Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer n? ne pi?e kaj je s podvozjem in notranjostjo, ampak predvidevam da je vse original in je nekdo sam vse vn vrgu, parkrat nekam butnu in ga zdj prodaja kot drift avto :D mal dnarja, mal muske ampak za vadit in razbit idealen

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Za tako ceno lih ne gre pricakvat extra klase, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah itak da se da, sej ve?..



instant Keiichi Tsuchiya :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Haha ja vseeno :D. Ce ti je vsaj malo do tega da vozilo prodas je to minimalno kaj lahko storis :D ne pa da zgleda, kot da je zivino prevazal. Jest osebno ga niti poklical nebi.

Napisano

u ti mater..cela ?tala  :lol:

sej druga?e pa pi?e,da se prodaja v obstoje?em stanju brez garancije... :P

 

 

Garancijo mora dati, glede na to, da ga prodaja pravna oseba ... sicer je smesno... ker je zakonsko dolocen rok samo 1 mesec... ampak mora pa dati garancijo ... >> http://www.ti.gov.si/nc/si/splosno/cns/novica/article/12112/5426/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je use samo teoreticno in se v praksi sploh ne obnese. Tudi ce ti kupis avto pa ima avto stvarno napako in se prodajalec gladko pozvizga na to ga lahko ga samo tozis oz. prijavis na zvezo potrosnikov. Po domac povedan nemors nc razn ce misls se nevem kok zmetat za odvetnike pa se jajcat 10 let po sodiscu.

Napisano

Se drift ni najbolj posre?u pa ga je v ograjo parkiral?

33112_1.png

Napisano

Kdo ?

Ime, priimek? (Predvidevam da je le Soimenjak in sokrajan, hehe)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim, da ima znani receptor pred golom bolj?i oziroma novej?i avto. Lahko pa da se motim in je res njegov... pol se ga spla?a kupit, ker ?ez 10 let bo to avto legendarnega Jana Oblaka in vreden ogromno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.