Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je 50keda napisal:

 In to je dejansko to kar ti ki vstopaš rabiš vedet, ali bo šou okoli in ga počakaš ali ne. Ker to uprabljajo vsi, jim promet skozi krožne teče lepše kot pri nas, kjer večinoma ne veš v katero smer ima namen tisti ki se vozi proti tebi v krožnem brez kakršnegakoli žmigovca.

 

V kožišču s 5 kraki to pomeni, da se pelje okoli s prižganim žmigavcem, kje zavije ven pa veš po tem da ga ugasne. :bravo:

 

Meni se zdi da je neuporaba žmigavca vezana predvsem na ego.

Nekoč sem vozil za nekom iz naše firme (med sodelavci poznan po čudnem egu). Od Brnika do Mercator centra v Domžalah ni niti enkrat samkrat vklopil žmigavc. Takrat je imel še Outlanderja, potem je presedlal na avdije in BMWje ki so bolj primerni njegovemu egu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

V kožišču s 5 kraki to pomeni, da se pelje okoli s prižganim žmigavcem, kje zavije ven pa veš po tem da ga ugasne. :bravo:

 

5 kraki so ponavad malo večji, tam mi je vseeno kdo, (ne)da kakšen žmigovec, tam je več maneverskega prostora. Problem so mikro krožišča kot pravi @Slivka in predvsem tam mi je ta levi žmigovec deloval smiseln. 🤷‍♂️

Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

U bistvu ... tole z Italjani ni totalna bedarija. Letos ko sem se vozil pri njih, sem preučeval na poti, zakaj dafq dajejo lev žmigovec v krožnih in to ne zmeraj :D Po parih dneh mi je ratalo jasno: skozi krožnega se vozijo kot v normalnih križiščih, torej če bo dal levega bo zavil levo od smeri iz katere prihaja. In to je dejansko to kar ti ki vstopaš rabiš vedet, ali bo šou okoli in ga počakaš ali ne. Ker to uprabljajo vsi, jim promet skozi krožne teče lepše kot pri nas, kjer večinoma ne veš v katero smer ima namen tisti ki se vozi proti tebi v krožnem brez kakršnegakoli žmigovca.

 

Par let nazaj je kolega takole dobil skuter v avto. Skuter ga je kar v rondoju prehiteval po levi, in ker kolega ni dal levega žmigavca je skuter smatral, da gre v istem izhodu ven. Policajem je bilo itak vseeno, ker se jim ni dalo rihtat tolmača, angleško pa niso znali. Zavarovalnici je bilo pa malo manj vseeno :D

Podpis.png

 

Napisano

A bo narobe, če dam to povezavo sem?

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Če ste se zadnje čase sprehajali po Mazdinih salonih ter se spraševali, zakaj za vraga imajo v njih parkirano Toyoto Yaris, se vam nikakor ni...

 

Vendarle gre za preznačkanega Yarisa. 😃

Napisano

Tule pa je moje mnenje, da dobiš precej MALO avtomobila za precej VELIKO DENARJA. Predvidevam, da tale malčica ne bo ravno prodajna uspešnica.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 16 urami je sportman333 napisal:

Za tako ceno dobis ze mazdo 3 z večino opreme in x186 motorjem....to jih bodo prodali zelo malo....

Ampak nisi kul k nimaš hibrida dooooh :harhar:

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Hja, tole v kombinaciji z močnejšim dizlom bo očitno alternativa za bodoče kupce izumirajoče niše karavanov, ko bo treba menjat Mazdo6....

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Pol pa raj Superba.

No sej je oboje brez duše za neke občutke - verjetno - bi ga pa dal v ožji krog za nakup, sploh recimo naslednje leto, ko se bodo izkazale vse "hibe novega modela".

Napisano
pred 22 minutami je NevLado napisal:

Hja, tole v kombinaciji z močnejšim dizlom bo očitno alternativa za bodoče kupce izumirajoče niše karavanov, ko bo treba menjat Mazdo6....

 

 

Kr neki, plastic fantastika za veliko preveč denarja. Pa še grd je. 

 

 

Napisano

da bi dal 45k€ za VW.....ne hvala, ravno 2 meseca nazaj je sodelavec kupil novega golf-a karavana, ki je presenetljivo prostoren (dizla, očitno še vw vrača nazaj v dobo dizlov), po neki akciji za 24k€, torej zakaj bi dajal za passata, kjer je vse isto kot v golfu 20k več ?!?.....(to kako se pelješ ne bom komentiral, ni pa slab avto, ampak jaz ga ne bi imel :)).

Napisano
pred 3 minutami je sportman333 napisal:

da bi dal 45k€ za VW.....ne hvala, ravno 2 meseca nazaj je sodelavec kupil novega golf-a karavana, ki je presenetljivo prostoren (dizla, očitno še vw vrača nazaj v dobo dizlov), po neki akciji za 24k€, torej zakaj bi dajal za passata, kjer je vse isto kot v golfu 20k več ?!?.....(to kako se pelješ ne bom komentiral, ni pa slab avto, ampak jaz ga ne bi imel :)).

ker je vw edini, ki ima normalen dizelski motor v karavan obliki avta, bi kupil japonca, pa jih ni

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

ker je vw edini, ki ima normalen dizelski motor v karavan obliki avta, bi kupil japonca, pa jih ni

Alternative za dizle bodo postali hibridi pomoje. Teh je pa dovolj na izbiro. 

Govorim za nove avte (katere jaz ne bom nikoli imel😁).

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 43 minutami je sportman333 napisal:

da bi dal 45k€ za VW.....ne hvala, ravno 2 meseca nazaj je sodelavec kupil novega golf-a karavana, ki je presenetljivo prostoren (dizla, očitno še vw vrača nazaj v dobo dizlov), po neki akciji za 24k€, torej zakaj bi dajal za passata, kjer je vse isto kot v golfu 20k več ?!?.....(to kako se pelješ ne bom komentiral, ni pa slab avto, ampak jaz ga ne bi imel :)).

Golf/Octavia približno iste opreme, kot moj Focus s 2.0TSI je ca 40k€.

 

Pol je ta za 24k€ oskubljen.

Napisano

Pa kakšno opremo pa imate? Katapult na desnem sedežu, da tečno babo izstreliš iz avta? In eno Malezijko pod šoferjevim sedežem, da ti sprazni jajca, ko imaš poln ku++c zastojev?

 

Mislim, naš FucksWagen s sedmimi sedeži in štirikolesnim pogonom je 40.000, vi se pa tu pogovarjate o dvokolesno gnanih petsedežnikih, a cena pa ista...

Napisano (urejeno)

Pol namesto golfa za 45k, še kakega jurja zraven, pa raje tega, pa nisem pristaš suv-ov 😁 Sej bi se navadil na suv-a. 
 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20274531&display=Mazda CX-60

 

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Slivka napisal:

Pa kakšno opremo pa imate? Katapult na desnem sedežu, da tečno babo izstreliš iz avta? In eno Malezijko pod šoferjevim sedežem, da ti sprazni jajca, ko imaš poln ku++c zastojev?

 

Mislim, naš FucksWagen s sedmimi sedeži in štirikolesnim pogonom je 40.000, vi se pa tu pogovarjate o dvokolesno gnanih petsedežnikih, a cena pa ista...

jaz imam 182 konjeskega bencinca + ročni menjalnik.

 

Vzel sem 2.0 150 konjev, dizla, DSG.

Vse ostalo je ista oprema kot na Focusu: ogrevano vetrobransko steklo, ogrevani sedeži, 18", boljši radio, metalic, matrični žarometi, head up display, družinski paket + vsi asistenčni sitemi.

Octavia po ceniku: 42.824,63€. Pa še za 2-4k opreme sem ven izpustil, ker je na Focusu nimam.

Popravljeno od godlike
Napisano

Dobro, mi imamo 16˝ gume, ampak to ne more biti taka razlika. Imamo pa dodatno ventilacijo, ki skrbi za "sveži zrak" tudi v tretji vrsti sedežev (tako, kot imaš v avtobusu pod stropom kanal in zračnike). Tudi električno ogrevano vetrobransko steklo imamo, pa gretje sprednjih sedežev in volana, pa... ... ... ...

 

Pa je vse skupaj, vključno s štirikolesnim pogonom, 40.000€.

Napisano

Počasi bo treba pogledati stran od ropotuljic.

Ker domet z enim tankom ni vse. Sploh ko vračunaš hrup, tresljaje, smrad, vzdrževanje ...

Nov ICE danes preprosto ni več dober nakup.

Napisano
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Počasi bo treba pogledati stran od ropotuljic.

Ker domet z enim tankom ni vse. Sploh ko vračunaš hrup, tresljaje, smrad, vzdrževanje ...

Nov ICE danes preprosto ni več dober nakup.

 

Saj bi kaj napisal, ampak se bojim, da me bo kdo zatožil gospodarju na drugi strani Atlantika - in ravno Tesla (vozilo, ne Nikola) prihaja od tam...

Napisano

Ti kar napiši, saj je "open forum".

Sicer vem, kako bo šlo ... "Sm kmet an s hribou doma ..."

In, ja, za tvoje prostočasne aktivnosti in okolihišno gospodarstvo rabiš ti dizla. Ampak 99% vseh ostalih ljudi pa ne ...

Napisano
pred 51 minutami je Slivka napisal:

Dobro, mi imamo 16˝ gume, ampak to ne more biti taka razlika. Imamo pa dodatno ventilacijo, ki skrbi za "sveži zrak" tudi v tretji vrsti sedežev (tako, kot imaš v avtobusu pod stropom kanal in zračnike). Tudi električno ogrevano vetrobransko steklo imamo, pa gretje sprednjih sedežev in volana, pa... ... ... ...

 

Pa je vse skupaj, vključno s štirikolesnim pogonom, 40.000€.

Glej tvoj ima eno rižo zicov več.

Drugače pa ni daljši kot Octavia.

 

Imaš 16" felne. Matričnih verjetno nimaš? 4x4 je kakega jurčka.

Zakaj bi bil tvoj avto tolko dražji od Golfa/Octavie, če ga ni nič več?

Pač oprema in luksuz stane. Trenutno so avti grdo zrastli. Tako to je.

 

Če kupiš in kaj kupiš, se pa vsak sam odloči. Verjetno z razlogom Dacia-e in kitajci lastejo v prodaji.

Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Ti kar napiši, saj je "open forum".

Sicer vem, kako bo šlo ... "Sm kmet an s hribou doma ..."

In, ja, za tvoje prostočasne aktivnosti in okolihišno gospodarstvo rabiš ti dizla. Ampak 99% vseh ostalih ljudi pa ne ...

 

To je posploševanje. Pri trenutni polnilni infrastrukturi in cenah polnjenja 70% ljudi tega sploh ne more imet. Si ne predstavljam, da bi moral 2x, 3x ali večkrat tedensko si vzet uro ali več časa odpeljat avto nekam, da ga napolniš. Pa men se zmeša, da bi bil še s tem obremenjen.

 

Govorim seveda o prebivalcih strnjenih naseljih. Si predstavljaš vsako popoldne in večer, da se jih tam usuje par sto pa krožijo naokoli kje bodo filal. Haha, komedija res. Kar poglej kakšni so zadržki ljudi, ki so EV-ja že imeli ali ga imajo in ga ne bi več kupili. Problemi s polnjenjem in dometom so daleč na prvem mestu.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.