstremen primer so bile Good year Eagle F1 (tiste prve s smrekca profilom). Da so se pravilno in enakomerno obrabljale po celotni povr?ini so morale biti napolnjene na 3.0 bara. ?e je bilo manj ti je pobralo zunanje robove in pnevmatika ni zdr?ala niti 20kkm normalne vo?nje.

4. Seveda, ?e je avto bolj nalo?en dvigne? tlak.

5. ?e vozi? po slabih cestah je bolje dvigniti tlak, da ne tvega? po?kodbe gume zaradi udarca ob kak?no udarno jamo ali slabo zaflikano cesto.

6. ?e ima? raj?i bolj?o vodljivost, ?e posebej ?e ima pnevmatika mehke bo?nice je treba dvigniti tlak.

7. Z nekoliko vi?jim tlakom lahko prihrani? tudi kak deci ali celo dva goriva na 100km.

 

Edina pametna prednost vo?nje z minimalnim tlakom je dejansko samo udobje pa ?e to je bolj stvar percepcije. Aja pa mogo?e ?e na zasne?enih cestah pa ?e tam je odvisno ali gre za steptan sneg ali za plundro. V plundri je bolje vi?ji tlak.

 

V glavnem jaz osebno ?e leta polnim nekje od 0.3 do 0.5 bara ve? kot je minimum zapisan na nalepki. Druga?e pa probavaj - spreminjaj tlak, opazuj enakomernost obrabe, segrevanje pnevmatik in filing pri vodljivosti. Marsikdo je ?e le tako spoznal skrite lastnosti svojega avtomobila in v veliki ve?ini so bile to pozitivne.

33112_1.png

Napisano

?e koga zanima, kako izgledajo nova (baje so ravno ven pri?la) original temna plati??a na M3. Sem se bal, da ne bo dobro izgledalo ampak sedaj, ko so namonitrana, so mi pa zelo v?e?  :jupiii:

 

http://www.mazda-si.net/topic/9478-post-a-recent-shot-of-your-car/page-72

 

Me je pa presenteilo kako se avto ?isto druga?e vozi na 16"kah v primerjavi z 18". Vo?nja je biiiistveno bolj udobna. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.