Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?

 

 

Napisano

Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?

Saj ne, da sem na teko?em s cenami, ampak se mi zdi nekako krepkih 10 Smukov ? previsoka cena za tak avto?ek in z nekim osnovnim motorjem. Matrwola!  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Jest nimam EOM 0,0%, pa ne preplacam tolk velik lizinga, na koncu mal mnj kt 2000 vse skup z odobritvijo in podobnim traparijam. Pri ostalih se teli dnarji vrtijo od 3 do 4000. Plus, tukaj mi je vsec da mesecno placam kar placam, in zadnji obrok je enak prvem, ne pa neke traparije da zadnji je pa 2000+ kt ma skoda naprimer

Napisano

Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.

 

 

?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.

Napisano

Ne na ?alost se ne ampak mora? pritisniti tisto stikalo, ki je zraven ro?ke za odpiranje vrat...tudi sam sem to pogre?al a sem se navadil, ko potrebuje? pa? pritisne? tisti gumb oz stikalo...mene je tudi motilo recimo, da lahko brez klju?a odpre? samo na voznikovih in sovoznikovih vratih pa sem se tudi navadil  :zvizga: ...pa? imajo dolo?ene stvari ne najbolj?e re?ene, verjetno bo to pri novi bolj?e. Se pa odkupi pri sami vo?nji, zanesljivosti ter manjkom ?ri?kov, ki so ponavadi pri drugih avtomobilih  :jupiii:

Napisano

In kdaj tocno ti je ta autolock prav prisel? Drgac ce te ze toliko moti se da naknadno zmontirati modul... Meni osebno svetovna bedarija.

Napisano

V bistvu niti ni modul potreben, ker so samo konfiguracijske opcije (na mazda3revolution forumu ma? ljudi ko hekajo te kode in se da vklopiti autolock tudi na EU modelih). Ampak tudi mene zanima v kateri dr?avi ?ivi da ga probajo oropati na cesti.

Napisano

Eni se bojijo ?e samega sebe. A je mogo?e ?e gdo od vas bil oropan na cesti pred samoforjem itd...

Napisano

Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno...

Napisano

Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno...

Ha, ha,.. meni enako...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

So pac zadeve, ki se nekaterim zdijo neumne, drugim pa ne... tretjim je pa vseeno ... :) Meni se tudi recimo zdi neumno, da nekdo pri vsakem semaforju zateguje rocno :) ... ampak mi je drugace vseeno... omenil sem samo zato, ker je to ocitno "in", da se omeni ...

 

Glede samodejnega zaklepanja... Imam to v sedanjem avtu in me ne moti... saj nic ne boli, ce se zaklene, ko speljes... Aja... malo elektrike pokuri... pa mogoce kljucavnice prej crknejo, ce se stalno odklepa in zaklepa :D ... Podobno je s "Comming Home" in "Leaving home"... imam to v avtu... pa nisem prej nikoli pogresal... tudi sedaj bi z lahkoto to pogresal ... kot pa se lahko spomnimo, je nekdo pred casom delal celo dramo iz tega :) ... in celo zamenjal avto... mogoce ne samo zaradi tega... ampak je bil pa verjetno tudi to vzrok  :P ...

 

Da bi bilo nekaj narejeno tako, da bo vsec in po godu prav vsem... se nikoli ne bo zgodilo :) Zal smo prevec razlicni... in prav je tako...  :bravo:  :pepsi:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To da se zaklenejo vrata ima smisel, ne samo zaradi kraje, ampak tudi naslanjanja. Se pa skorajda v vseh avtoh ki sem jih imel (razen mazde a moja zadnja nova je bila letnik 2011) da to regulirati.

 

Prtljaznik ce vas skrbi je pa vedno tako - ce mas rocno rocno se ga da verjetno s kljucem zakleniti a ne? Z elektronsko pa je regulirano, a ni tako?

 

Pri nas je drugace ampak kak zahod ali vzhod kjer ti ma semaforjih stalno beracijo je drugace (res pa da nihce ne odpira vrat)....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Autolock se da vklopit prek Forscana z pravimi Asbuild kodami. Goggle it!

Verjetno bi se na servisu tud dalo to nastavit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.

 

 

?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.

 

 

V prirocniku pise, da naj bi tudi trojka imela to funkcionalnost ampak kot kaze samo pri nekaterih modelih... Od strani 3-15 dalje >> https://www.mazda.si/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F4a2ef_Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%2BL_Edition1_web_OM.pdf&f=Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%20L_Edition1_web_OM.pdf 

 

post-10-0-27865200-1542185083_thumb.jpg

 

post-10-0-75102400-1542185087_thumb.jpg

 

post-10-0-99096400-1542185093_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sistem autolock je imela do cca 2015, potem v EU ni bilo ve? na voljo. Enostavno so izbrisali funkcijo iz sistema, kolikor sem na hitro preletel tuje forume.

Mi je pa zanimivo brat komentarje, ko pridejo na plano neke svojeglave frustracije in predsodki. Ne, ne bojim se da me kdo ukrade. Mi je pa fino, da se avto zaklene zaradi otrok. Ni ravno fino prestavljat zati? na samih vratih. Meni je ta funkcija ustrezala pri prej?njem 10 let starem korejcu. A se bom pri temu pa? navadil.

Napisano

Druga generacija nima kljucavnice za prtljaznik in se samo elektronsko odpira/zapira (tipka). Ja ok ni nevem kaksen problem zategniti rocno, da lahko odpres prtljaznik, ampak je kr ena fora :D. Kokr sm ze reku na vsakemu semaforju dam avto v ler in zategnem rocno, ker se mi res neda cel cas drzati sklopko.

Moj brat ima na bmwju ze serijsko autolock in se vrata sama zaklenejo pri hitrosti nad 20 km/h. Odklep/zaklep kontrolira z namensko tipko. Ce iz notranje strani hoces odpreti vrata jih v prvem poskusu nemores v drugem poskusu se pa odprejo. Skratka spet neuporabno, ce imas na zadnjih sedezih otroka, ki ves cas kljuka in skusa odpreti vrata. Nevem pa kako pri mazdi deluje ta autolock. Drgac pa ja tako, kot je jures rekel bi lahko dali vsaj opcijo za vklop/izklop omenjene funkcije. Ce lahko dajo da vklopis/izklopis welcome messsage k se pokaze k vzges avto in pa recimo BEEP ON-OFF kontrolnih tipk bi pa tudi autolock lahko nastimali :)

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

 

Pa ima? mogo?e taprav OBD in kode? Enkrat bi to rad naredil, sam nimam dovolj izku?enj.

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

Seveda se da. Aftermarket se marsikaj da. Govorim o OEM nastavitvah.

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne? 

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne?

 

Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... ;) Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.