Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri OPC sm sli?ou da ima absolutno preve? KM na prvi par koles, kar pomeni posledi?no tudi zelo zelo slab ?tart...proti konkurentu ki ima 200KM!

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Pri OPC sm sli?ou da ima absolutno preve? KM na prvi par koles, kar pomeni posledi?no tudi zelo zelo slab ?tart...proti konkurentu ki ima 200KM!

 

Zakaj Megane in Focus RS nimata preve? konjev? Je pa res, da novi model OPC bo imel skopirano podvozje iz omenjenih avtov tako, da se bo mogo?e celo dobro peljal.

 

Boss jaz bi pa verjel, da ima kakih 6 sekund, ?e se dobro izstreli in gre hitro v obrate. Nasploh je tole dober paket avtal, ?eprav za moje pojme malo prenizek, kak spojler vi?ka pa barva preve? vpadljiva. Kot celota pa zanimiv avto.

Napisano

Boss jaz bi pa verjel, da ima kakih 6 sekund, ?e se dobro izstreli in gre hitro v obrate. Nasploh je tole dober paket avtal, ?eprav za moje pojme malo prenizek, kak spojler vi?ka pa barva preve? vpadljiva. Kot celota pa zanimiv avto.

 

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

33112_1.png

Napisano

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

 

Pozablja? da ma voznik te?ek karakter :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

 

ni vse v konjih in te?i, precej se da pridobiti z prestavnimi razmerji ;)

 

bistvo je o?em skrito :D

Napisano

ni vse v konjih in te?i, precej se da pridobiti z prestavnimi razmerji ;)

 

bistvo je o?em skrito :D

 

A res... kolk pa bo? pridobu, ?e bo? prestavno skraj?al in nato namesto 1x moral pretaknit 2x do 100km/h?

33112_1.png

Napisano

ajde ne bluzi nekaj na pamet. v 1. bi ti ?el 100? :blink:

 

ah luba du?a, a ne zna? brati? --- a ti druga? ?tarta? v leru? ?tarta? s prvo prestavo, a ne? Nato prvi? prestavi? in ima? v drugi prestavi. Pri tako mo?nih motorjih gre? z obi?ajnim menjalnikom in obi?ajnim prestavnim razmerjem v drugi do 100km/h. Se pravi si prestavil kolikokrat? 1x, a ne?

 

?e je menjalnik kraj?i bo? moral drugi? prestavit in bo? v tretji. Torej si prestavil 2x.

 

Oprosti ampak koliko pa si ti star, da moram take osnove razlagat, poleg tega pa dejmo mal ve? odnosa in spo?tovanja sogovornikov.

33112_1.png

Napisano

ajde ne bluzi nekaj na pamet. v 1. bi ti ?el 100? :blink:

 

Enkrat prestavit (in ?tartat z mesta) domnevam da pomeni 2. prestavo, ker s 1. ?e ?tarta? a ne, druga?e ni kaj prida ?tart ?e ?e iz prostega teka i??e? nacentrirat 1. in ga ?ele potem po?ene? kokr da. :aaaaa::D

 

Z 2. do 100 pa mislim da ni neka znanost, moja nekdanja GT-jka (323FBG) mi je ?la na koncu 2. cca. 120kmh. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

moja nekdanja GT-jka (323FBG) mi je ?la na koncu 2. cca. 120kmh. :jupiii:

 

no in ?e bi imel ?e malce kraj?o 2. prestavo bi dosegel 100 ?e prej, na to sem ciljal. Tako lahko dose?ejo proizvajalci bolj?e ?ase do 100km/h brez da bi laj?ali avte itd. ;)

 

forumskemu vseznalcu se pa najgloblje opravi?ujem za svoje povr?no branje.

aja, star sem pa 12 bom pa kmalu 13 ?e ti je sedaj la?je.

Napisano

no in ?e bi imel ?e malce kraj?o 2. prestavo bi dosegel 100 ?e prej, na to sem ciljal. Tako lahko dose?ejo proizvajalci bolj?e ?ase do 100km/h brez da bi laj?ali avte itd. ;)

 

forumskemu vseznalcu se pa najgloblje opravi?ujem za svoje povr?no branje.

aja, star sem pa 12 bom pa kmalu 13 ?e ti je sedaj la?je.

 

 

Se strinjam (menjava zobnikov ali kaj se ?e po?ne), sicer pa ?e z npr. (ob?utno) laj?anim vztrajnikom verjamem, da se da pridobiti (vsaj) sekundo, tako vsaj pravijo dolo?eni obvlada?i. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam (menjava zobnikov ali kaj se ?e po?ne), sicer pa ?e z npr. (ob?utno) laj?anim vztrajnikom verjamem, da se da pridobiti (vsaj) sekundo, tako vsaj pravijo dolo?eni obvlada?i. :jupiii:

 

Takemu obvlada?u, ki bi izjavil da samo z laj?anim vztrajnikom avto opazno (po ?toparici!) prej pospe?i do 100 ali naprej jaz ne bi kaj dosti verjel ali pa se sploh pogovarjal naprej z njim. :vskalo: ?e na Clia bom dal la?ji vztrajnik pa bom mel kar 6 sekund do 100 pa se smejal in?enirjem Renault Sport, da so pozabili na tako bedarijo.

Verjetno taki oblvada?i s ?portnim filtrom (ob?utno, ne na dynotu ker taki ponavadi ne vidijo dynota) pridobijo 10% pa z avspuhom 20%, z odmi?nimi pa po?asi ?e podvoji? mo? ker gre za resno predelavo? :ne vem: Menjalniki pri razli?nih Civicih in Integrah se dajo lepo menjati, da dobi? kraj?e ali dalj?e prestave in ?e tale Civic gor od 6000-9000 obratov vle?e kot nor verjamem, da je zelo hiter avto, bi ga ?e kar imel.

 

Ve?ina "?portnih" avtov ima v drugi ravno nekaj ?ez sto, mogo?e res zaradi bolj?ih ?tevilk. 100NX je imel le 140hp pa je ?el v drugi ravno

, 200SX je bil mo?nej?i je ?el ?ez 110, RS pa tudi blizu 110 km/h
Napisano

Ma Marko kar prav. Sam sem recimo primerjal isti 1.6 110konjev ma?ini, samo da je bila ena od mx-5 druga pa od konkurence :ninja: Pa je razlika kar precej?na.

Podpis.png

 

Napisano
Napisano

itaq, pol te je pa en s starim ?kodljivcem prehitel :jezicek:

 

tuki sem sel rikverc :aaaaa:

se prav spomnim te slike, mislim da je blo takrat ko so izumili internet

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tuki sem sel rikverc :aaaaa:

se prav spomnim te slike, mislim da je blo takrat ko so izumili internet

 

da ni bil tole drag race u rikverc :aaaaa:

 

lepo ?tevilo prefuranih, ampak ugodno :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6536673&show=1

Napisano

da ni bil tole drag race u rikverc :aaaaa:

 

lepo ?tevilo prefuranih, ampak ugodno :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6536673&show=1

 

idealen dizelski zimski avto za tabornike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.