Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No ja, ne vem kaj imate proti nexen. Ne vem, a čakate da res jaz kupim to in podam realno mnenje :D  

 

Uniroyal odpade - 72dcb...pa kdo bo to poslušal v avtu :)

Turanzca T001 se začne pri 150€ in če gledam zgolj karakteristike je pod tole moje zacahnano Nexenko.

 

Na enem forumu je en model že skoraj 3 leta nazaj napisal za ta model tole:

  Quote

Točno ta model sem jaz kupil. Skeptičen sem bil 1000%. Smo se smejali tej znamki. Pa sem za foro probal zaradi testov/mnenj na tujih straneh. Vedno pri vrhu.
Izkušnje? Guma top. Profil mehki tudi po štirih sezonah (Točno ne vem za km, jih delam kar dosti po avtocesti. Dnevno min 70km.). Ceste se je držala kot po tirnicah. Tudi v dežju. V največjem nalivu smo se šli Fast&Furious. Gas do konca skoz ovinke. Zdaj je pamet zrasla, tega več ne počnemo.
Zame je Nexen enakovreden ostalim znamkam pri vrhu. Ne vem, zakaj jih nikoli ne vključijo v EU teste.

Razširi  

 

 

Če grem naprej  recimo GY je okoli 180 na gumo. Torej to je že 2x cene Nexena. 2x boljše seveda niso.

 

je pa smotano to, da ne moreš probat in se odločit. Tudi tale AMZS test ni v naši dimenziji, guma v drugi dimenziji ima pa spet lahko drugačne karakteristike.

Napisano

Aja, ne pravim pa da so zdej to top šit gume. Zbiram informacije pač :)

Ne bi pa dajal še enkrat več € zato, da bo pisalo Michelin recimo gor, ker tok boljše pa tudi niso.

 

No, počakajmo na test, da vidimo če bodo kaj pametnega pogruntali :)

Napisano

Zanimiv podatek bi bil koliko gum se proda pri nas vsakega proizvajalca posebej in bi videli, da imamo zelo "nevaren" vozni park.... 🥴

Napisano

Glej, vsak kupi in vozi kar hoče.

 

Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 10:15 je dvorjan napisal:

Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!

 

Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.

 

Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.

 

Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...

Razširi  

 

Ne vem, zakaj je večini tako težko razumeti, da je 500€ za nove pnevmatike še vedno ceneje kot 320€ za najcenejše pnevmatike in klepanje blatnika, če gume v ovinku zdrsnejo...

Napisano

V ovinku lahko zdrsne tudi Michelin :) To je pa potem sploh najslabša opcija, jurja za gume plus klepanje blatnika 😂

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 11:13 je SpEkTr napisal:

V ovinku lahko zdrsne tudi Michelin :) To je pa potem sploh najslabša opcija, jurja za gume plus klepanje blatnika 😂

Razširi  

Res je... A preden se bo to zgodilo z Michelin, GY, boš moral res pretiravati. Takrat bi s to "drugo ligo" gum že dobil avto dvakrat poklepan in pobarvan nazaj. 😊

Ne resno. Kdor ima enkrat res vrhunske gume se ne vrača v "drugo ligo" gumarjev  ali bog ne daj v občinsko. 😉

 

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 10:55 je dvorjan napisal:

Glej, vsak kupi in vozi kar hoče.

 

Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).

Razširi  

Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali. 

  dne 10. 2. 2022 ob 11:40 je SpEkTr napisal:

Za vas lokalne šumaherje je to najbrž res :) Za nas umirjene voznike, teh težav ni :)

Razširi  

Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom  pa, to preveril ob prvem dežju. 

 

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 12:00 je SpEkTr napisal:

Če ne prej bom povedal jaz - če jih kupim seveda :)

Razširi  

A ne bi raje jaz to preveril s staro 6- ko?... bo manj škode. 😊

 

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 11:40 je Alex napisal:

Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali. 

Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom  pa, to preveril ob prvem dežju. 

Razširi  

 

Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih :) Kaj ti pa fali z njimi?

  dne 10. 2. 2022 ob 12:22 je SpEkTr napisal:

Hah, ja nimaš enakega modela gum in velikosti.

Razširi  

Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 12:24 je NevLado napisal:

 

Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih :) Kaj ti pa fali z njimi?

Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.

Razširi  

Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti. 

Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY. 

Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg. 

Jaz jih ne bom ponovno kupil. 

Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti. 

 

 

Napisano (urejeno)

Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....

Popravljeno od sportman333
Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 12:49 je sportman333 napisal:

Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....

Razširi  

Spet ni takšna razlika v ceni, kot nekateri mislijo. Jaz sem dal recimo pred dvema letoma za GY assimetric 5,

245 /40 r19 le 141€ za gumo. 

To se meni ne zdi drago. 

 

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 11:39 je Janez007 napisal:

Še nikoli nisem zdrsnil s ceste, tudi s službenimi vozili z XY gumami ne, tudi ne z VW 1200J, Opel Kadettom B, C, D, E, Ascono na zadnji pogon na snegu, Yugotom ali Zastavo 101 s Sava Effecta ali Tigar gumami.

Razširi  

 

Ma, saj po svoje imaš prav. Tudi jaz sem vozil Škodo (motor zadaj) in Trajal gume gor, pa nismo šli s ceste... Ampak to so bili tisti davni časi, ko je bila Škoda s svojimi 825 kg med težjimi avtomobili...

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 12:40 je Alex napisal:

Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti. 

Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY. 

Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg. 

Jaz jih ne bom ponovno kupil. 

Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti. 

Razširi  

1875473595_Screenshot2022-02-10at14_30_55.thumb.png.4ae43e499ebab3b9f06f25a1d8d0ce9c.png

Po suhi cesti boljše od dunlop in conti (precej)

Na mokri cesti boljše od dunlop, slabše od conti

Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)

Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti

Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti

 

Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih

 

in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let

 

testi so popolnoma nerealni

Napisano

Bi bilo smotrno tole vse premakniti v temo o gumah in tam nadaljevati pogovor?

 

Da ni 1000 tem o eni in isti zadevi.

 

@Jest lahko prosim premakneš?

 

Hvala

 

 

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 13:42 je NevLado napisal:

1875473595_Screenshot2022-02-10at14_30_55.thumb.png.4ae43e499ebab3b9f06f25a1d8d0ce9c.png

Po suhi cesti boljše od dunlop in conti (precej)

Na mokri cesti boljše od dunlop, slabše od conti

Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)

Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti

Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti

 

Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih

 

in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let

 

testi so popolnoma nerealni

Razširi  

Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog.  Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. 

Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. 

 

 

Napisano

Jaz sem pa kupil gume na 4 mestu in sem zelo zadovoljen😃

Po mokrem imajo slabšo oceno ampak mene niso niti enkrat razočarale👍

Mislim,da so ok za tretjino manj denarja od prvih treh....😉

Opažam,da smo zašli iz letnih na zimske....:aaaaa:

  dne 10. 2. 2022 ob 11:09 je Shrek napisal:

Toyo so dobre gume. Al so prva vgradnja na mazdah. 

Razširi  

So na nekaterih cx3 in 3kah,predvsem na 16",na 18" pa na Michelinkah.👍

Zadnje čase so pa nove Mazde na Bridgestone gumah👌

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 13:59 je Alex napisal:

Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog.  Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. 

Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. 

Razširi  

Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 10. 2. 2022 ob 14:45 je FuManchu napisal:

Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej:punk:

Razširi  

Očitno imamo drugačen slog  vožnje. 🤗 Za tako , umirjeno vožnjo so verjetno super, ja. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
    • Seveda je to bolj izjema. Večinoma je mestni.   AC-ja pa na Koroško še ni, tako da drugo kot regionalka ne ostane 😉
    • Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194. 
    • Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.