Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Simon bo navdu?en, no nad motorjem ravno ne! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

lu?n avto.

?e bi mel 2x airbag bi ga vzel

(?e kr i??em budget auto za fijakanje - to ne pomeni da 323Fka gre kamorkol, samo "on hold" je status projekta, js sm pa brez avta :huh: )

trenutno je favorit Volvo V40.

i??em samo bencince ker gre plinski sistem na nov avto, 323F bo pa KLZE gasoline ONLY!! Za u?itek da smrdi po bencinu ne tk koda kuham enolon?nco

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5135252&show=1

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je pa na Nissan forumu ja. ?e bo? ?el pogledat avto samo odpri pritlja?nik in snemi tapete zadaj ven. ?e so koloteki lepi je OK, ?e ne se ti bo enkrat sam usedel zadaj na gume. Tam najbolj rjavijo. Druga?e pa relativno poceni zadeva za laufati. Ketna, dober motor, ve?ina delov (bremze in podvozja) je istega kot od Sunnya. Pa ?e poleti je fajn ko da? streho dol.

 

Jo?a moj je bil edini (ali pa zadnji) 100NX GTi na slovenskih cestah. Zdaj pa gnije pod enim balkonom. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Symon, to je tisti ko si reku, da je wosu dotalno nesposoben in bo? kar ti spisal oglas za na Net? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo, ?portno/dirkalno po?timana! :notworth: Vin Dizel se je ne bi sramoval v naslednjih Hitrih in Drznih.

 

:D avtek ni slabi je kar dosti pokalov dobo za styling,servisiran pa je bil pri meni,ker gre tezko kje na dvigalo je pa cist blizu ?trausa doma saj mu je on tudi pomagal pri predelavi

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4801308&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5135252&show=1

 

A kdo ve ce grejo 205/50/16 na 626?

ker ce je tk, pol mislim da mam ocitnega zmagovalca...

oba sta 85kw kar mi nanese 250eur/letno (samo poleti ne bo zavarovan ker poleti se bo vozla al Fka al pa kabrio od punce)

 

Ko sm reku da rabim neki za fijakat sm resno mislu :P 323Fke mi je skoda za zribat na 140km/h s plinom relacija LJ>?entrupert vsak vikend... ?e zato k ma homolomo. Bol? da je prođekt, v enem letu bom benza tok pr?paru da si bom lahk KLZE kupu. (Sebe prepri?ujem no ! :D)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol mam zimske gume pokrite kar je super.

Kk pa so kej teli avtici?

Volvo se mi dopade.. sam po drugi strani, mazda je mazda.

SAm kao volvo ma 7.2 porabe.. tale mazda pa 8.8? a ni to mal velik za 85kW? res je da je ca 3.5l manj od tega kar mam zdj sam vseeno sm hotu vsaj okrog 8.

A lahk se kdo potrdi moje samo-utemeljevanje da se mi bol splaca da mam en avto da se fijakam pa mazdo za joy-riding? :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahk se kdo potrdi moje samo-utemeljevanje da se mi bol splaca da mam en avto da se fijakam pa mazdo za joy-riding? :blush:

 

jaz ne, ker 323f je dost prakticna tudi za vsakodnevne voznje...glede na to, da porabi vec, bo itak manj kot pa ce bi imel se en avto (in njegove eventuelne napake) in bencin se za unga, registracijo itd itd...ce bi bil kabrio pol ja, tkole pa ne...to je moje mnenje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem imel 626 GW sicer 74kw ampak ravno tako 1,8 poraba je tam med 8 in 8,5 litra take lepe vo?nje brez pretiravanj (ker tak ne gre). ?e jo gre? gledat pazi na rjo ker rade rjavijo in to zello (zadnji blatniki,...)

Je pa avto za vozit in ?e pozabi? na rjo nekih drugih stvari ni bilo razen en kolesni le?aj, in zadnje zavorne kle??e ker ro?na ne dr?i. Je pa zelo prostorna proti Golfu4 karavan, ki sem ga imel pred tem ima precej ve? prostora ampak ?e vedno manj kot sedanja jota.

 

?e te ?e pa kaj zanima pa le vpra?aj. Ni to avto s katerim bi ?paral pozimi prej kaka 323f BA z 1,5 motorjem, ampak ?e rabi? prostor pe le po njo, so pa one facelitane lep?e.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Ploki, magari ?e malo po?akaj (kak mesec max.) pa vzame? od moje biv?e ?enske tabelo 323F 1.5 16v (mogo?e ti jo celo proda z LPG-jem), potem je to res ?parovc, zimske dobi? pa zraven zelo dobre, Eskimo S3! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako to da BA tak ?re ?e jaz z mojo BG sem redko pri?el preko 7,5 ponavadi pa okoli 7l

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej lih ne vem kok pa ne ?re, tam nekje okrog 7, potem pa odvisno kak?ne ima? vo?nje, lahko je tudi proti osem. Mi je pa osebno motor (1.6) v BG bolj v?e? kot 1.5 v BA, bolj je odziven, ve? spravi? iz njega, raj?i se vrti (verjetno je tukaj precej ekologija doprinesla k lenobi novej?ega motorja)! :ljubezen::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@joza: od jutri naprej sem en mesec tako ali tako... Nevoznik. :bravo: in bom tako ali tako pocakal in se malo razmislil.

zaenkrat je vseeno favorit 626 ker bi Fko za KLZE sparu al pa jo prodal pa pol RXa nabavil. Kaj pa vem. Za to fijakanje mi je teh 170hp res totalno neumno in brezveze pa se po denarnici me tepe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.