Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dvomim, da se bo to zgodilo CX-3, je pa dejansko prostor ?e za en model vmes, tako po velikosti kakor ceni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-4 bi bil super, ?e bi pri?el v Evropo. Edini SUV kupe, ki mi je v?e?en (bmw x4 in mercedes nevemkakosemure?e sta "sme?ko, ki bruha").

 

Cx-3 je bila ravno osve?ena.

Napisano

CX-4 bi bil super, ?e bi pri?el v Evropo. Edini SUV kupe, ki mi je v?e?en (bmw x4 in mercedes nevemkakosemure?e sta "sme?ko, ki bruha").

 

Cx-3 je bila ravno osve?ena.

Stranska silhueta super, spredaj tudi zadaj pa so lu?i preozke in je grda.

 

 

Napisano

Mazdi glede na potrebe trga definitivno manjka en model med cx3 in cx5. Torej vi?ja M3.

 

CX-5 je vi?ja M3 - ista ?asija in osnova.

Napisano

CX-5 je vi?ja M3 - ista ?asija in osnova.

 

 

V bistvu bolj visja M6  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CX-4 je nekako velikosti CX-5 (8 cm dalj?a, torej zanemarljivo), ampak kar 30 cm ni?ja od CX-5. Zanimivo, da je samo 8 cm vi?ja od M6.

 

Vsekakor zanimiv avto, verjamem da bi se tudi v Evropi dobro prodajala. Ljudje so pa? mahnjeni na kri?ance, po novem itak SUV in dovolj, mora biti obvezno coupe SUV. :)

Napisano

Mene ta imena CX total na Citroene spominjajo, ?e se kdo ?e spomni tavelike ?abe? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

The biggest news about the 2019 Mazda 3 is its SkyActiv-X petrol engine, which is said to give diesel-like fuel economy thanks to what Mazda calls Spark Controlled Compression Ignition (SCCI).

his clever new tech, combined with a conservative 187 hp and 230nm of torque, will mean the supercharged 2.0-litre engine will be as efficient as a diesel, but without the sooty emissions.

 

post-10-0-88605000-1548862331_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej bo tudi s turbino?? Katera verzija sploh bo.....samo tudi to je konkurenxa ze probavala pa opustila (manjsi motor pa turbina)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vedno, ko jo vidim ta novo mi je manj v?e?. Trojke predzadnje generacije bodo lep zbirateljski kos.

Napisano

Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.

Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.

 

- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e). 

- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.

- Multi link suspensiona ni

- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)

- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.

 

Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo. 

Napisano

Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.

Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.

 

- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e). 

- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.

- Multi link suspensiona ni

- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)

- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.

 

Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo. 

 

Se popolnoma strinjam

 

Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.

- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.

- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.

- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.

- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff

- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.

 

Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.

 

Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,, :wacko:

33112_1.png

Napisano

?e bo tablica spredaj postavljena tako kot na tej Nem?ki bo kar vredu

New-2019-Mazda-3-Exterior-and-Interior.j

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Intercooler?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz se vedno bolj spogledujem s peugeotom 508 ( za 32k?). 

Bom pa vseeno ?e tolko po?akal da vidim, oz. se peljem s 3jko.

 

PS. Samo francoz... :( 

Napisano

 bo po moje kar precej ve?ji avto, ker je tudi sedanje velik, nov bo malenkost kraj?i a vseeno velik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.