Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni je lepo edino tisto perforirano usnje z luknjicami.

Ostalo, vse barve, postane s ?asom gladko in izgleda ful grdo.

Pa ?e zguba se ob straneh in je slika res nikakva.Pa ?e usnje je skrajno nekvalitetno.

Pozimi ga mora? gret, poleti bi se moralo hladit.

V moji, kjer imam blago nisem pozimi niti enkrat rabil gretja. Je tak?en, bolj prijeten ob?utek, ko se vsede?,bolj mehek.

 

 

Napisano

Najbolj idealno je delno usnje, ki ga je ?al vedno manj. :ne vem:

Napisano

Ja to je super, prej?nji Peugeot je imel to, pa zadnja stran sede?a vse v usnju. Ima? manj prahu v avtu pa za ?i??enje je simpl, Res ?koda, da Mazda ne naredi tega.

Napisano

Hja moja GTA druge generacije ima natan?no to kombinacijo in je milo re?eno sanjska. Usnje pri straneh, blago na sredini tako na sede?u kamor se usede? in na naslonu. Nikoli, tudi, ?e je bil avto na soncu me ni speklo pa ?eprav je ?rne barve, pozimi je pa vseeno gretje, kar tudi pripomore bolj?emu po?utju. Ampak ?al res, pri Mazdi so mahnjeni na to, da najbolj posre?ene kombinacije umikajo iz prodaje: delno usnje, zapiranje in odpiranje stekel s klju?om, 5-vratne limuzine... itd itd.

33112_1.png

Napisano

@tommaazz: jp, usnje ob strani na sredini pa blago! to bi blo zakon.

To mam jaz, a za pucanje slabse, za voznjo pa odlicno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Yep, usnje ob strani, manj prahu, po sredini sem mel Alcantaro pri enem avtu. Najbolj?a kombinacija. Sedaj imam ?e drug avto z usnjem, je pa tko no. Pozimi mal zazebe, ampak poleti je pa gretje sede?ev vedno zalaufano.  :lol: Je pa lepo, pa hvale?no za ?i??enje. 

Napisano

Ena taka zabavna predstavitev s strani Malezijskega reviewerja

 

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

?e en tak zelo nekonvencionalen review :wub:

 

 

Ampak vsi amerikanci jokajo za MazdoSpeed/MPS in turbo pa imajo 186KM 2.5 motor. Mi se pa klele matramo s 122KM in upamo, da bo 181KM Skyactiv X raketa.

33112_1.png

Napisano

?ez wikend sem videl sedan verzijo tanove trojke in je res v?e?na zadeva. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za Sarah nekateri pi?ejo, da je transgender.. meni se sicer ne zdi. Druga?e je ex US army mehani?arka. :)

 

Sicer pa dr?i, 2.5 bi bila super motorizacija, ?e je zadosti za CX-5, bi bila v 3 ?e pravi warm hatch. Nenazadnje ima nekih 7s 0-100, bolje od ve?ine mazd ever made, kaj ?ele teh, ki so se prodajale oz. se ?e prodajajo v Evropi. Edino MPS so bile hitrej?e. Ja, nima dizelskega navora, ampak ni to point warm hatchew NA poleg dobre lege na cesti je tudi u?ivanje v vi?jih vrtljajih, ?e je voznik ustrezno razpolo?en.

 

X porabi verjetno liter ali ali liter in pol manj, a gre slab?e, ima manj navora od 2.5. Who cares... tak avto je za u?ivat, ni to dizelska octavia trgovskega potnika, da je prvi kriterij nizka poraba.

Napisano

Samo oprema "Core" ima rocno klimo ... vse ostale, ki so od dobrega jurja naprej drazje...  imajo dvopodrocno avtomatsko klimo ... Itak je Core pomoje samo zato v ceniku, da imajo lahko napisano ceno "od 19.990 dalje" ... Naroci se jih pa pomoje zelo malo ... Ljudje pa so razlicni ... nekateri recimo sploh nocejo klime :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest: si ziher? Js ko konfiguriram, morm dat GT Plus opremo, da dobim dvopodro?no avtomatsko klimo ...

 

Sem pri specifikacijah izbral v primerjaso se drugi model (Plus) in ta ima ze avtomatsko klimo ...

 

https://www.mazda.si/vozila/nova-mazda3-hatchback/specifikacije/

 

 

Mazda3_2338D3E1.png

 

 

Ceprav GT ima pa spet rocno :D ...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Klima gor dol, pred dvemi leti sem za Revolution opremo pla?al manj kot bi sedaj za Core opremo :-) :-) :-)

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Pa? vse se dra?i. Lih s kolegom razpravljava, pred parimi leti si dobil novo po?itni?ko prikolico, dobr opremljeno za recmo 14k, danes pod 17 ni ni? pametnega ve?..tko to je.

Napisano

?e dobro sa prihaja nova kriza in se bojo tej automobilci malo prizemljili.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Klima gor dol, pred dvemi leti sem za Revolution opremo pla?al manj kot bi sedaj za Core opremo :-) :-) :-)

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

 

Sicer je tole malo napihnjeno napisano...  slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core :) 

 

Ceniki-2017060_2338DA6F.png

 

Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...)  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja zgleda, da res majo dve stopnje oprem lo?eno za X pa za G/D.

Druga?e pa glede cen js nebi pri?akoval, da bojo kej padale. Drugo leto baje kick-ina CO2 davek in bi se nej po prodajal?evih besedah avti zato kve?jemu ?e podra?ili ...

Napisano

Ekologija ni poceni :D :D :D ... Placamo jo pa kupci ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.