Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Jp, tako kot si napisal, formentor zunaj bomba, notri...žalost.

Ravno zaradi revne notranjosti in preveč digitaliziranisti se nisem odločil za formentorja. In ni mi žal. 

 

 

Napisano

Avto većino časa doživljaš od znotraj in če ti notranjost ni všeč, narediš največjo napako z nakupom. Od zunaj se da marsikatero napako mal spregledat pa četudi so to recimo strešne sani, ki zgledajo glih ene tolk neumno kot košarica D na suhi manekenki z manj kot 50kg teže.

 

Tko, da zunanja oblika te sicer spravi v salon, notranja pa je tista, ki te prepriča v nakup.

33112_1.png

Napisano

Vsak ima svoje.

Meni najbolj štejejo vozne lastnosti, pa da ni VAG koncern.

 

Če prevedem to na @Boss imenovalec. Ne glede kera košarica je, važno da je dobra v postelji (dobro leži).

Napisano

Meni pa skupek vsega trojega kar v enakih proporcih. Če mi od zunaj ni všeč, potem mi je ostalo brez pomena. Že ko se bližam, da me prevzame z oblinami😉. Enako ostali dve omenjeni komponenti. 

So mi ta novi VW designi povečini bljak zunaj in notri. Touran pa ima armaturo še od prejšnje generacije in kar se mi dopade je zaslon v konzoli in ne vrhu kot velika večina sedanjih vozil. Bolj skladno s celotno podobo armature. Ne pa tiste izbokline, tablice... Mazda ima vse to lepše izpeljano. Bolj elegantno, z občutkom. Pa multifunkcijski gumb je res zakon! Večina drugih proizvajalcev se lahko skrije! 

 

Recimo meni top notranjost ima Volvo. In če bi imel res cekine, bi bil XC60 takoj prva izbira. Še posebej ker mi je všeč tudi zunanjost. Tehnika in lega pa najbrž tudi ni švoh. 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Avto većino časa doživljaš od znotraj in če ti notranjost ni všeč, narediš največjo napako z nakupom. Od zunaj se da marsikatero napako mal spregledat pa četudi so to recimo strešne sani, ki zgledajo glih ene tolk neumno kot košarica D na suhi manekenki z manj kot 50kg teže.

 

Tko, da zunanja oblika te sicer spravi v salon, notranja pa je tista, ki te prepriča v nakup.

 

Hja, zdaj, košarico D na suhi manekenki se da napolnit - če drugega ne pa vsaj z vato. In potem eno lepo oblekco čez, pa nekako je. Poskusi še ti strešne sani s čim napolnit, mogoče bo pa potem boljše zgledalo...

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Sfalil si.

@Boss ni rekel, da fejka D košarico. Ampak da ne paše skupaj deklica, ki se lahko zlomi in tako velika košarica. Da optično ne gre.

Ti pa si že na staromodnih dodatkih. Zdaj ni treba več vate, imajo silikon za to 😆

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Jah, sj veš, kmet pa s hribu doma... Mal žaganja v vrečko pa se lih tko dobr zafila...

 

Če ne pa mal več žganja dedcu, pa bosta lih tko dobr zgledali. Tko deklca z žaganjem v D-košarci kt karavanka s strešnimi sanmi...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Sej ne rečem so prednosti. Če imaš babo s prevelikimi joški jo hitro najdeš v dvorani polni bab, tko kot sem jaz danes brez težav našel svojo Mazdo v prepolni garažni hiši. Prevelike sanke je težko zgrešit.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo kako različno vidimo stvari. Meni se pa sanke prov dopadejo, hkrati pa so praktične da ne rabim vsakič posebej šraufat nosilcev v streho ko grem kolesarit.

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

Sej ne rečem so prednosti. Če imaš babo s prevelikimi joški jo hitro najdeš v dvorani polni bab, tko kot sem jaz danes brez težav našel svojo Mazdo v prepolni garažni hiši. Prevelike sanke je težko zgrešit.

@Boss  ima ta problem/prednost (kakor se vzame), da je visok in zdej vidi samo tiste sanke na svojem avtu. Če bi imel SUVa, bi je videl manj in bi bil problem rešen :P :D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 urami je ignacij napisal:

Zanimivo kako različno vidimo stvari. Meni se pa sanke prov dopadejo, hkrati pa so praktične da ne rabim vsakič posebej šraufat nosilcev v streho ko grem kolesarit.

 

Sej ni point v uporabnosti. Jaz mam problem samo iz estetskega vidika in mi stvari, ki zgledajo preveč kombijevsko ali pa tovorno, sploh niso niti malo privlačne. Tako veliki in okorni SUV-i, kot karavani s to šaro na strehi. Avto mora imeti gladke kupejevske ali pa limuzinske oblike. Celo HB je sprejemljiv. Ja rad imam lepe obline brez kičikiči detajlev. Tako pri avtu kot pri ženskah. Proporci , eleganca, lepota gibanja... to mi pač sede. Ogromne joške, riti k vogal od banke, boki k od VW hrošča pač nekak to niso tko kot žal tudi SUV-i in sanke na strehi ne.

 

Pa še enkrat ... govorimo samo o estetiki in nič drugega. Uporabno je marsikej al pa nič pa naj bo to avto al pa tetica. 😉

 

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Sej ni point v uporabnosti. Jaz mam problem samo iz estetskega vidika in mi stvari, ki zgledajo preveč kombijevsko ali pa tovorno, sploh niso niti malo privlačne. Tako veliki in okorni SUV-i, kot karavani s to šaro na strehi. Avto mora imeti gladke kupejevske ali pa limuzinske oblike. Celo HB je sprejemljiv. Ja rad imam lepe obline brez kičikiči detajlev. Tako pri avtu kot pri ženskah. Proporci , eleganca, lepota gibanja... to mi pač sede. Ogromne joške, riti k vogal od banke, boki k od VW hrošča pač nekak to niso tko kot žal tudi SUV-i in sanke na strehi ne.

 

Pa še enkrat ... govorimo samo o estetiki in nič drugega. Uporabno je marsikej al pa nič pa naj bo to avto al pa tetica. 😉

 


Potem bi moral nabaviti raje SUV ;) 😂 …. CX-5 recimo nima sank na strehi ;) … tudi CX-60 jih nima… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 minutami je Jest napisal:

Potem bi moral nabaviti raje SUV ;) 😂 …. CX-5 recimo nima sank na strehi ;) … tudi CX-60 jih nima… 

 

Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.

 

Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Tako pri avtu kot pri ženskah. Proporci , eleganca, lepota gibanja... to mi pač sede.

Jebo te, rad bi videl tvojo izbranko, to pa mora biti petarda.

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

To so želje in to vidiš na prvi pogled... pol je pa bolj vsebina važna kaj izbereš. A ni to tko k pr avtih? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.

 

Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖

 

 

Kia ni švoh, ravno zadnjič sem se peljal s sodelavko ki ima letnik 21...dober in predvsem zelo ličen avto...sicer sem se peljal 20km....ampak prvi vtis je bil ok...

Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

 

Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.

 

Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖

 

 

Ima predhodnik mojega motorja.

Je super. Edino malo majn prostora v notranjosti, kot Focus, ker ima krajšo medosno razdaljo.

Kolega ima 2020 letnik.

 

Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.

Napisano
pred 6 urami je godlike napisal:

Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.

 

Ma dnar ni problem, grem lahko naslednji teden vplačat in bi šel, če ne bi moja šestka bila še takole mlada in bi zdajle ob prodaji zgubil največ. Dva nova avta met je pa totalna zguba in nesmisel. Če že pol bi ta drugi bil lahko mali mestni EV ( @dvorjan se je kar stopil od sreče 😄).

 

Ker je pa tole tema o CX-3 pa tud malo gledam naokoli, da bi za fotra kupil eno rabljeno in da upokojimo njegovo skoraj 20 let staro šestko. Je ratal bistveno prevelik in neroden za njegove potrebe in glede na leta tudi prenizek.

33112_1.png

Napisano
dne 9. 3. 2024 ob 13:55 je Boss napisal:

 

Ma dnar ni problem, grem lahko naslednji teden vplačat in bi šel, če ne bi moja šestka bila še takole mlada in bi zdajle ob prodaji zgubil največ. Dva nova avta met je pa totalna zguba in nesmisel. Če že pol bi ta drugi bil lahko mali mestni EV ( @dvorjan se je kar stopil od sreče 😄).

 

Ker je pa tole tema o CX-3 pa tud malo gledam naokoli, da bi za fotra kupil eno rabljeno in da upokojimo njegovo skoraj 20 let staro šestko. Je ratal bistveno prevelik in neroden za njegove potrebe in glede na leta tudi prenizek.

Če veliko nuca prtljažnik in se vozi po AC jo odsvetujem, drugače pa definitivno priporočam, ker je top avto, meni je bil super - razen velikosti.

 

Thats what she said.

Napisano
pred 35 minutami je NevLado napisal:

Če veliko nuca prtljažnik in se vozi po AC jo odsvetujem, drugače pa definitivno priporočam, ker je top avto, meni je bil super - razen velikosti.

 

Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.

 

Tko, da to je to.

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

 

Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.

 

Tko, da to je to.

No če sta sama ni panike, ampak res - če imaš dvojno dno in imaš tisti pokrov gor, ti hofer kvadratna vrečka papirnata ne gre v prtljažnik, ker je potem tako nizek :lol:

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

 

Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.

 

Tko, da to je to.

Za moj okus, najlepši dvignjen mali avtoček. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.