Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

O, hvala :) Mene v bistvu moti obratno, da se v slabem vremenu (de?, megla) ne pri?gejo zadnje LED lu?i, kar je na avtocesti v?asih mal problem :/


Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..

 

Ko sem jaz za?el govoriti o Revolution Top opremi, so meni kar takoj prakti?no vsi ponudili 16" feltne z zimskimi gumami gratis. Po malo dreganja sem v MS dobil gratis ?e navigacijo in barvo, tako da je cena avta kon?ala pri 25.000. Se ti spla?a malo iti pogledat.

 

Kar se pa ti?e opreme - ogrevanje sede?ev je zelo kul pozimi, MRCC vreden vsakega centa, SBS se pa kar pozna :) So pa tudi usnjeni sede?i nekoliko bolj udobni, tako da se ti ni treba sekirati preve? da bo? brezveze denar dal :)

 

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fulda SportControl 225/40/18, zelo zadovoljen.. tihe in lepo se dr?ijo ceste.

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.

Dr?i, vsaj v tem segmentu kot sem videl Mazda ponuja najve?.

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.

Razlog je razpolo?ljivost gum v tej dimenziji in seveda cena. Odstopanja pa so v mejah normale. ?tevec mi la?e proti GPSu cca 4%..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo tako, ?e nekaj vpra?anj se je na?lo (?e mogo?e kdo ve):

-ali ?tevec v REV oz. njegov potovalni ra?unalnik prikazuje ve? funkcij kot v ATT?

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

-pridejo z mo?nej?imi motorji tudi ve?ji zavorni koluti?

 

Hvala  :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-ali je CD150 v M3 res twin turbo setup (na?el sem "me?ane" informacije)?

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eden turbo polnilnik z dva re?ima delovanja (pri ni?jih in vi?jih obratih motorja)

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej na nek na?in variabilen re?im delovanja?

Evo dva linka, ki sta izvor mojih vpa?anj:

http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news

https://www.youtube.com/watch?v=FzTnP-DQX48

 

Verjetno gre za napa?no navajanje/imenovanje, jaz si pod "twin turbo" predstavljam nekaj drugega :)

 

Tudi v wikipediji imajo narobe naslov in pravilno navajanje dejstev v nadaljevanju:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e video animacija Mazda Skyactive diesel delovanje turbo polnilnika..

https://www.youtube.com/watch?v=ojhRVMnFRXU

Po tem videu bi jaz reke, da ima dve turbini torej twin turbo

 

post-24-0-85997500-1467817393_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo primer kvalitete laka na mazdi 3:

 

https://s32.postimg.org/frurcijyd/DSC_0869.jpg

 

iz hrva?kega foruma..  zgleda super:)  jaz imam pa ogromno pikic na haubi, ?eprav nikoli ne vozim nikomur za ritjo..

Tudi ?e ne vozi? za ritjo te popeskajo nasproti voze?i farerji  :ne vem: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem vpla?al aro in podpisal pogodbo za nakup Mazde 3 Sport CD150 Revolution Top v rde?i barvi. Juhuu ..

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitke, dobra izbira. Se pa strinjam z uporabnikom @mazdaman, meni to deluje kot da ima dve turbini, OK ne delujeta sicer nikoli hkrati ampak ni va?no, fizi?no sta v motorju o?itno dve.

1 kompresor (modro) in 2 pogon turbine (rde?e) - oziroma: hladni del turbine (stiska hladen zrak v motor) in vro?i del turbine (izpu?ni plini, ki poganjajo turbino).

 

?estitke. Priporo?am prozorno folijo takoj na novo havbo.. :)

:P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

The SKYACTIV-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Dr?i, za dvostopenjski turbopolnilnik logi?no potrebuje? dva razli?na kompresorja. Je pa to druga?na zasnova kot klasi?ni twin-turbo (pri kateri dva enaka turbopolnilnika hkrati polnita motor). :P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so ?e 20 let nazaj pri RX7 uporabili, kjer je prva turbina do 4-4,5k, potem pa preklopi na ve?jo, da se na koncu iz 1.3 motorja dobi 280 konji?ev :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ?e eno bilondonsedaj te?ko dobiti oz obnoviti bo sedaj lahko double trouble :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.