Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Deeyan napisal:

Po tem takem js svojo 323F V6 gladko prodam za 15k€? 🤔

Mislim da ja... potencial ima. Pa sej je vedno tako, eni ljudje so na tem svetu očitno le zato, da se jih nategne. Pa to ni samo z avti tako ampak tudi z delnicami, zlatom, bitkojni, ponzi shemami ... itd itd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Boss napisal:

Mislim da ja... potencial ima. Pa sej je vedno tako, eni ljudje so na tem svetu očitno le zato, da se jih nategne. Pa to ni samo z avti tako ampak tudi z delnicami, zlatom, bitkojni, ponzi shemami ... itd itd.

 

super, prodam oba pa kupim Evolutiona :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Slivka napisal:

Dizel in V6 za 15.000? 

 

Rezervirano!

 

Imaš ZS!

 

ne, ne, vsak po 15k 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je robertk6 napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV HOMURA COM CON DRI PAN AT AWD, letnik:2022,66740 EUR :: www.Avto.net ::

Cena 🥴


časi avtov za 20k so očitno res mimo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je NevLado napisal:


časi avtov za 20k so očitno res mimo

 

notranjost mi je všeč, nč ne komplicirajo kot pri drugih znamkah o radi počnejo 🔝

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Jap. A kaj, ko je ", moja" že 32K€.

Že 3. cenik letos 🙃 Sicer pa to potegne za sabo tudi dražje servise in zavarovanja. 😔

 

https://www.mazda-si.net/topic/17000-nov-mazda-cenik/

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 9. 2022 ob 22:13 je Janez007 napisal:

Že 3. cenik letos 🙃 Sicer pa to potegne za sabo tudi dražje servise in zavarovanja. 😔

 

https://www.mazda-si.net/topic/17000-nov-mazda-cenik/

 

Če do konc leta ne bo več novega cenika z višjimi cenami, lahko pa s 1.1.2023 ziher pričakujemo nove višje cene a?🤔

dne 15. 9. 2022 ob 23:55 je NevLado napisal:

6ka še vedno best buy

npr. G194/AT/Revolution ☺️ 😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, kaj, zamenjaš vetrobransko steklo, spoliraš barvo, ki bo imela malo prelivov od sive do bele. iz kartona narediš pokrov motorja, pa malo pokitaš in pobarvaš - trden bo glih en tolk kot originalni. Potem pa iz kakšne malo večje kosilnice vzameš motor (1 liter delovne prostornine) in ga malo nafriziraš. Tole se mimo grede postavi nazaj na cesto za kakšnega jurja in pol. No, ja, še gume je treba nove kupit, se pravi za kakšna dva jurja plus menjava. Alu-platišča? No, za dva jurja in pol bi se že lahko peljal. Sploh ob dejstvu, da ima še tablico.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, poceni avto. Pa še še javno hvali, da nima dpf-ja noter. 😊

WWW.AVTO.NET

BMW serija 3 Coupe: 320d, letnik:2007,6999 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.