Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 28 minutami je sportman333 napisal:

preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....

 

Na koncu itak šteje samo tvoj mnenje :)

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Pa dej nehi poslušat tele bučke. Res je drži:

- info je star, ampak ima android, poleg tega pa ne kupuješ laptopa da bi bil glih to glavni kriterij pri nakupu prevoznega sredstva

- diski so problematični, fajn je kupit mal boljše bremze pa je potem mir

- motor je res star desteletje, samo je pa zverina za katero se ne rabiš trest kje boš ostal ob cesti niti za sekundo

- poraba je čist normalna, glede na to da gre za družinski avto in motor ni podhranjen

- prtljažnik je ročen, se strinjam pasal bi električen, ampak to je v bistvu že razvajanje

- kamera res ni na nivoju, ampak še vedno dovolj uporabna da varno parkiraš

 

Dejstvo je, da za normalen denar dobiš vsestransko uporaben in zanesljiv všečen družinski avto. Vsak avto ima ima slabosti, tudi M6, ampak ko se ozreš po trgu ni veliko konkurence.

 

V primerjavi s CX30 je boljši nakup če potrebuješ družinski avto, pa tudi pelje se bolje. Res pa je tudi je, da ima CX30 cca. 1l nižjo porabo in da lahko na ta račun bajto postaviš v parih letih.

 

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

Ti. Imaš dizla, ki je čisto druga pesem.😉😊 Tvoja 6-ka gre v vsak klanec, pije malo. 

Ne mešati hruške in jabolke.

Kar se tiče pa primerjave cx30 in 6-ke, so to zopet hruške pa jabolke.Cx30 so hruške, 6-ka je jabolko. Jaz imam rad oboje, zato vozim obe. Če bi se moral odločati med obema, bi vozil vsak eno. 

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. Za da denar dobiš znatno boljše turbo motorje v karavanih ali limuzinah drugih znamk ,ki tudi potegnejo kot se šika. 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. 

 

To je pa res, tuji trg ponuja podobno za cca 10k manj 🙂

Napisano
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

Kot recimo tale sestica iz Madzarske

 

WWW.HASZNALTAUTO.HU

 

Še vedno veliko previsoka cena za ta letnik. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Ne izgleda slabo. Te mika?

 

 

malo, in sicer ker je SLO, 1.lastnik in praktično nič kilometrov (šibedaha ne rabim, enako električno nastavljivih zicev.....usnje mi ni všeč, idealna je alcantara, ampak tega skoraj da ni več.....to sem imel v prejšnjem Accordu in to je top material, alcantara in ob strani usnje), za ceno je pa seveda na koncu stvar dogovora, a glede na to kar si objavil cenik je bila ta oprema cca.38k€ torej je seveda 30k oglaševana cena, in ......bom še malo počakal, zdaj so prazniki in se mi ne da s tem ukvarjati, bom videl kaj bom premislil v jan.2025 :)....in na koncu sem seveda objavil oglas, ker sem mislil, da bo kdo še kaj pametnega povedal :) in ne samo "forumsko" jing-jang dopisovanje :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

Še vedno dobro zgleda po toliko letih je pa pač jama brez dna tole imet. Tako s stališča servisa kot pa porabe. Če se voziš normalno gre komaj kej pod 20l/100km, po mestu bo pa kar 30l/100km. V glavnem kar bogat entuziast moraš bit za tole imet.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

 

In katera Cupra bi bila ekvivalentna tej dinozaverski karavanski Mazdi 6?

Vsaka. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Vsaka. 

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Alex napisal:

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000  km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉

Popravljeno od Alex
  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

 

Lahk govorimo tut o porabi, js mam nov rekord 🙂

 

IMG_20241227_181631.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.