Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A to resno dajete nekateri gor pri novih avtih? :ne vem:

Kdor ma?e ta vozi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Kaj pa?

 Kaj ma?e? Tla na dvori??u  :rolleyes:  :jupiii: ... Kaj vozi? samokolnico s peskom, da "popivna" nakapljano olje po dvori??u :D  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

OK, OK resno... kaj pridobi? s tem, da to gor paca?? Katera Mazda narejena v zadnjih 10 letih pa gnije spodaj. Moja je recim skos pod milim nebom (nimam niti nadstre?ka) in to ?e 11 let ter pri 270kkm pa je spodaj samo povr?inska rja. Nobena vrata niti pragovi niso nikjer rjasti.

 

Najbolj mi je pa sme?no, da nekdo kupui nov avto paca to sranje gor in nato avto v 5-6 letih proda naprej. Zakaj si tro?il denar za pacanje in luknanje avta? Za drugega kupca? Pri meni je bil nazadnje tako za??iten Jugo pa je vseeno zgnil in sem moral izrezat cel kup stvari pol sem se pa naveli?al popravljanja pa sem samo motor prodal, avto pa odlo?il na odpadu.

33112_1.png

Napisano

No ja, taka za??ita se dela na novem oz novej?em avtu, ?e ne je itak brez veze. Kaj ?e? pacat to gor na rjo. Avtomobili z vzhoda imajo tendenco, da potegnejo rjo nase. No, to tendenco imajo tudi nekateri nem?ki vozi, sploh ker se ?edalje bolj ?para.

 

To kar se vidi na zunaj je itak samo ?minka, blatnik ?e je rjav ne vpliva na karoserijsko trdnost recimo. Vpliva pa ?e se rja pojavi na vitalnih delih, ki niso o?em vidni. Pri 3 leta starem avtu silne panike tam sigurno ?e ni, ko je pa star recmo ne vem 6 ali 7 se pa to kaj hitro lahko raz?iri. 

 

Kako rjave so lahko Mazde itak vemo. Jaz sem gledal svojo in ja, je povr?inska. In ho?em da povr?inska tudi ostane. Kaj vse pa dajem na avto z mislijo na drugega kupca, se pa zaenkrat ne obremenjujem. Kaj vse folk daje na avto....pa so bolj brez vezne stvari.

Napisano

Za mazde od 2012 naprej te nima kaj preve? skrbeti glede rje. Povpr?inska rja na podvozju je pa? normalna za dele, ki niso iz ALU. Nem?ka nadvozila npr. golf 6, audi a3, a4 pa tudi letniki med 2010-2014 prav lepo rjavijo. Dvomim, da se v SLO uva?a vse te premium avte razbite iz njema?ke in slabo popravljene ali pa je problem splo?en. Bi rekel da slednje, ker tudi v Avstriji videvam enako, pa so vozila od prvih lastnikov...

Napisano

Hmh, meni ta za??ita od 2krone ne deluje ni? kaj posebnega.

Bolj?a mi je za??ita na bazi bitumna (bodeschutz) tako za??ito uporabljajo proizvajalci avtov ?e tovatni?ko vendar ne vsepovsod po podvozju.

Pa vrtanje v prage in nevem kam ?e je tudi bedarija, ?e so tiste luknje slabo nazaj zaprte in za??itene naredi? ve? ?kode...

Vsakemu pa svoje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz kupim nov avto in me sploh ne zanima kak bo ?ez 6-8let glede rje ko ga prodam, ?e se Mazda ne sekira za svoj ugled kot tovarna ki rine ?e 20 let v premium klaso, zakaj bi se pa jaz?

Napisano

 

 

Hmh, meni ta za??ita od 2krone ne deluje ni? kaj posebnega.

Bolj?a mi je za??ita na bazi bitumna (bodeschutz) tako za??ito uporabljajo proizvajalci avtov ?e tovatni?ko vendar ne vsepovsod po podvozju.

Pa vrtanje v prage in nevem kam ?e je tudi bedarija, ?e so tiste luknje slabo nazaj zaprte in za??itene naredi? ve? ?kode...

Vsakemu pa svoje.

Kar govori? je kar nekaj. Olje zleze povsod, tudi tam kjer bitumen ali vosek ne more.

 

Luknje so na notranjem delu vrat, tako da niso izpostavljene. Itak pa morajo luknje v pragu bit, da voda odteka...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

F2Dxrpt.jpg

 

 

Moja! : )


Evo, sem ?e ve? kot mesec dni lastnik nove Mazde 3 G122 (paketi so vsi razen luxury, torej usnja). Ve? kot zadovoljen. Nobenih problemov do zdaj.  Res je poseben ob?utek usest se vsak dan v en tak premijski avto. Po dizajnu i kvaliteti notranjosti je avto res v enem malo vi?jem razredu. Izgleda kot kak?en testni model novega Astona Martina in zaradi tega pogre?am malo ve? cuga, ko da? gas. Sicer, pospe?ek je vedno, vendar je linearen. To je eno tako uglajeno pospe?evanje. Pa?, se pozna, da ni turbine. Seveda, prestava ni?je in je ob?utek takoj bolj ?porten.

 

To je avto za ovinke. Recimo, vo?nja od Novega mesta do Metlike ?ez Gorjance je vozni?ka meditacija. Zvo?no izoliran, Bose zvo?niki v ozadju in avto kot na tirnicah v ovinkih.  Na takih relacijah se res pozna, da je avto nekaj ve?. Takega fajn ob?utka nisem imel v starem golfu ?estki. Na relaciji ?ez Gorjance sem z novo Mazdo imel porabo okrog 7.6 litrov. Trenutna poraba mi stoji na 10.5 litrov, ker se zadnje tedne le v slu?bo vozim in to skozi mesto, pa ?e na poti imam en hrib?ek kjer se vedno naredi majhna kolona. Tako, da sem s porabo kr zadovoljen. ?e se to ne bi skoz na forumih omenjalo, sploh ne bi opazil deaktivacije cilindrov. ?e res spremlja? in pri?akuje? potem to opazi?, vendar res komaj opazno (mogo?e so ?e kaj porihtali software za to zadnjo dostavo).

 

Plusi:

 

  • vozne lastnosti
  • kvaliteta notranjosti (uglajeni minimalizem, ki mal vle?e na kak?ne klasik avte iz 60ih)
  • infotainment (nisem si mislil, da bo tolk intuitiven in enostaven sistem, ki nima touchscreena. Hiter, odziven, vse najde? v sekundi s kole??kom. Pa ?e ekran ni popacan.)
  • videz (nisem vajen dobivati komplimente zaradi avta, tako mi je hecno, ko mi hvalijo videz avta. Prvi dan sem dobil ve? komplimentov za avto, kot pa zadnjih 15 let za svoje nem?ke avte. Pa ?e tole? To je avto, ki ga mora? v ?ivo videt in do?ivet. Na slikah je OK, ampak v ?ivo je to umetnina na kolesih.)
  • dobra poraba za benzinca
  • prtlja?nik (pri?akoval sem, da bo manj prostoren, ker je pa? manj?a litra?a kot pri golfu, vendar v realni uporabi ne ob?uti? razlike. Korekten prtlja?nik za hatchbacka. Pa odgovarja mi je, da je globok, kar pomeni da lahko tudi kak?no vi?jo stvar spravi? noter.)
  • ?gadgeti? in varnost (head-up projekcija je super zadeva, vzratna kamera je ?irokokotna in z odli?no resolucijo, kar pomeni, da res ni te?av z vzvratno vo?njo, 360 kamera pomeni, da bo? pred blokom vedno parkiral v piko znotraj ?rt, zvo?ni signali v primeru drugega vozila v mrtvem kotu su super in do zdaj so vedno pravilno reagirali).
  • do zdaj res ni nobenega problema. Upam, da tako ?e ostane.

 

Minusi:

  • Edino, kar mi je mote?e pri avtu je levi rob vozni?kega sede?a. Nekako mi je ta del sede?a pretrd in ga ?utim na riti oziroma na bedru. Zdaj je ?e bolj?e. ?ez par mesecev najbr? ne bo ve? problem. Pa? po kme?ko urejam zadevo. ?ez no? pu??am par te?kih enciklopedij na tem levem robu sede?a, da mi to mal poravna. Po?asi bo. Ima mogo?e tukaj kak?no pametno re?itev?
  • glede na agresiven ?portni videz je ?koda, ker ni mo?nej?ega sunka pri pospe?evanju.
  • Videz : ) (Namre?, avto res izstopa? do te mere, da nisi ve? anonimen. Ne more? ve? parkirati pred blok svoje ljubice in ra?unati na to, da ?ena ne bo izvedla. Nekdo te bo ?e prijavil. :) Prej?nji teden sem ga pri star?ih pred blokom pustil in mi je takoj nekdo zalimal na steklo, da je to parking le za stanovalce tega bloka. Ko sem imel golfa, noben ni te?il za ta parking. : ) )
  • Sicer, mene to ne moti, vendar mogo?e koga bo... je pa? dejstvo, da so drugi avti bolj prostorni. Mogo?e je to bolj ob?utek kot pa realnost, vendar temna streha in majhna zadnja okna dodatno ?utesnijo? avto. Po drugi strani vsakemu kupcu bi moralo biti jasno, da to ni avto za dru?ino s petimi otroci.  
Napisano

Kar govori? je kar nekaj. Olje zleze povsod, tudi tam kjer bitumen ali vosek ne more.

Luknje so na notranjem delu vrat, tako da niso izpostavljene. Itak pa morajo luknje v pragu bit, da voda odteka...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Eno so tovarni?ke luknje eno pa so izvrtane luknje. V pragih na?eloma ne rabi bit lukenj in joh tovarni?ko ponavadi ni, v vratih ja ker itak ste?e voda ob steklu skozi vrat. Plus tega olje ne nudi za??ite pred kamen?ki, ki ranijo plo?evino, bitumen za??iti. Bitumen ko ga ?prica? pride enako kot olje vsepovsod kjer ga pa? na?prica?.

Delam z avti ?e cca.15let in mam izku?nje s tem tudi s te?jimi terenskimi pogoji za avte, kjer se takoj vidi ?e je ranjena plo?evina, kako je za??iteno in kako napreduje rja pod temi pogoji.

Ne pravim da je za??ita z olji od 3krone slaba, menim pa da je bitumen bolj?a za??ita za manj denarja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bitumen sigurno ne ste?e kot olje. A ti kaplja po tleh bitumen, potem ?e 1 teden po za??iti??

V prag se zvrta zato da sploh pride v notranjost, kar seveda sicer ne bi ?lo. In ta notranjost je bolj va?na kot ?minka zunaj.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ej..Zagor@.lepa nova Mazdurina

Sre?no..zomm zoom lp

Napisano

<p>

 

F2Dxrpt.jpg

 

 

Moja! : )

 

Evo, sem ?e ve? kot mesec dni lastnik nove Mazde 3 G122 (paketi so vsi razen luxury, torej usnja). Ve? kot zadovoljen. Nobenih problemov do zdaj. Res je poseben ob?utek usest se vsak dan v en tak premijski avto. Po dizajnu i kvaliteti notranjosti je avto res v enem malo vi?jem razredu. Izgleda kot kak?en testni model novega Astona Martina in zaradi tega pogre?am malo ve? cuga, ko da? gas. Sicer, pospe?ek je vedno, vendar je linearen. To je eno tako uglajeno pospe?evanje. Pa?, se pozna, da ni turbine. Seveda, prestava ni?je in je ob?utek takoj bolj ?porten.

 

To je avto za ovinke. Recimo, vo?nja od Novega mesta do Metlike ?ez Gorjance je vozni?ka meditacija. Zvo?no izoliran, Bose zvo?niki v ozadju in avto kot na tirnicah v ovinkih. Na takih relacijah se res pozna, da je avto nekaj ve?. Takega fajn ob?utka nisem imel v starem golfu ?estki. Na relaciji ?ez Gorjance sem z novo Mazdo imel porabo okrog 7.6 litrov. Trenutna poraba mi stoji na 10.5 litrov, ker se zadnje tedne le v slu?bo vozim in to skozi mesto, pa ?e na poti imam en hrib?ek kjer se vedno naredi majhna kolona. Tako, da sem s porabo kr zadovoljen. ?e se to ne bi skoz na forumih omenjalo, sploh ne bi opazil deaktivacije cilindrov. ?e res spremlja? in pri?akuje? potem to opazi?, vendar res komaj opazno (mogo?e so ?e kaj porihtali software za to zadnjo dostavo).

 

Plusi:

 

  • vozne lastnosti
  • kvaliteta notranjosti (uglajeni minimalizem, ki mal vle?e na kak?ne klasik avte iz 60ih)
  • videz (nisem vajen dobivati komplimente zaradi avta, tako mi je hecno, ko mi hvalijo videz avta. Prvi dan sem dobil ve? komplimentov za avto, kot pa zadnjih 15 let za svoje nem?ke avte. Pa ?e tole? To je avto, ki ga mora? v ?ivo videt in do?ivet. Na slikah je OK, ampak v ?ivo je to umetnina na kolesih.)
  • dobra poraba za benzinca
  • prtlja?nik (pri?akoval sem, da bo manj prostoren, ker je pa? manj?a litra?a kot pri golfu, vendar v realni uporabi ne ob?uti? razlike. Korekten prtlja?nik za hatchbacka. Pa odgovarja mi je, da je globok, kar pomeni da lahko tudi kak?no vi?jo stvar spravi? noter.)
  • ?gadgeti? in varnost (head-up projekcija je super zadeva, vzratna kamera je ?irokokotna in z odli?no resolucijo, kar pomeni, da res ni te?av z vzvratno vo?njo, 360 kamera pomeni, da bo? pred blokom vedno parkiral v piko znotraj ?rt, zvo?ni signali v primeru drugega vozila v mrtvem kotu su super in do zdaj so vedno pravilno reagirali).
  • do zdaj res ni nobenega problema. Upam, da tako ?e ostane.

Minusi:

  • Edino, kar mi je mote?e pri avtu je levi rob vozni?kega sede?a. Nekako mi je ta del sede?a pretrd in ga ?utim na riti oziroma na bedru. Zdaj je ?e bolj?e. ?ez par mesecev najbr? ne bo ve? problem. Pa? po kme?ko urejam zadevo. ?ez no? pu??am par te?kih enciklopedij na tem levem robu sede?a, da mi to mal poravna. Po?asi bo. Ima mogo?e tukaj kak?no pametno re?itev?
  • glede na agresiven ?portni videz je ?koda, ker ni mo?nej?ega sunka pri pospe?evanju.
  • Videz : ) (Namre?, avto res izstopa? do te mere, da nisi ve? anonimen. Ne more? ve? parkirati pred blok svoje ljubice in ra?unati na to, da ?ena ne bo izvedla. Nekdo te bo ?e prijavil. :) Prej?nji teden sem ga pri star?ih pred blokom pustil in mi je takoj nekdo zalimal na steklo, da je to parking le za stanovalce tega bloka. Ko sem imel golfa, noben ni te?il za ta parking. : ) )
  • Sicer, mene to ne moti, vendar mogo?e koga bo... je pa? dejstvo, da so drugi avti bolj prostorni. Mogo?e je to bolj ob?utek kot pa realnost, vendar temna streha in majhna zadnja okna dodatno ?utesnijo? avto. Po drugi strani vsakemu kupcu bi moralo biti jasno, da to ni avto za dru?ino s petimi otroci.
Vidim da si ful vesel zato ti privo??im veliko u?itkov v vo?nji in pa sre?nih kilometrov.
Napisano

Bravo za avto in predvsem barvo.Meni osebno je ta prava barva za 3-ko.Tako pride do izraza ?portnost in je vidna. Zato tudi komplimenti okolice. Z kako sivo barvo bi bil zlit z okolico in tri ?etrtine ljudi avta sploh ne bi opazilo.

 

 

Napisano

Hvala fantje. ;)

 

Kaj se ti?e barve, jst sem nekako navijal glih za srebrno, ampak je gospodi?na Zagor rekla, da mora obvezno biti rde?a. In je imela prav. :D

Napisano

Hvala fantje. ;)

 

Kaj se ti?e barve, jst sem nekako navijal glih za srebrno, ampak je gospodi?na Zagor rekla, da mora obvezno biti rde?a. In je imela prav. :D

Tudi pri moji rde?ki smo se nekako demokrati?no odlo?ili zanjo. Tudi meni ni ?al. Ljudje se ?e vedno ozirajo za mano.

Tudi pohvale ?e vedno de?ujejo, ?eprav jo vozim ?e kako leto.

Druga?e je meni oblika 3.ke zakon le premajhna je za moje potrebe.

 

 

Napisano

kaj pol ce ti je premajhna? vazno da se ozirajo za tabo, takega avta pa le nima vsak kmet v vasi ... bos ze potrpel

Sej to je lepo, da si opazen.

Pa ?e krompirja ne rabi? vozit zadaj, ker to ni avto za tak namen.

To je avto za u?ivati v vo?nji v vsakem ovinku, vsakem kilometru brez da te je sram v ?em se vozi?.:) Ponosno se pelje? sjozi mesto.

 

 

Napisano

ne pa vag skupina, kjer si kmet, le opredeljen po skupinah

vw  - nemski kmet, takozvani peznti

skoda - ceski kmet oz ceh

audi - nacist

 seat je ok, nazalost so ga okupirali nemci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hmmm, a kroati nimajo varstva potro?nikov? Odpelje? avto na servis, 45 dni, da odpravijo vse napake - ?e ne, zamenjava vozila.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.