Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140 :D

Napisano

Kva? 140? Norc...

 

ja norc, res pravi norc ... pri omejitvi 130 :)

 

avto je tako tih, da pozabis da malo bolj leti ... prej vozil 10 let starega renaulta

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140 :D

 

Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti :D

Napisano

Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti :D

Tebi je lahko imeti tako porabo, ko ti delata pa samo 2cv,hahaha.
Napisano

Tebi je lahko imeti tako porabo, ko ti delata pa samo 2cv,hahaha.

 

Ej po pravici povedano bi raj?i vidu da ne bi mel tega izklopa cilindrov, pa tudi ?e bi mi zaradi tega pil tistega pol litra ve? :D

Napisano

Saj ni pol litra... par deci mogo?e.

 

?e bolj?e, v vsakem primeru bi raje videl da bi delal vedno na vse 4 cilindre :D Lahko bi nardili kak?no tipko za izklopit to, tako kot I-stop, ki ga imam vedno izklopljenega :D

Napisano

Dobi? ga ?e ga ho?e? al pa no?e?....verjetno je res nekje v ceni v?tet ampak je ?al del serijske opreme.

33112_1.png

Napisano

Ampak pla?al si ga pa.

Jebiga,ga majo vsi avti danes in nima? kaj.....ga prodam ?e ga kupi?.

Napisano

Jaz ga pa imam vedno vklopljenega.?e sem ga pla?al, naj dela, hudi?. Ni lep?ega, kot ko pripelje? na semafor in se avto lepo ugasne. Zraven pa model v starem dizel golfu uro 1,5 nabija z gasom, da mu ne crkne. Ti pa lepo v ti?ini poslu?a? muziko in razmi?lja?, kako te ima v tem trenutku rada greta.Unemu modelu v golfu pa pravi njene ?e legendarne besede"how...

Sem vesel, da nekaj prispevam tej na?i zemljici.

 

 

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Mislim, da se ti ne bo tako pogosto uga?al... ali pa bo klimo vrglo v najni?jo brzino na min.

 

 

Napisano

Danes mam pa tud js testno vo?njo z novo trojko, ker bo moja na servisu ( 2.servis). Me zanima kako se obnese.

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1.

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

To je normalno saj meri porabo energije v aku.in zato pri veliko porabniki ne ugasne ali pa hitro pri?ge nazaj, tudi hladnega nikoli ne ugasne kar je tako razumljivo.
Napisano

Danes mam pa tud js testno vo?njo z novo trojko, ker bo moja na servisu ( 2.servis). Me zanima kako se obnese.

Pa opi?i malo ob?utke,da primerjamo kaj dobi? sedaj za jurja dra?je od lani!

Napisano

Kot neke vrste ?ipiranje, pa bo spet kak jur?ek dra?ja za tistih 30 konji?ev.

 

 

Saj je ze v ceniku, tako da lahko sam preveris, koliko je drazja :D ...

 

 

https://si.cdn.mazda.media/f158b335ff114d45bb918eee9a631034/e31ec37be8f243f2bef81190b085973d.pdf?48d50c

 

Pri rocnem menjalniku je 1.000? razlike, pri avtomatskem pa je cena enaka :) ...

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96DE3.png

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96E36.png

Cenik-MAZDA_20200204.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.