Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nvm ?e je ?e blo objavljeno, tehni?nih podatki za M3 2019 2.0benz in 1.8dizl.

 

Aja pa ?e nekaj zanimivosti sem na?el.

Po novem bo te?ko servisirat Mazdo na NEpoobla??enih servisih, ker gre Mazda na nov diagnosti?ni sistem, ki bo baje online.

 

BE VERY CAREFUL with Wiper Arms or Wiper Blades, DO NOT Place ANYTHING Under them, like pieces of card or paper, or releasing UP to clean.

Why, well like most in this all new car almost EVERYTHING is monitored by ECU/BCM/PCM Including the Wipers and IF they have to be reset, this can ONLY be done by using Mazda Diagnostics MMDS/MDARS to reset and re-train the Wipers.

 

Also for those technically interested, the Ford/Mazda IDS used by Mazda Dealers for the past 20+ years and some Independent Garages or Shops can NO LONGER be used from all new Generation Mazda's made from the BP Mazda 3 ON-WARDS.

mazda-3-2019-technische-daten (1).pdf

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No fino fajn, ?e en ogromen minus ve?... a zdej bom zarad brisalcev moral hodit na servis, pa sej niso normalni.

 

Se pravi bi radi ?li v smer pove?anja cen na poobla??enih servisih... ko ne bo konkurence bo to enostavno.

33112_1.png

Napisano

Aless: tako podrobnih tehni?nih podatkov po mojem ?e ni bilo objavljenih.

 

Prestavna razmerje je z izjemo prve prestave ostalo enako, diferencial tudi. Ker je prva prestava kraj?a, o?itno zato slab?i pospe?ek 0-100, saj ob menjavi iz 1. v 2. ne pride takoj v obmo?je najve?jega navora. Sicer druga prestava gre ?ez 100, po spominu okrog 105. ?e se ne motim, je sicer primorski team (Alex?) pisal, da temu ni tako, a verjetno ga niste zvrteli prav do blokade?

Napisano

Zanimiov nem?ki primerjalni test:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Hyundai porabi pol litra ve?, kljub sodobnem downsizing mlin?ku. Res pa, da so zmogljivosti pri fastbacku znatno bolj?e, zelo natan?no so izmerili zadeve, tako pospe?ke, kot tudi vodljivost. Presenetljivo je hyundai dosegel bolj?e rezultate pri vodljivosti, morda zaradi 225/40 18 namesto 215/45 18 pnevmatik (oboje sicer Michelin Pilot sport 4). Prav tako je pri AC hitrostih ti?ji, kar tudi presene?a, saj je ?e M3 zelo dobro zvo?no izolirana.

 

To?ne meritve:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Zmagovalec verjetno res zaslu?eno hyundai. ?koda morda, da niso primerjali sedanke s fastbackom.

Napisano

Ja zanimiv test, ker sta ta dva avta zelo konkuren?na med sabo, ?eprav mi je ljub?a Mazda, je Hyundai zaslu?eno zmagovalec.

Motor  je bolj?i pa ?eprav spije pol litra ve?, samo pri pospe?evanju do mal vi?jih hitrosti ga Hyundai poje kot za ?alo.

Plus tega ima Hyundai konkretno bolj?e zavore!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Z 1.4 ima 20KM ve? in ve?ji navor, kot 2.0 motor....


Mislim da ta podatek ni pravilen, za oba pi?e, T je samo Hyundai, zato ve? mo?i, malo vi?ja poraba...bi pa radi videli, da bi bilo res...

 

Abgasturbolader


Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Oba sta turbo baje, sem tudi sam opazil.

nemogo?e, G122 je v testu, pa tudi po tehnikalijah to vidi?. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Bi verjel takim testom.....takim ki se dejansko zgodijo. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

33112_1.png

Napisano

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

Povedano v dveh staukih vse! Zoom zoom.

Napisano

Ma kak?ni korejci neki. Ko ne bo ve? kake normalne Mazde za kupit, bomo pa na nam osovra?eno bavarsko znamko pre?altali. Ho?e? no?e? korejca pa ?evne bom vozil. To bo kmalu tako, ko v?asih, ko so vsi stoenke pa yugote vozili. Sicer na vi?jem nivoju pa vseeno vsak drugi in ?e vmes bo kia in hunday. Sicer pa vi kar verjemite raznim pisun?kum. Iz prve roke sem sli?al, ko mi je priznani biv?i avto novinar, moj kolega, povedal, kako potekajo tej testi in kaj se obljublja. Ni? pretresljivega a dovolj, da se spla?a. Nekaj takih bombon?kov sem v preteklosti bil dele?en tudi sam. Samo spomnite se ?kandala z adac-om in golfom, pa vam bo vse jasno. :)

 

 

Napisano

Jaz ?e mazde ne bodo cool grem nazaj na Volvo.. tko kot moj prej?en avtomobil.

 


image.jpeg

 

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

33112_1.png

Napisano

Mah to podrejanje ekologiji in porabi je v kontra razmerju z vozniskim uzitkom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo a prav razumem da clovek pravi, da ce ne kuois top opreme dobis cisto drug avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

To?no to. Mote?e in ?koda, da se ne da ugasnit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.