Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, scania said:

Sklopka je enaka. Tudi jaz sem enakegs mnenja kot Aless, samo akcija nima kaj bit.

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Napisano
4 hours ago, Shrek said:

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Husky1290 napisal:

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Napisano
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno.

Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€!

Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€!

Covid19 je precej spustil cene in razredčil trg.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

 

 

pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Alex napisal:

 

 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Kdaj bo skupinski maping? :)

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Kdaj bo skupinski maping? :)

Jaz se dogovarjam. Takoj, ko bo mogoče skakati med regijami. 😁

 

 

Napisano
pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Napisano
pred 44 minutami je scania napisal:

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Se strinjam. Pri teh motorjih ni nekega velikega prirastka moči. 

 

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

 

Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru? 

Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan,  +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor. 

Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči. 

Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic. 

Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne.

Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje. 

Btw. Jaz bi čipal😎

Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih. 

chip-tuning-Mazda-6-2.2-D-175-KM-129-kW.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.

Popravljeno od scania
Napisano

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Napisano

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
Napisano

Tukaj se pa ne strinjam s tabo, saj je prenos prestav pri avtomatiku med sklopkami in zavorami, kar pomeni da sklopke drsijo in se dodatno grejejo, kar posledično slabše vpliva na šiber ki vse skupaj krmili, in pa seveda na wandler in lock up sklopko. Pri večjem navoru mora sklopka prenašat večji navor in s tem se poveča obraba (več 'mulja'), kar pa spet slabo vpliva na šiber in hitrostne senzorje. Tudi hitrosti vrtenja v planetnem gonilu so večje kot pri ročnem menjalniku, tako da povečan navor nima dobrega vpliva, če menjalnik ni konstruiran za večje navore, torej več lamel sklopk, dodatno hlajenje, povečan pretok olja črpalke, pogostejše menjavanje olja. 

Napisano

Moj menjalnik (aisin avtomat) 500Nm maximum navora. Torej če ga čipiraš, (kdor ga) imš to v mislih seveda. Drugače se kmalu posloviš od lamel pomoje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

Se strinjam. Zanima me, ali kdo ve, koliko Nm navora zdrži naš ročni menjalnik?

Se je pa res že zgodilo našemu nekdanjemu soforumašu Batkotu, ki je čipiral svojo Mazdo 6 MK 1,

136KM  na okoli 185 KM in 400Nm navora, da mu je šel menjalnik. Se spomnim, da je takrat vgradil drugi  menjalnik z 6 prestavami od FL. 

 

 

Napisano

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

Se strinjam. Itak vemo, da je pri vsem rezerva. Nekje sem imel članek, ko so eni Poljaki  našega 2,2 dizla spravili na 300 KM in 500 Nm navora ( remap stage 2).Res,da so zamenjali kar nekaj komponent a nikjer nisem zasledil, da bi menjali tudi menjalnik. 🤔

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

Samo, še vedno bi najbrž šla prej sklopka. Vsaj mislim. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

 

Ja sklopka začne drset zaradi čipanja, oziroma prevelikega navora ki ga sklopka enostavno ne zdrži. Lamela nima zadostnega oprijema za tak navor. 

Vem iz lastnih izkušenj na Accordu i-CTDI, sklopka je tam bila z majhno rezervo. 

Takoj ko sem naložil čipano mapo 193hp/450Nm in šel na testno vožnjo, je v 5 in 6 če se pri nižjih obratih pohodil gas začela drset in so obrati narasli med 2 in 3000rpm je začela drset ker je bil navor enostavno prevelik. In ne nisem "še" dirkal. 😉

Pol sem dal drugo mapo 185hp/420Nm je pa bilo vredu, in splošno znano je bilo od tunerjev da serijska sklopka na teh avtih ne zdrži 450Nm navora. Saj me je tudi angleški tuner ki mi je prodal mape opozoril na to, ampak sem vseeno sam hotel probat. 

V planu je bil itak upgrade sklopke na močnejšo od CG Clutches in Stage2 mapa na 225hp, ampak sem se ločil z bivšo in avto prodal. 🙄😎

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Boljs,da bi se samo locil in avto obdrzal :P

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Haha 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
    • Poznam jih en kup, ki ne hodijo samo po plin. Ponavadi so to tako, ki živijo blizu meje.
    • A kdo hodi po plin na HR, kjer je boca baje 50% ceneje?
    • Doneč zvok nad 3k obratov, ali bodo menjali kompresor?
    • Zakaj že? Starši so delali v tujini in mami ima penzijo iz Nemčije in iz Avstrije… pri nas pa dobi le nekaj drobiža … Zakaj je po tvojem mnenju članek za nekoga, ki je delal v tujini, pomemben… in kje v članku je omenjeno , kaj BODO dobili? Sem dvakrat prebral, pa nisem našel kaj takega, da naj bi se kaj spreminjalo… 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.