Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?aki V6 bi imel 40? ve? je pa ?e problem? Kolk si pa v svoji ?e pustil?  :rolleyes: .

Nemores to med sabo primerjat... to bi blo za dailya... Je pa med 100kW in nad 130kW pa ze konkretna razlika, pa cestnina nad 2.5...

Napisano

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

Napisano

a so se zmotili v letniku...? Cena huda, samo tuning je treba odstraniti...

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10632437&show=1&avto=Nissan%20Micra%201.2%2012V%20Visia%201.LASTNIK

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kako pa ve?, da je tunana?

5km nalepka za kesel, prednja pa downforce,na feltnah pa za distanco

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

33112_1.png

Napisano

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Napisano

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

Tale je ze faceliftana, jaz sem pa zaaral se non fl 2011 - izklicna cena je bla ista, je pa res da od dec 15 sta bile samo dve, in obe sta ?le

Edino gomilo opreme ma ta moja - ampak za drugi avto....bi mel raje 2013 :)

Je kar je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

Napisano

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

 

Ne, ne, narobe sva se razumela. Proba in MX-6 sem mislil, ja :) 

Napisano

A je to kak?na napaka ali so B-2500 res delali tudi v sedem sede?ni izvedbi?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10642936&show=1&avto=Mazda%20%20%A0B2500

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

To so verjetno angle?i uvozili iz Japonske, sedaj pa prihaja k nam.

 

post-24-0-44763300-1456234534.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

Napisano

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

 

mogoce bojo pa mal bolj zgledal skoz prste, ker je tujec :)

Napisano

Ne, kolikor mi je poznano, so reve?u odlo?no in jasno pokazali, da Slovenija ni kar tako...

 

A moram bit podrobnej?i ali je dovolj jasno?

 

:vskalo:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne, "headbang" pove vse. Meni se je tako ali tako zdelo, ker imam kolege, ki uva?ajo avtomobile iz ZDA in Nem?ije in je pri nas katastrofa. Kot da ne bi uva?al avta, ampak vesoljsko ladjo. Volan, smerniki in pasovi so ?e najmanj. A dam predlog vladi? :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za odličen odgovor in nasvet. Moti me to, da to prodajajo pa ni ne navodil niti da ni podprto v slo. Kako to, da ni regije Slovenija pod državami? Nemščine pač ne poznam in bo to problem. Očitno ne bo nič z uporabo tega.  Itak je zanimivo samo prvič pol te pa mine. Ampak je del opreme katere ne moreš uporabljat. To je sporno.  
    • Res je, ko gre za navadne tarče. Charlie je na tem soočenju nosil neprebojni jopič pod majico. Strel v telo/srce bi verjetno jopič zaustavil in cilj ne bi bil izpolnjen.    Strel v glavo je kljub splošnemu prepričanju naslednja najboljša tarča pa a je res? Če tarča sedi je glava del telesa, ki spole rok (ki pač niso tarča) najbolj giblje in to se je lepo videlo pri poskusu atentata na Trumpa. Ker je obrnil glavo je šel strel mimo. Tudi streli v glavo, če ni ravno v pasu 5cm po sredini, sa dostikrat zaradi kota zadetka tudi odbijejo od lobanje.   Vrat je en najbolj odprtih in občutljivih delov telesa, saj je večino sestavljen iz mehkih tkiv in hrbtenice. Skozi potekajo najpomembnejše žile za oskrbovanje možganov. Zadetek v žilo je praktično game over, ker vratu in žil na vratu se ne da zategniti s prevezo kot to narediš na nogi. Če to narediš na vratu, ali zadušiš človeka ali pa ustaviš dotok krvi v možgane.
    • Alexa se da nastaviti, vendar je kar malo zakomplicirano. Za Slovenijo Alexa žal nima podpore in ni v slovenščini, ne deluje. Vendar lahko uporabljaš preko druge države. Jaz uporabljam regijo Nemčija, a je žal potem samo v nemškem jeziku, tudi komunicirati moraš v nemščini, verjetno je možno tudi v angleščini, nisem probal. Pri meni prodajalec tudi ni imel pojma, se moraš sam malo poglobiti. Tudi navodil Mazda Slovenija očitno nima, kar je res čudno, če že nekaj prodajajo? Najprej moraš imeti seveda aktivno Online povezavo v vozilu (in aktivirano aplikacijo MyMazda in seznanjeno z vozilom). Potem izbereš regijo, jaz uporabljam Nemčijo in potem se ti bo v nastavitvah prikazal meni za Alexo, kjer potem naprej nastavljaš. Za nadaljevanje boš potreboval Amazon free račun (Alexa je od Amazona), kjer se registriraš (jaz uporabljam Amazon.de) in potem aktiviraš v avtu... Alexa je dodana v letošnjem modelu 2025, vsaj pri CX-30, za nazaj pa ne vem, če deluje. Je fajn zadeva, lahko preveriš npr. vreme, če iščes npr. kje v bližini so restavracije, picerije (ti da več opcij), črpalke, ..., lahko tudi uporabiš za navigacijo, ne rabiš tipkati...; ti samo vprašaš avto ali poveš kar želiš (kot pred mnogimi leti v seriji Knigt rider, kdor se še spomni ) in ti pove možnosti in izpiše na ekranu. Meni Alexa super deluje. Res pa je, da moram komunicirati v nemščini, ker imam regijo Nemčija; važno je da dela tudi če si fizično z vozilom v Sloveniji ali drugod, na našo srečo nima omejitve preko gps lokacije. Pa še to, če želiš z Alexo uporabljati tudi glasbo in predvajati poljubno izbrane komade (npr. samo poveš kaj želiš poslušati in se prične avtomatsko preko Alexe predvajati; ne rabiš nobenih usb-jev ali prednaložene glasbe na nekem mediju), se pa moraš registrirati na Amazonu kot plačljivi uporabnik. Muzika žal ni zastonj (to je edino plačljivo, ostalo je free).   Pa še video, kako nastaviš Alexo, imaš dve opciji...:      
    • Sem vceraj probal pospeske z Mazdo CX-60 ... Sicer je bila cesta prekratka, da bi prisel do 100 km/h...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.