Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Precej zihr, izpuh je sicer bil pri prej?nji 3 sebring, ?e se ne motim. Ne vem kako je pri novi, nisem pa se ulegel pod tuj avto. :) Morda ne onlone kak?na informacija ve?.

Pa to imajo vse 3-ke tako ali specialne? Bomo jutri z gelipterjem pogledala, ?e jo dobimo na probo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nice, dobro sedejo ti dodatni podalj?ki. Na oni je verjetno kak drug izpuh glede na rore.

Sem pa prej?nji? videl to novo trojko v ?ivo in mi zgleda ?e bolj?e kot na slikah, z temi podalj?ki pa je top?it, edino ?koda da ?e ni MPSke ali vsaj kakega mo?nje?ega motorja, glede na strupen izgled.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale novi hatchback men ze tko ni pretirano vsec, mi je sedan veliko boljsi k pr prejsnji je obratno. Pol sm pa zadnjic vidu hatchbacka v machine grey barvi, mi je pa to pomoje edini model ki mu ta barva nikakor ne pase

 

 

Jih pa drugace med potjo na/iz sluzbe srecam ene 2/3 na dan, tanove ze

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nice, dobro sedejo ti dodatni podalj?ki. Na oni je verjetno kak drug izpuh glede na rore.

Sem pa prej?nji? videl to novo trojko v ?ivo in mi zgleda ?e bolj?e kot na slikah, z temi podalj?ki pa je top?it, edino ?koda da ?e ni MPSke ali vsaj kakega mo?nje?ega motorja, glede na strupen izgled.

 

Na hitro sem pogledal pod avto, lonec je izgledal rostfrei, ve? ?al ne vem (firma).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober test nove 2019

https://www.auto.cz/mazda-3-2-0-skyactiv-g-90-kw-skvela-ale-ne-pro-kazdeho-128860

dajte si google translate na english

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po specifikacijah vidim,da pi?e najve?ja mo? pri 6000 rpm,medtem ko jo je prej?nja dosegla pri 4000 pa potem konstantno do 6000.Verjetno je zato manj posko?na kot prej?nja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po specifikacijah vidim,da pi?e najve?ja mo? pri 6000 rpm,medtem ko jo je prej?nja dosegla pri 4000 pa potem konstantno do 6000.Verjetno je zato manj posko?na kot prej?nja...

Mo? so mi?ljeni konji pri 6000,navor pa je pri 4000 kot pri stari. Misim da je malo te?ja in ima mogo?e tudi isti menjalnik kot prej?nja G165 to je kraj?i menjalik ki gre v drugi 95 in ko prestavi? v tretjo zgubi? tisto sekundo. O tem se je tako ?e pisalo na forumu. L.jutro!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje so tega dobil? Pocukran do kraja..... Alex in company so naredili super test in tudi bolj real in ne reklamn kot ta kekec,vsaka vam ?ast! Zoom zoom

Hvala...naj povem, da smo vabljeni na test, ko bodo dobili na avto plusu, nekje avgusta prvo 3-ko skyactiv x.Tudi takrat bomo poizkusili realno podati ob?utke in videnja.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je..ko dobijo novo 3 z x motorjem ..gremo spet testirat mi 3-je ..res me zanima ..

Samo ne si mislit da te bo prileplo na sede? ko ga stesne?..bo ?lo..ker kompresor deluje samo ko rabi..in itd..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je..ko dobijo novo 3 z x motorjem ..gremo spet testirat mi 3-je ..res me zanima ..

Samo ne si mislit da te bo prileplo na sede? ko ga stesne?..bo ?lo..ker kompresor deluje samo ko rabi..in itd..lp

Mislim, da bo veliko bolj?e in da bo "?us". Ker itak, ko ?tarta?, gre na obrate in tam bo pri?el do izraza kompresor. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem jo prvi? videl v ?ivo, bele barve...avto je fantasti?en  :notworth: , ?isto druga?e kot pa na slikah deluje zadnji stebri?ek, sploh ni tako masiven...na ?alost ni bila odprta tako, da sem samo po?pegal noter in je res TOP, bi kar mojo zamenjal s to novo :zvizga: ...no, ko bo facelift jo pa verjetno bom  :lol:. Vsi ostali avti, sploh pa kaki VW (golf, tudi novi bo zgleda ?e na za?etku outdated, ker ne zgleda veliko druga?e, po prvih slikah sode? :ne vem: ) , ?KODE (octavia), SEAT (leon) zgledajo outdated in nikakvo proti tej lepotici  :jupiii: , res so naredili lep avto...ko bom imel pa servis ?ez kak?en mesec ali dva jo bom pa ?e od znotraj pre?ekiral.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em si prevelikih lu?t delat,ker bom ?e svojo imel nekaj ?asa :). Mogo?e se bom pa res dogovoril za kak?en krog ali dva :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.