Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Ima dosti navora?!
Ja kaj, a 256nm ni dost za bencinarja? Sploh s tako krivuljo, brez turbine. Ni turbo luknje, zvezno vleče. Kaj še hočš več? Tovornjak?
Napisano
pred 4 urami je J.J. napisal:

Sej ma dost navora, ne rabs turbota. Ze 2.0 ga ma dost, vleče k zmešana....

 

Hmh, če tebi 2.0 vleče k zmešana pol nevem kake avte si do zdaj vozil.

2.0 G165 sem mel testno in je bila bolj žalost, še posebej ko nas je blo 5 v avtu, stisneš gas do konca in se dogaja bore malo žal.

Vsak ima sicer svoje veselje ampak, meni atmosferski bencinarji ne sedejo, ker ne vlečejo ;)

Edini NA bencinarji ki bi jih imel in še to za drug avto so Hondini VTI, TypeR motorji.

Tak da ko bom kupoval drug avto bo ziher spet Turbo (dizel ali bencin).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Od bencincev in da niso turbo polnjeni, je najbolj odziven Wankel v Rx8. Naj me kdo popravi,če se motim :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma, je bilo malo drugače. Je prišel k meni sosed in rekel, da mu ga je moja žena potegnila...

 

 

 

 

Tik, preden sem ga prelopatal, je razložil, da mu je v avtu krepnil akumulator in ga je moja žena z BTjko potegnila do vrha hriba, da se je lahko spustil v dolino in vžgal...

  • Haha 2
  • Začuden 2
Napisano

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

Napisano
pred 6 urami je J.J. napisal:

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

Imaš prav. Poglejte v kaki družbi se je znašel mazdin motor. 👍

 

 

 

Napisano
pred 8 urami je J.J. napisal:

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

 

Honda K20 (Civic TypeR), F20C (S2000), tudi B18 (Integra TypeR) ta je sicer 1.8 ampak vleče bolj od Mazde. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Honda K20 (Civic TypeR), F20C (S2000), tudi B18 (Integra TypeR) ta je sicer 1.8 ampak vleče bolj od Mazde. 
Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?
Napisano
pred 8 minutami je J.J. napisal:

Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?

 

Ja se strinjam da so to bolj športne različice, samo če je govora o najbolj odzivnih in najboljših NA motorjih je Honda dosti boljša od Mazde. Tudi v nizkih obratih jih Skyactive ne poje ker se ti motorji noro radi vrtijo in so kombinirani z menjalniki z krajšimi razmerji, posledično si takoj na 7-8000rpm.

V civiliziranem avtu pa so NA motorji žalost, kot sem napisal ko sem mel testno G165, najbolj me moti to da če recimo znižaš hitrost na kaki cestninski in pol če ne prešaltaš prestavo ali dve dol rabi celo večnost da spet prideš na potovalno hitrost, pri turbo motorjih pa samo pritisneš gas in je to to. Pač stvar okusa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pogovor je o družinskih avtih, s katerimi se vozijo tudi mali otroci...za vožnjo od točke A do točke B, za VARNO vožnjo po predpisih, da imaš lahko zraven vklopljen drive za popust pri zavarovanju...

Ne mi o dirkanju in pospeških, ampak o normalni vožnji.

 

Napisano

Ja saj zato pa je tudi pri družinskih avtih NA bencinar bolj bogi, če hočeš normalno pospešit na potovalno hitrost ga moraš gnat v višje obrate pri tem zmotiš spanec otroka na zadnjih sedežih.... V 6.prestavi je G165 pri pospeševanju  iz 80-130 prav pogreb.

Zato je turbo motor boljši lepše pospeši brez prestavljanja in nabijanja obratov. 

Kot bi v avtorevijah napislai atmosferskim motorjem manjka elastičnosti. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se pravi, da je mazda bencinar nenormalen avto z nenormalnimi pospeški. Kaj so zate normalni pospeški? Moja mazda6 2.0 bencinski motor ima čisto normalne pospeške za normalne ljudi in normalne družine. V čem je fora dobiti v čim krajšem času potovalno hitrost na AC? Te argumente glede pospeškov in načina vožnje sem pričakoval od BMW voznikov... Meni cesta ni dirkališče, da bi se pred drugimi postavljal, kak pospešek ima moj avto. Če si hitrejši, pojdi naprej, jaz na cesti ne lovim minute. 

Napisano

@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej :D Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

@Shrek 

Nisem rekel da je nenormalen avto z nenormalnimi pospeški. Preberi še enkrat kaj sem napisal v čem meni atmosferski bencinarjo ne sedejo. 

Tudi moj način vožnje ni divjanje, ni pa mi vščeč da avto ne da nič od sebe če hočem pospešit ali zvišat hitrost. 

In ja tudi delo z menjalnikom mi je že postalo malce odveč zato bi naslednji avto naj bil Turbo+Avtomat ali pa mogoče Električar. 

Vsak ima svoj okus in pričakovanja od avta, zato je brezveze prepričevat eden drugega, meni osebno pač NA ne sede. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je 50keda napisal:

@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej :D Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...

Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje. 

Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje. 

Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛

Ubistvu je lih kontra. :) 

 

Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj. 

 

In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo. :D 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Ubistvu je lih kontra. :) 

 

Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj. 

 

In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo. :D 

 

Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole. 

Če bi pri dizlu šaltal dve brzini dol bi lahko samo še v ogledalo pogledal, ker bi motor vun ftrgalo pa razsulo v koščke čuj :lol::lol:

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Če bi pri dizlu šaltal dve brzini dol bi lahko samo še v ogledalo pogledal, ker bi motor vun ftrgalo pa razsulo v koščke čuj :lol::lol:

A si ti sploh kdaj vozil skayactiv dizle ali samo golfa II? 😛

Namreč naše zverine se vrtijo do skoraj 6000 obratov, podobno kot vaši benzinarji. Pa imamo: ne brez turbine, ne eno turbino ampak za isti denar kar Dve turbini.Tako da ja, res moramo pazit, ko šaltamo iz 6 brzine v četrto, da to izvedemo z občutkom brez da pohodimo plin "do daske". 

VI si lahko to privoščite, daste iz pete v tretjo, gas do fula in lagano v istem tempu naprej. 🤗

 

 

 

Napisano

Haha pa komandni stolp obevstit, da pristajate. Aja sej te rdeče zverine se že iz vesolja vidijo😉

  • Haha 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.