Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je Bini napisal:

😄😂🤣

Nekaj pozabljate zadnje čase.... 😁

Putin je kriv. On daje v našem imenu  duplirane objave gor.

Popravljeno od Nejc1986
Napisano
pred 5 urami je robz napisal:

Pozna kdo tale avto?

Sem dobil vin, vendar pred 2016 ni znana kilometrina. L. 2017 je bil tudi nek problem na tehnicnem. 

image.thumb.png.134348cfd3cfc7f4e3b34d7e7ab70c18.png

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 1.8i TE, letnik:2008,4990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ja tam okrog 2015 so se začeli beležit kilometri. Če pogledam na avtolog tudi moj stari Auris (2007 letnik) nima podatkov pred 2015. Tako pač je.

 

Tehnični je pa odvisno - lahko da je ročna bla problem al pa je pol motorja falilo :D Dvomim, da bi te to odvrnilo od nakupa no.

 

 

Napisano
pred 15 urami je robz napisal:

Pozna kdo tale avto?

Sem dobil vin, vendar pred 2016 ni znana kilometrina. L. 2017 je bil tudi nek problem na tehnicnem. 

image.thumb.png.134348cfd3cfc7f4e3b34d7e7ab70c18.png

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 1.8i TE, letnik:2008,4990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Jaz se nebi niti malo sekiral zaradi težave na TP pred petimi leti. Lahko je bila rja na auspuhu , fuč končnik, pretecena prva pomoč ali pa tisoč drugih stvari. Kar je bilo je bilo, če je 4x potem lepo naredil TP sploh ni razloga da gledaš tisti podatek.

 

Itak ga pelješ na preventivni pregled in ti tam povedo kaj in kako.

 

Meni tale Mazda sploh ne izgleda slabo.

Napisano
pred 3 urami je Brane napisal:

Ruknejo te tudi če ti žarnica ne gori

Iz prve roke...NE.

V ponedeljek naredil tehničnega, pa mi ena luč ni gorela...

Napisano

Hja kompromisi, kompromisi. Tole mazdo sem vceraj na hitro testiral in je glede na obcutek delovala OK. Sicer je na desni strani malenkost porajsana ampak za 4k in roko bi jo odpeljal :D malo heca. Zanima me ali ima bencinska Mazda 6 2.0 107KW (letnik 2013) jermen ali verigo? Eno imam ugledano in v servisni knjigi na 120k ni omenjena menjava.

Napisano
pred 27 minutami je robz napisal:

Hja kompromisi, kompromisi. Tole mazdo sem vceraj na hitro testiral in je glede na obcutek delovala OK. Sicer je na desni strani malenkost porajsana ampak za 4k in roko bi jo odpeljal :D malo heca. Zanima me ali ima bencinska Mazda 6 2.0 107KW (letnik 2013) jermen ali verigo? Eno imam ugledano in v servisni knjigi na 120k ni omenjena menjava.

 

 

veriga (od 1:20 naprej)

 

Napisano
pred 59 minutami je robz napisal:

Hja kompromisi, kompromisi. Tole mazdo sem vceraj na hitro testiral in je glede na obcutek delovala OK. Sicer je na desni strani malenkost porajsana ampak za 4k in roko bi jo odpeljal :D malo heca. Zanima me ali ima bencinska Mazda 6 2.0 107KW (letnik 2013) jermen ali verigo? Eno imam ugledano in v servisni knjigi na 120k ni omenjena menjava.

skyactiv-g imajo verigo kot so že povedali nad mano

 

edini "velik servis" so svečke pri 120kkm ali 6 let

 

pri 200kkm izmeriš kok ima veriga odstopanja in se jo potem menja če je potrebno, pa preveri se vodno pumpo

 

 

Napisano

 

pred 2 urama je Shrek napisal:

Iz prve roke...NE.

V ponedeljek naredil tehničnega, pa mi ena luč ni gorela...

 

pred 5 minutami je Brane napisal:

Takšne stvari se ne govorijo

 

V preteklosti se je že nekajkrat izkazalo, da (na določenih tehničnih pregledih) prometna brez avta vedno naredi, avto brez prometne pa nikoli...

 

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

 

 

V preteklosti se je že nekajkrat izkazalo, da (na določenih tehničnih pregledih) prometna brez avta vedno naredi, avto brez prometne pa nikoli...

 

Ni pa to pametno..... 🥴

Razen za prodajo.... 😁🤪

Napisano

Legalno čisto. 

Spodaj piše pogojno izpravno. Napaka se mora odpravit v 15ih dneh, ponovni pregled ni potreben. 

Enako sem naredil tehničnega z avtobusom, mi ni gorela ena zadnja luč za tablico... 

 

To je čisto legalno...

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Legalno čisto. 

Spodaj piše pogojno izpravno. Napaka se mora odpravit v 15ih dneh, ponovni pregled ni potreben. 

Enako sem naredil tehničnega z avtobusom, mi ni gorela ena zadnja luč za tablico... 

 

To je čisto legalno...

IMG_20220303_181745.thumb.jpg.889a3021e4fbd77f55c9d673e0b92a32.jpg

Napisano
dne 3. 3. 2022 ob 7:55 je Nejc1986 napisal:

Jaz se nebi niti malo sekiral zaradi težave na TP pred petimi leti. Lahko je bila rja na auspuhu , fuč končnik, pretecena prva pomoč ali pa tisoč drugih stvari. Kar je bilo je bilo, če je 4x potem lepo naredil TP sploh ni razloga da gledaš tisti podatek.

 

Itak ga pelješ na preventivni pregled in ti tam povedo kaj in kako.

 

Meni tale Mazda sploh ne izgleda slabo.

Kam se pa vozi na take preglede? ponavadi na lokalne tehnicne kjer so dilercki ze vse zmenjeni :)Gledam en avto v MB, kje priporocate preventivni pregled tam? Ali imamo tukaj kakega clana iz tistega konca, ki bi sel jutri oz. v soboto z mano pogledat avto?

 

Napisano
pred 20 urami je DonFelipe napisal:

V Mariboru najmanj komplicirajo pri bivšem Šerbineku

Imaš link od omenjenega oglasa?

 Oglas je tale. Ne motijo me toliko kilometri kot znucan volan in rocica menjalnika. Eco usnje sicer vem, da je hiba, vendar je menjalnik prevec bogi in se kilometri najbrz niso nabirali na ac. Mnenje?

 

Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.

Napisano
pred 1 minuto je robz napisal:

 Oglas je tale. Ne motijo me toliko kilometri kot znucan volan in rocica menjalnika. Eco usnje sicer vem, da je hiba, vendar je menjalnik prevec bogi in se kilometri najbrz niso nabirali na ac. Mnenje?

 

Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.

Volan in menjalnik so rak rana mazd po letniku 2013. Ne sekiraj se glede iztrošenosti teh materialov, za 200k je tole povsem "utemeljena" obraba. Lahko ti slikam kako je moja CX-3 izgledala pri cca 90kkm pred menjavo. Za menjalnik je lahko da je pač skos držal roko na prestavni ročici med vožnjo ali pa je bolj živčen človek in je skos čohou. Ne veš.

 

Po številki šasije lahko pri katerem koli pooblaščencu dobiš podatke o servisih - ali pa v mobilni aplikaciji my mazda.

 

Meni se zdi ok.

 

Preveri, da so bile pri 120kkm menjane svečke. (in zavedaj se, da jih bo treba čez 30kkm spet)

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Volan in menjalnik so rak rana mazd po letniku 2013. Ne sekiraj se glede iztrošenosti teh materialov, za 200k je tole povsem "utemeljena" obraba. Lahko ti slikam kako je moja CX-3 izgledala pri cca 90kkm pred menjavo. Za menjalnik je lahko da je pač skos držal roko na prestavni ročici med vožnjo ali pa je bolj živčen človek in je skos čohou. Ne veš.

 

Po številki šasije lahko pri katerem koli pooblaščencu dobiš podatke o servisih - ali pa v mobilni aplikaciji my mazda.

 

Meni se zdi ok.

 

Preveri, da so bile pri 120kkm menjane svečke. (in zavedaj se, da jih bo treba čez 30kkm spet)

Cudno mi je, da ima tale z enakimi km, prakticno nov volan in rocico. Pri tej pa pri rocki usnje ze kar odstopa:) tako sem jo jaz priblizno zgodil v prvi 6ki pri 100k km mestne voznje. A pol je varno kupit tak avto z 200k km prevozenimi po lokalnih in mestnih cestah? V servisni sem opazil tudi veliko obrabo ploscic (menjane vsak drugi servis). Pri teh km se najbrz bliza konec tudi sklopki.

 

Na 120k km je bil narejen redni servis in zamenjana zavorna tekocina. Svecke niso omenjene. Akumulator na 200k tudi ne. Je normalno, da te stvari niso vpisane?

782573397_Screenshot2022-03-16at10_56_39.thumb.png.cc1a25be9c2a4a6afe74ad07128a992f.png

Napisano

Lahko je zadeva premontirana.

Drugače pa v kolikor nimaš servisne knjige in računov se avta ne kupuje!

To z video klici je pa neumnost, saj obstaja še večja možnost natega ; vozilo se vedno ogleda v živo in testira ob dnevni svetlobi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.