Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te primerjave meni tok meni tok, so bolj kot ne brez vezne. Dejansko bi moral dobit tak avto ali pa ga zamenjat in se vozit mesec, ?e bolje dva, potem bi se videlo realno.. Vsak ima razli?ne relacije, slog vo?nje in n parametrov zraven ?e , ki vplivajo na to, tako da na koncu je bolj kot ne suhoparen podatek.

Napisano

O?itno sem fejst domi?ljav :P Lahk ti ?e sliko po?lem povpre?ne od 0 km do sedaj na 4800 km, kar zna?a domi?ljavih 7.6 l/100km ... stil vo?nje pa definitivno nimam nedeljski oz. penzionisti?en.

Probaj se malo vozit po mestu z njo. :).Pustimo regionalne, kjer gre avto naprej skoraj brez gasa.Tukaj se govori bolj o me?anem ciklu, 30% mesto, 30% regionalne in 30% normalne, ?ivahne vo?nje po avtocesti (tja do 140,150 km/uro.) Drugo je vse vo?nja starej?ih ob?anov.:)

 

 

Napisano

Sem se jaz ?e v?eraj vpisal na seznam

Malo sale, ker sem ze drugo generacijo kupil od njega. Naslednji avto vprasanje, ce bo mazda. Je pa recimo 2.5 limuzina kar lepa petarda :)

Napisano

Malo sale, ker sem ze drugo generacijo kupil od njega. Naslednji avto vprasanje, ce bo mazda. Je pa recimo 2.5 limuzina kar lepa petarda :)

Kaj pa karavan?

 

 

Napisano

@Spektr: res je, sem pa vozil obe na istih progah in CD 150 mi je kuru 6.2 z enakim slogom voznje.

 

@Alex: ne bos vrjel ampak ravno nekje tvoje procente delam. Doma 500 m makedama v hrib kjer se furam 5 km/h, na cilju 10 min mestne voznje, skupaj pa tale voznja zavzame 23km. pa enkrat na teden v povprecju se ac cele-lj, kjer je voznja vse prej kot sparovna. ko grem na izletnisko relacijo, se vecinoma vracam s porabo okoli 7.0.

Napisano

Pa to cel cajt trobim, da ni neke razlike glede porabe pri sodobnik mazdah. Tisti liter gor dol...

Napisano

Da bi to dilemo re?ili, bi morali peljati dve mazdi 6, obe avtomatik,obe soul red barve, ena benz 2.5, druga 175 konjsko dizel po enaki cesti, isto?asno.Pred vo?njo bi morali napolniti polne rezervoarje, preveriti tlak v gumah, prevoziti enih 500,600 kilometrov,vse variante, avtoceste, regionalke, mesto,makadam, hrib, semaforji, gorske ceste in ?ele takrat bi lahko primerjali porabo in bi bila nekje merodajna. Vse drugo je kr neki, eni gledajo BC, drugi realno porabo, tretji spet se cijazijo za kamioni, ker ?parajo, spet drugi pritiskajo kot se ?ika oz. ?e pretiravajo, ima? voznike, ki vozijo glas-bremza, spet eni uga?ajo klimo, da bi ja pri?parali, nekateri vozijo nepotrebno kramo v avtu, drugi dajo ven vse, ?e tisto kar rabijo, spet nekateri imajo vedno na strehi prtlja?nik za kolo, drugi snamejo ?e smu?i za prtlja?nik, eni se vozijo celo leto z zimskimi gumami, drugi celo leto z letnimi, nekateri imajo premajhen tlak v gumah, ravno na spodnji meji, drugi preve? napumpane gume, eni tankajo navaden benzin, drugi super druper, pri nafti isto,

nekateri imajo vedno ?ist avto, drugi vedno svinjski...

 

 

Napisano

Ja sam tudi tam ne mora? sortirat po barvi, da bi Alex lahko dobil samo du?no rde?e ven. Sej vem, da je hec, ampak baje je ta rde?a zaradi dodatnih plasti nekje 10-15kg te?ja samo zaradi barve. Druga? je pa res ?koda, da ni mo?nosti sortirat po obliki karavan/limuzina, ker to bi bil za marsikoga kar ?ok, kolk je razlike.

33112_1.png

Napisano

@Alex: se strinjam, zato pa govoriti, da ima 2.5 AT porabo 8.5 ?e ima dizl 7, je kr neki, kot pravi? sam ;)

@Spektr: jp, morm vsaj porabo.com za?et, ?e ?e sprint monitorja ne.

@Boss: te bo pa to to, js mam ?e dost kamen?kov gor, sm ?e zihr za 5 kil la?ji :)

Napisano

To?no tako. Mogo?e ?e najbli?je je povre?je vsaj enih 20-30 zapisev iz sprimonitor-ja.

Tisto je kr neki. Jaz sem ga tako priredil, da imam povpre?je 6,32,kar pa sploh ne dr?i. Pa? vpi?em samo lepe relacije, dalj?e vo?nje, manj mesta, v rubriko mesto, pode?elske, avtocesta da? 33%,33%,33% in je zavajajo? podatek tu, oziroma nerealen Oz. ne to?en. Sem siguren, da par prvih modelov prireja rezultate, samo, da so na vrhu. Eni pa? ne morejo mimo tega. Meni tiste razpredelnice Oz. vpi?i ne pomenijo ni?, prav tako ne, kot razni testi gum.

 

 

Napisano

Ni? prirejat, izpi?i vse, motor pa menjalnik naj bo pa tak kot ga ima? ti. ?abe je prirejat..

 

Zato sem napisal povpre?je, kjer ima? zajete take paciente, ki drkajo na ?im ni?jo porabo in take ki vozijo bolj ?portno.

Napisano

Jao, a ni isto, ?e pije 6 al pa 7? Dej nehte za take bedarije tro?it energiji pa pejte raj na luft vn mal

Napisano

Eni pa planirajo ?e celo sanke dat dol, ?e te si pozabil, Alex. ;)

Sej sem napisal, da dajo dol smu?ke". Malo sem pobrkal izraz ampak je to, to. :)

 

 

Napisano

Jao, a ni isto, ?e pije 6 al pa 7? Dej nehte za take bedarije tro?it energiji pa pejte raj na luft vn mal

Super luft je, ker je veter I je razpihal one saje!
Napisano

Jao, a ni isto, ?e pije 6 al pa 7? Dej nehte za take bedarije tro?it energiji pa pejte raj na luft vn mal

Pa to je ja ?ur. :).

Te debate so mi podobne, kot, ko se dajemo na raznih kitaristi?nih forumih glede kitar -Gibson vs fender. ?e dvajset in ve? let dokazujemo vsak svoj prav, pa katera kitara ima manj stro?kov(menjav strun, pa potenciometrov, pre?k) in imeli smo "dvoboje" in delavnice, pa smo ?e vedno na za?etku.:)

Oni, fender boyi, so nepopustljiv mi Gibson Fani pa imamo po mojem prav. :)

Podobno je tudi na tem forumu.

Tam smo se nekako delno dogovorili, da so Fenderce (pri nas benzinarke) bolj za slow hande, blues, mogo?e stari rock,v glavnem bolj penzionisti?en variante, Gibsonke (dizel ?e pri nas) pa za bolj divje rockerje, metalce, hitrej?e voznike. :)

 

 

Napisano

Tisto je kr neki. Jaz sem ga tako priredil, da imam povpre?je 6,32,kar pa sploh ne dr?i. Pa? vpi?em samo lepe relacije, dalj?e vo?nje, manj mesta, v rubriko mesto, pode?elske, avtocesta da? 33%,33%,33% in je zavajajo? podatek tu, oziroma nerealen Oz. ne to?en. Sem siguren, da par prvih modelov prireja rezultate, samo, da so na vrhu. Eni pa? ne morejo mimo tega. Meni tiste razpredelnice Oz. vpi?i ne pomenijo ni?, prav tako ne, kot razni testi gum.

Pri vsem tem je zanimiv, da strosek giriva innfinancna racunica je se vedno ista, tako da ce lazejo, v bistvu sebi :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri vsem tem je zanimiv, da strosek giriva innfinancna racunica je se vedno ista, tako da ce lazejo, v bistvu sebi :)

Sej ja, ampak va?no je, da si bolj proti vrhu lestvice.Mislim, da so tam od polovice naprej nekje realni podatki in pravi.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.