Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Nvm ?e je ?e blo objavljeno, tehni?nih podatki za M3 2019 2.0benz in 1.8dizl.

 

Aja pa ?e nekaj zanimivosti sem na?el.

Po novem bo te?ko servisirat Mazdo na NEpoobla??enih servisih, ker gre Mazda na nov diagnosti?ni sistem, ki bo baje online.

 

BE VERY CAREFUL with Wiper Arms or Wiper Blades, DO NOT Place ANYTHING Under them, like pieces of card or paper, or releasing UP to clean.

Why, well like most in this all new car almost EVERYTHING is monitored by ECU/BCM/PCM Including the Wipers and IF they have to be reset, this can ONLY be done by using Mazda Diagnostics MMDS/MDARS to reset and re-train the Wipers.

 

Also for those technically interested, the Ford/Mazda IDS used by Mazda Dealers for the past 20+ years and some Independent Garages or Shops can NO LONGER be used from all new Generation Mazda's made from the BP Mazda 3 ON-WARDS.

mazda-3-2019-technische-daten (1).pdf

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No fino fajn, ?e en ogromen minus ve?... a zdej bom zarad brisalcev moral hodit na servis, pa sej niso normalni.

 

Se pravi bi radi ?li v smer pove?anja cen na poobla??enih servisih... ko ne bo konkurence bo to enostavno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aless: tako podrobnih tehni?nih podatkov po mojem ?e ni bilo objavljenih.

 

Prestavna razmerje je z izjemo prve prestave ostalo enako, diferencial tudi. Ker je prva prestava kraj?a, o?itno zato slab?i pospe?ek 0-100, saj ob menjavi iz 1. v 2. ne pride takoj v obmo?je najve?jega navora. Sicer druga prestava gre ?ez 100, po spominu okrog 105. ?e se ne motim, je sicer primorski team (Alex?) pisal, da temu ni tako, a verjetno ga niste zvrteli prav do blokade?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiov nem?ki primerjalni test:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Hyundai porabi pol litra ve?, kljub sodobnem downsizing mlin?ku. Res pa, da so zmogljivosti pri fastbacku znatno bolj?e, zelo natan?no so izmerili zadeve, tako pospe?ke, kot tudi vodljivost. Presenetljivo je hyundai dosegel bolj?e rezultate pri vodljivosti, morda zaradi 225/40 18 namesto 215/45 18 pnevmatik (oboje sicer Michelin Pilot sport 4). Prav tako je pri AC hitrostih ti?ji, kar tudi presene?a, saj je ?e M3 zelo dobro zvo?no izolirana.

 

To?ne meritve:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Zmagovalec verjetno res zaslu?eno hyundai. ?koda morda, da niso primerjali sedanke s fastbackom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zanimiv test, ker sta ta dva avta zelo konkuren?na med sabo, ?eprav mi je ljub?a Mazda, je Hyundai zaslu?eno zmagovalec.

Motor  je bolj?i pa ?eprav spije pol litra ve?, samo pri pospe?evanju do mal vi?jih hitrosti ga Hyundai poje kot za ?alo.

Plus tega ima Hyundai konkretno bolj?e zavore!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z 1.4 ima 20KM ve? in ve?ji navor, kot 2.0 motor....


Mislim da ta podatek ni pravilen, za oba pi?e, T je samo Hyundai, zato ve? mo?i, malo vi?ja poraba...bi pa radi videli, da bi bilo res...

 

Abgasturbolader


Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oba sta turbo baje, sem tudi sam opazil.

nemogo?e, G122 je v testu, pa tudi po tehnikalijah to vidi?. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Bi verjel takim testom.....takim ki se dejansko zgodijo. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

Povedano v dveh staukih vse! Zoom zoom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kak?ni korejci neki. Ko ne bo ve? kake normalne Mazde za kupit, bomo pa na nam osovra?eno bavarsko znamko pre?altali. Ho?e? no?e? korejca pa ?evne bom vozil. To bo kmalu tako, ko v?asih, ko so vsi stoenke pa yugote vozili. Sicer na vi?jem nivoju pa vseeno vsak drugi in ?e vmes bo kia in hunday. Sicer pa vi kar verjemite raznim pisun?kum. Iz prve roke sem sli?al, ko mi je priznani biv?i avto novinar, moj kolega, povedal, kako potekajo tej testi in kaj se obljublja. Ni? pretresljivega a dovolj, da se spla?a. Nekaj takih bombon?kov sem v preteklosti bil dele?en tudi sam. Samo spomnite se ?kandala z adac-om in golfom, pa vam bo vse jasno. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah to podrejanje ekologiji in porabi je v kontra razmerju z vozniskim uzitkom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo a prav razumem da clovek pravi, da ce ne kuois top opreme dobis cisto drug avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.