Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Dejstvo je, da so mazdini bencinski motorji var?ni in zanesljivi. Normalno, ?e ti??i? se na porabi pozna.

 

Druga?e pa imam na G194 AT zadnjih 2000 km povpre?je 7.1. To je vo?nja v slu?bo deloma po mestu deloma po regionalki, zastoji in nekaj avtoceste. Vozim normalno, to pomeni, da ne cijazim, gas tud ni skoz do podna, predvsem pomembno je predvidevanje prometa, kdaj spustiti gas, kdaj pospe?iti...

 

Predvidevam, da tudi ?e bi mal ve? pritiskal, da bi bilo okoli 8l, to je za atmosferski 2,5l motor z avtomatikom in 194KM odli?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je top in po mojem mnenju tudi realna poraba.

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo. :)

 

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Ignacij@..to je super poraba za ta motor in AT.menjalnik.

Ej ...kako pa se kaj druga?e obnese ta motor?ima dovolj mo?i in navora ..zdaj imam 2.0 165.k Benz...malo Manka mo?i..pri pospe?evanju..he he lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

Dizel pa... lagano,brez ?altanja dveh brzin navzdol in lepo potiho poslu?a? band Alter bridge in u?iva? v lepoti pokrajine. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, predlagam da drugo leto s svojo dizelco vozi? v prvenstvu F1, kjer ti domnevno Hamilton ne bo mogel niti blizu (nima dizla), razen kot pravi? po kak?nem klancu navzdol. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90. :)

 

Kako trpijo, ?e je pa n-krat bolj?i sound dizla ob priganjanju :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?. :)

 

Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji. :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinarjem ?e bolj la?ejo ?tevci :)

Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.

Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.

Navzdol je ?el pred mnogo leti clio 1.4 16v 220km/h po ?tevcu (realno verjetno 200). Pisal sem o navzgor, res pa da je bila takrat ?e 165 ali menda 170.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.

 

:D ROFL :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.