Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

obe riti me cist na 149 spominjata, ne vem zakaj. Lep dizajn, skoda za armaturko, je se klasicna, oz dosti nespremenjena - ampak ocitno ta recept deluje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak ce pogledam iz svojega stalisca... Zaslon namesto stevcev je fajn... prvic, ko pogledas te animacije in "lightshow"... drugic, ko to vidis... potem, ko pa to vsak dan gledas, pa verjetno postane dolgocasno :) ... Jaz pri sebi vidim, da na stevce za volanom skoraj nikoli vec ne pogledam, ker so vse pomembne informacije ze projicirane preko HUD na sipo ... Mogoce poglresam malo prilagodljivost informacij na HUDu ... ampak sem se ze tako navadil, da je OK :) ... Problem teh futuristicnih armatu je, da so vseeno dokaj staticne oz ne nudji dovolj prilagodljivosti s strani uporabnika ... Konec konce gre se vedno za avtomobile, kjer je na prvem mestu zanesljivost, ki pa se lahko hitro podre, ce pustis uporabniku, da nalaga lastne kreacije in dodatke, ki niso stestirani s strani proivajalca :) ... Zato pa so recimo novinarski avti ponavadi "fully loaded", ker se njihove fotke pojavijo v raznih publikacijah in izgledajo zanimivo... Potem, ko pa kupujes avto, pa vidis, da so te zadeve na voljo ponavadi kot doplacilo ali v najvisjih paketih opreme... 

 

Na koncu vidis, da "klasika" niti ni tako napacna... sploh ce je le kombinirana z visokolocljivostnim zaslonom, kjer komaj vidis, da gre za zaslon ... podobno je pri moji CX-5, ko je na levi zaslon, kjer se prikazujejo razlicne informacije ... 

 

skitched-20181128-140739.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj pravim da je to preverjen recept. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da sem v fazi menjave vozila je nova M3 pri meni zelo aktualna. Kot je videti iz posnetkov sta obe verziji zelo lepi a meni zarazliko od ve?ine bolj pade v o?i hatchback verzija. Kar se ti?e notranjosti pa mi je sovoznikov del precej pust in tog (precej ravne in ostre linije). Sicer pa zelo lep avto.

Napisano

Glede ?ibedaha misim,da jih v Ameriki veliko prodajo zato ogla?ujejo tak?no,tudi pri prej?nji je bilo isto. Je lepo ampak danes ko te to?a dobi in ti jo zdrobi(okno ali panoramo)si ga nasanko,ker ima? ?e zraven vse v vodi,potem pa probleme z zavarovalnico itd. Kak?ne so pa kaj dimenzije in drugi podatki,se ?e kaj ve?

Napisano

Notranjost je videti grozno.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mal sem se ohladil, ampak ker v ?ivo zgledajo zadeve bolje bom seveda na odlo?itev po?akal takrat, ko bo na voljo za videt v na?ih salonih.

 

Limuzina zgleda super ampak ?al je uporabnost za en kurc, ker kot zgleda na slikah bo odprtina prtlja?nika silno skromna - ko se enkrat navadi? na uporabnost 5-vratne je te?ko it nazaj.

 

Kaj pa HB? Hmmm, ?e tako nisem neki ljubitelj odrezanih riti, ampak tole pod dolo?enimi koti izgleda kot rit in boki pri ?rnkah, ali celo do neke mere kot bi mela grbo - ne vem a so pri Mazdi slabo razumeli kratico HB in da to ne pomeni HunchBack? :ne vem:

 

Nekako pri HB-ju oblikovanje zadka ne dohaja sprednjega dela in tako kot je Jures ?e ugotovil nekako spominja na Alfo. Sicer ne bi rekel, da na 149 ampak bolj na Brero z nekaj primesmi Mitsubishi Lancerja Sportback (polkro?ni preval pod zadnjim steklom).

 

 

Sicer iz slik in specifikacij ocenjevat je silno nehvale?no, ampak vseeno me ?e vedno moti vpeljava torzije namesto ve?vodilne preme. ?e to ?e nekako gre v najmanj?i Mazdi 2 si trojka zaslu?i ve?, sploh, ker bi Mazda rada bolj posegala v premijski del proizvajalcev, kar je s ?estko kar dobro zastavila. Sicer pa lahko, da to ne bo kriza, ampak ve? bodo pokazali prvi testi na cesti. Upam, da se bo izkazalo, da ima strah prevelike o?i.

 

 

Da pa ne bom izpadel kot jamra? pa vseeno pohvalim minimalisti?ni design, brez nepotrebnih dodatkov in elementov tako zunaj kot znotraj. Sploh me pa veseli, da niso ?li v smeri Toyote, Honde, Mitsubishija, do neke mere tudi Nissana, kjer ne ve? ve? ali gre za originalen avto ali je to ?e neka ekstremna predelava nekoga brez smisla za estetiko.

33112_1.png

Napisano

Uuu, lepa je, edino ?koda da ni kakega turbo motorja.

Seveda bo turbo motor...ta novi skyactive X...kdaj bodo kaj informacije glede motorjev me zanima. Druga?e se mi pa avto zelo dopade tako zunaj kot znotraj, kjer mi je v?e? ta minimalizem in pa recimo tista kombinacija ?rna-bordo armaturka  :jupiii: ...me pa seveda tud zanima kak?ne bodo cene z opremo primerljivo revolution ter ?e kak?en bombon?ek mogo?e zraven...druga?e pa bo v igri za menjavo avtomobila facelift te verzije...komaj ?akam prve teste z novim skyactive x

Napisano

Ni mi v?e?, kam pluje dozajn novih mazd... spredaj pusto (prej so bile vdaj meglenke, s strani ni? posebnega in zadaj tako-tako. Zakaj ne naredijo kaj bolj ekstremnega bi bili vsaj od?tekani. Sej mazde kupujejo ljudje, ki i??ejo kaj drugega kot konfekcijski avto.

Pogre?am predrznost in futuristi?nost.

Vedno z serijskim avtom pokvarijo koncepte, ki so res lepi.

Kar se pa ti?e ?tevcev bodo ?ez par let vsi tekmovali, kdo bo dal bolj klasi?ne ?tevce nazaj v avte... kot pri vseh stvareh se vsake toliko vra?ajo vintage stvari. In velikokrat se izka?e, da so bile prve pogruntav??ine tudi najbolj?e.

Zanimivo bo v teh luna parkih (ali druga?e novodobnih digitalnih ?tevcih) ko bo avto fasal kak virus in bo kazalo porni? namesto hitrosti.

Otroci na zadnjih sede?ih bodo prezadovoljni. :)

 

 

Napisano

Seveda bo turbo motor...ta novi skyactive X...kdaj bodo kaj informacije glede motorjev me zanima.

 

Ne bo turbo - kompresor bo.

33112_1.png

Napisano

Ne bo turbo - kompresor bo.

Pa saj to je podoben ?morn  :P

Napisano

Bottom line ce je cena pametna vsekakor dober avto, samo ce bo sel tudi tu trend gor bo M3 zacetni model koliko nad 20k?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za?etni model naj bi bil v GB cca 18.000 GBP tako, da glede na vi?je dajatve bi moal biti pri nas nekje okoli 19 k?. Ampak hej, kdo pa ?e gleda entry-modele? :lol:

33112_1.png

Napisano

Res je top avto. Vsaj s stali??a dizajna. Agresivna, ?portna. Sicer z neko osnovno opremo verjetno ne bo tako zanimiva.

?al je pa slovenski trg bolj odprt za dolgo?asne VW linije. Jebat ga, slovencenlji so 100 let za leseno ?lico in bohnedaj da bi imel pred hi?o kaj tako zanimivega. Kaj si bo pa sosed mislil?

Podpis.png

 

Napisano

Ja bi bil ?as da gre? spet na Mazdo...he he lp

Napisano

Offtopic: ?e kar nekaj ?asa razmi?ljam, pa nisem ugotovil, katera bi bila AR 149. Verjetno sta jure in Boss mislila 159? :)

Nope, 149 iz katere je nastala brera v bistvu

 

 

post-2637-0-40371400-1543435876.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.