Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za Evropo jih o?itno bolj malo briga, 4 vratne limuzine se prodajajo v Aziji, Rusiji in USA/Kanadi. ?e celo samo kot limuzine, na teh trgih niti karavana ni (z izjemo Japonske, Malezije in Avstralije). Prodaja hatchbaka v Evropi je bila o?itno pljunek v morje.

Napisano

Kje pa bodo narejene M3 za evropski trg? V Mehiki?

 

Sli?al sem tudi, da naj bi prej?nje generacije M3 z bencinskimi motorji bile narejene v Mehiki, razli?ice z dizelskimi motorji pa na Japonskem? Lahko to kdo potrdi ali ovr?e?

 

LP! 

Napisano

Za Evropo jih o?itno bolj malo briga, 4 vratne limuzine se prodajajo v Aziji, Rusiji in USA/Kanadi. ?e celo samo kot limuzine, na teh trgih niti karavana ni (z izjemo Japonske, Malezije in Avstralije). Prodaja hatchbaka v Evropi je bila o?itno pljunek v morje.

 

?udno res, Mazda v Evropi proda letno ?etrt milijona vozil - ?e jim to ni dovolj potem res ne vem kak?en je pol apetit. Skupaj letno namre? po celem svetu spravijo v promet 1,5 milijona vozil. Torej je nekje okoli 17% prodaje v Evropi ali v denarju okoli 5milijard USD.

33112_1.png

Napisano

Denar, pardon strosek, je sveta vladar

Ker cenenavtov z vsakim modelom pa rastejo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

koliko je videti te cenike po okoli?kih dr?avah so samo trije motorji 122hp, 181hp in dizel. a ima kdo informacijo, ?e se bo dalo dobiti tudi kaj vmes, torej recimo skyactiv-G z 150/160hp?

Napisano

 

Podatki o novem Skyactiv-X, ki bo debitiral prav v novi Mazdi3, so bili vsaj do zdaj precej ?nepomembni?. V slova?kem katalogu bo imel 133 kW (180 KM) in 222 Nm navora. Ve se tudi, da bo motor na vrhu opreme in na voljo tako z ro?nim kot samodejnim menjalnikom in tudi s ?tirikolesnim pogonom v kombi limuzinski verziji.

S tem motorjem bo Mazda3 stala na Slova?kem od 23.190 evrov naprej s pogonom spredaj in ro?nim menjalnikom. S ?tirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom bo Slovake stala 29.290 evrov. Cene modelov so pri nas v povpre?ju dobrega tiso?aka cenej?e, tako da si lahko ustvarimo tudi idejo, koliko bo Mazda3 stala pri nas.

Skyactiv-X je revolucionaren motor, ki druga?e pripravlja zmes goriva in zraka v motorju, poraba pa naj bi bila manj?a za 20 do 30 odstotkov.

 


image.jpeg

 

Napisano

Slovenski cenik za novo M3 HB je ?e zunaj: cene so od 19.990 ? (G122 ro?na klima) do 32.190? (X181 AT 4WD in vso opremo), dizli (D116) so od 22.090? do 25.790? +kovinska barva. Je pa ?e osnovna kar dobro opremljena razen klime.

Napisano

A res je osnova se vedno brez klime?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Joj. Tale ekonomski cvet je res prinesel nore cene avtomobilov. O?itno bom tole serijo izpustil. 

Decembra 2013 sem dobil prvo Emotion v Sloveniji za 12.800euri (?e vedno super slu?i).

 

No ja, Mazda,

se vidimo v naslednji krizi :))

 

 

 

 

Ps.: 

Jaz bi pla?al za ro?no klimo :)

Napisano

Halo, pa sej ma klimo samo je rao?na.. ?e najcenej?a Mazda 2 ima ro?no klimo a trojka jo pa kr ne bi imela. Tud ene take ne bi prodali.

33112_1.png

Napisano

ja. razumem, da ima klimo. samo pravim, da imam raje RO?NO kot avtomatsko :) 

in da bi celo pla?al, da mi v bolj?i opremi dajo zravn ro?no. 

Napisano

Prodaja jim bo malo padla glede na prej?na leti ?eprav tudi prej ni bla nevem kaj dobra! Mislim da bodo ?e kak tiso?ak dali popusta....? Lp

Napisano

Jurja ali dva bo bonusa, oz kaka oprema v tej vrednosti gratis.

?e vedno pa me bi me s polno opremo potem stala 28k? (brez AWD).

 

Grem preverit, ko bojo meli uradne cenike. Mam tak servis za 2jko zdaj konec meseca.

Napisano

Pomoje ga imajo zaenkrat samo trgovci... Na spletni strani sploh Mazde3 ni v izboru ...

 

Mazda_Slovenija-20190211-091722.jpg

 

 

Skupen cenik pa je tudi brez trojke ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Naslednji mesec naj bi za?eli s prodajo pa taka ignoranca. Namesto, da bi hypal zadevo so tiho kot mi?i - izgleda nekako tako, kot da jih je rahlo sram oziroma se celo bojijo, da bodo celo kaj prodali.

 

Vse ostale znamke stopnjujejo predprodajno mrzlico in jo spodbujajo pred prihodom novega modela, Mazda pa ne, ampak celo nasprotno, vse skupaj dobesedno ohlajajo in najbolj sme?no je to, da jim mi tukaj na forumu, kjer nimamo finan?no ni? od tega, delamo najve? reklame za njihove modele. Lahko bi nas zaposlili za njihov PR oziroma marketing.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.