Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je robertos664 napisal:

Pet let je garancije, tak da me ne skrbi 😁

Res je,ampak avto je laho precej časa v delavnici,upam da ne bo tako!:o

Napisano (urejeno)

tisti, ki jim ropota v armaturki, preberite ta post. Nemci so našli in rešili zadevo..

 

 

logo.og.mf.jpg
WWW.MAZDA-FORUM.INFO

Moin, mein privater Mazda 3 BP knarzt und klappert neuerdings bei kalten Temperaturen und vorwiegend im 2-Zylinder betrieb aus der Mittelkonsole,...

 

 

 

Popravljeno od robertos664
Napisano
On 9/9/2020 at 7:22 AM, robertos664 said:

Do zdaj me še noben japonec ni razočaral 😁

Japonke si tudi že probal? :lol:

Napisano (urejeno)

Dva vprasanja za lastnike nove mazde 3.

1. Vlecna kljuka
Tisti ki ste si na 2019+ mazdi montirali vlecno kljuko. Zanima me koliko vas je stala z montazo na uradnem servisu in ali je kdo montiral neoriginalno ... kje in koliko? 

2. Skripanje zavor
Imam verzijo z avtomatskim menjalnikom in sem ze od zacetka opazil, da pri speljevanju in ustavljanju skripajo zavore. Sam sem mislil da je kriva el. rocna zavora ampak so mi na servisu pojasnili da je to normalno pri avt. menjalnikih ker je prisotn navor od motorja, ko se zavore niso popolnoma stisnjene ali popuscene. A ima kdo podobne izkusnje z avtomatskim menjalnikom?
 

Popravljeno od Alencek
Napisano (urejeno)

Sicer pišem za šestico:

1. Ja sem, od bosala skrita, s 13 polno vtičnico in stalnim 12v z 15A varovalko, dal sem nekje okoli 350 se mi zdi z montažo.

 

2. Ja, enako.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

@SpEkTr hvala za info! A smem vprasat pri kom si to montiral?

Glede na to, da na mazda servisu hocejo circa 500 eur za kljuko/el.snop in pa 260 eur za delo se mi zdi to dost bolj smiselno. Vprasanje je samo ce dovolijo montazo neorginalnih vlecnih kljuk, ko je avto v garanciji. 

Napisano
pred 11 urami je Alencek napisal:

@SpEkTr hvala za info! A smem vprasat pri kom si to montiral?

Glede na to, da na mazda servisu hocejo circa 500 eur za kljuko/el.snop in pa 260 eur za delo se mi zdi to dost bolj smiselno. Vprasanje je samo ce dovolijo montazo neorginalnih vlecnih kljuk, ko je avto v garanciji. 

Seveda lahko, če je kluka homologirana, kar pa sigurno je! 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 8. 9. 2020 ob 8:14 je robertos664 napisal:

kako je sedaj z novo trojko? je ali ni? 

Imam nagledano SkyactiveX GT plus sedanko, danes grem na testno vožnjo.. Mogoče se vrnem med mazdaše. 

Samo črički v notranjosti me skrbijo, je to res pogosto?

s staro trojko sem bil zadovoljen razen laka, ki je bil ultra občutljiv. So kaj izboljšali to? Imel bi perla belo, so kakšni znani problemi?

 

lp

Mojo sedanko GT skyactive x po 5 mesecih brez kaksnih podobnih problemov. Bil edino na servisu, ker je popustil napenjalec jermena za altenator. Dali nadomestni avto, narocili del, zamenjali, vse v 2 dneh in dela vse bp.

 

dne 8. 9. 2020 ob 8:31 je Gelipter napisal:

To....testiraj pa poročaj👍😁  .

Jaz sem vozil Mazdo 3 motor X.gree..boljse lega ok in podvozje 👍. oprema not je boljša .😁

Lepo da prideš spet med Mazdaše ...zoom zoom lp

Vozil G in X. X je za voznjo veliko boljsa, gre vse bolj tekoce in tudi tisje,...pri G edino najbolj moti izklop cilindrov...se kr cuti vibracije

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 8. 9. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Dobra ocena, upam pa, da bo ta X motor nekaj časa funkcioniral kot je treba.... :party0035:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je mazda3 2010 napisal:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

Super,da si zadovoljen in upam,da bo tako ostalo.:prstgor:

Ps;kako slikco prilepi,da vidmo to mrcino.

Popravljeno od Bini
Napisano
dne 26. 9. 2020 ob 12:03 je Bini napisal:

Super,da si zadovoljen in upam,da bo tako ostalo.:prstgor:

Ps;kako slikco prilepi,da vidmo to mrcino.

20200929_171309.thumb.jpg.deb9b05768742ac6af25ce00e6900327.jpgevo...

  • Všeč 2
  • Ljubim 4
Napisano

Pismo je lepa 😍

 

Sam kolk je pa kaj praktična kot družinski avto?? Sam imam 6ko GH, s petimi vrati in je prtljažnik čista zmaga. 

Napisano

Pralni stroj zih ne gre v prtljažnik. Zato je sila malo uporaben. Sam je pa zato lepsa👌

Napisano (urejeno)
dne 3. 10. 2020 ob 14:35 je Freak napisal:

Pismo je lepa 😍

 

Sam kolk je pa kaj praktična kot družinski avto?? Sam imam 6ko GH, s petimi vrati in je prtljažnik čista zmaga. 

hja, kaj naj ti rečem. Kot družinski avto ti težko rečem, ker ga v ta namen ne uporabljam. Prtljažnik je zelo dolg, ni pa pretirano globok. Najboljše je, da vzameš kako testno i n doma vržeš not en povprečen kufr in malo vidiš kako je s prostorom...V vsakem primeru te rešuje streha. Za 3 Člansko družino sigurno BP, za 4 člansko družino pa se začno kompromisi. Če veliko potujete kot družina + prtljaga, pol se drži 6ke.

dne 3. 10. 2020 ob 15:42 je Gregster napisal:

Pralni stroj zih ne gre v prtljažnik. Zato je sila malo uporaben. Sam je pa zato lepsa👌

To ziher ne hahaha. Za kufre je ok, za večje predmete pa ni uporaben. Sam v zadnjih 20+ letih nisem vozil pralnega stroja ali hladilnika😁. Men osebno je "ta dolga" veliko lepša. Samo prva verzija je bila HB, vse ostale tri sedan.

Popravljeno od mazda3 2010
Napisano

No js sm pa glih letos furu notr hladilnik in stroj, tko, da mi ta hb verzija zelo odgovarja. Razmišljam pa tudi v smeri montaže kljuke. Je pa res ta limuzina lepša kot prejšnja verzija.

Napisano
pred 22 urami je Gregster napisal:

No js sm pa glih letos furu notr hladilnik in stroj, tko, da mi ta hb verzija zelo odgovarja. Razmišljam pa tudi v smeri montaže kljuke. Je pa res ta limuzina lepša kot prejšnja verzija.

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

Pravkar je mazda3 2010 napisal:

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

evo še zadnji del...pri X so izpušne odprtine večje kot pri G

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.