Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako že dlje časa iščem 350Z in zdej mam nekaj nagledanga in me zanima,  če ima kdo kakšen kontakt na mehankarja, ki se z njimi ukvarja? Oz. če poznate koga, ki je že lastnik tega avtomobila in imate njegov kontakt? Hvala v naprej.

Napisano
pred 5 minutami je sportman333 napisal:

To je pa samo it za pogledat in vzet...prvi lastni, zgleda top...

Res je. Pa še za ene 6K bi jo pomoje dal možakar. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Res da ima kilometre, po drugi strani sem pa šel gledat tisto isto 2013 2.0 benc. za katero sem spraševal par strani nazaj od 1. slo. lastnika pri preprodajalcu in ima 200k km ter ceno 11.5 k€, kar pa definitivno ni vredna tudi ni v tako brezhibnem stanju da bi bila vredna tega denarja (se še vedno prodaja in se pomoje tudi ne bo prodala za ta denar). 

Napisano

Jaz imam 216 kkm na 13 letniku. Nisem rekel, da je preveč km, ampak lepi km. Načeloma imajo vsi magične km.

Napisano

Cena se tudi meni zdi ugodna. Pojdi na ogled, da ti ne bo kasneje žal, ko izgine.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Cena je res ugodna, bom videl če mi bo čas dopuščal grem pogledat, mi je pa malo "daleč" ker sem iz okolice CE da bi kdaj na hit skočil ker po navadi rad pogledam avto v detajle. Še največji problem imam potem prodati svojo M6 katera ima 375kkm, je pa za zvozit, ker dela bp, tako da če kupim, bodo potem 3 Mazde pri hiši 😁🤣

Napisano

In kaj je problem s konjenico?

 

Naša Mazda 5 je imela 105 kW, pa smo naredili 360.000 km - sedem potnikov in velikokrat še kamp-prikolica zadaj, pa je v Rebrnice zvleklo s 100 km/h. Taka konjenica je za ta avto nadpovprečna in povprečen uporabnik ne bo uporabil niti 3/4 tega, kar motor ponuja... Mislim, v Rebrnice zvleč sedem potnikov in kamp-prikolico s 1300 kg s hitrostjo 100 km/h - ja kaj bi pa še radi?

Napisano
pred 49 minutami je Slivka napisal:

Mislim, v Rebrnice zvleč sedem potnikov in kamp-prikolico s 1300 kg s hitrostjo 100 km/h - ja kaj bi pa še radi?

130 km/h. Jest sm mislil,da so teli mazdini dizli stroji (navor pa to) 🤣

Napisano

S kamp prikolico bi šel 130 km/h? Glej, ti dovolim, ampak jaz sem imel pa celo družino v avtu. In, vsaj zaenkrat, se mi še niso toliko zamerili, da bi jih pobil. In tudi, če bi jih imel namen - ne bi tvegal, da spotoma ubijem še sebe...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 11. 5. 2024 ob 9:44 je MazdaBoy napisal:

Kaj pa, da bi vzel 370?

Načeloma je tudi vrjanta, ma preferiram 350, poznaš kakšno ki se prodaja?

Napisano
dne 13. 5. 2024 ob 5:19 je Shrek napisal:

Mi je pa zanimivo, kako je voznik preživel s to konjenico pod haubo in toliko km... 😋

Meni osebno se zdi čisto ok, sem peljal to varianto že na enem ogledu in ima soliden performance, pa trenutno vozim dizelsko M6 gh 185-konjsko. Pač če želiš teh 145 konjev moraš it v obrate, ni to dizel, ampak ok, to je že večkrat debatirana tema. Doma imamo še M2 G75, pa se avto čisto normalno pelje za teh 75 konjev, nikjer ne delaš gužve po cesti, za po mestu je meni super.

Napisano
Pred eno uro je ffbike napisal:

Meni osebno se zdi čisto ok, sem peljal to varianto že na enem ogledu in ima soliden performance, pa trenutno vozim dizelsko M6 gh 185-konjsko. Pač če želiš teh 145 konjev moraš it v obrate, ni to dizel, ampak ok, to je že večkrat debatirana tema. Doma imamo še M2 G75, pa se avto čisto normalno pelje za teh 75 konjev, nikjer ne delaš gužve po cesti, za po mestu je meni super.

Saj je meni tudi ok avto, sam nekateri tu pravijo, da je tak avto nepremičnina...pa 165 tudi, pa 195 tudi...vsi bencinarji... 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 10 minutami je Shrek napisal:

Saj je meni tudi ok avto, sam nekateri tu pravijo, da je tak avto nepremičnina...pa 165 tudi, pa 195 tudi...vsi bencinarji... 

Verjetno gre samo za občutek, ker pri dizlu turbina dobesedno zalepi pri 2k rpm, pri 3.5k rpm ima moja gh že peak power 185 konjev. Bencinar ima peak power mislim da pri cca. 6k rpm ali celo malo čez in je treba ga držat čim bližje tam... Več o tem pa pustimo, ker ni za v to temo, niti bomo prišli tej debati do konca.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.