Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

V šestki se komot pelje 5 odraslih oseb. Preverjeno večkrat in na dolge razdalje. 

Dodaš na streho še  thuleta in si zmagal. Lahko gre pet ljudi na smučanje, recimo. 

Pa je kolikor toliko udoben srednji sedež? Na passatu je bilo trdo za znoret, pa tudi sredenski greben je bil v napoto. 

 

Mi smo šli tudi dostikrat raje z mojim Picassom, kot s fotrovo octavio (prve generacije),ce nas je bilo 5.

Napisano
pred 19 minutami je Nejc1986 napisal:

Pa je kolikor toliko udoben srednji sedež? Na passatu je bilo trdo za znoret, pa tudi sredenski greben je bil v napoto. 

 

Mi smo šli tudi dostikrat raje z mojim Picassom, kot s fotrovo octavio (prve generacije),ce nas je bilo 5.

Je dokaj komot, baje. 😁

 

 

Napisano

Pet odraslih se NE pelje udobno uro ali več. 

Avti so delani za 4 odrasle osebe. 

V trojki se 4 odrasle osebe 180 visoke ne peljejo udobno. 

Napisano

Trojka je za potovanja bolj namenjena dvema odraslima in dvema otrokoma zadaj. Sepravi bolj za pare in družine z manjšimi otroki. Za to, da se peljejo 4 odrasli bo treba kar 6-ko vzet, še bolje pa limuzino saj ima na zadnjih sedežih še za nekaj centimetrov več placa kot karavanka.

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

Trojka je za potovanja bolj namenjena dvema odraslima in dvema otrokoma zadaj. Sepravi bolj za pare in družine z manjšimi otroki. Za to, da se peljejo 4 odrasli bo treba kar 6-ko vzet, še bolje pa limuzino saj ima na zadnjih sedežih še za nekaj centimetrov več placa kot karavanka.

Limuzina ima smo za kolena več plača širina pa je čisto enaka. Se pravi, da pride v poštev takrat, ko sedijo zadaj višji kot 185 cm. Jaz z 184 cm z lahkoto sedim zadaj, pa še ne taknem sprednjih sedežev. Je pa res, če vozi nekdo z 190cm I  potisne voznikov sedež skrajno nazaj takrat je tudi v limuzini premalo placa za kolena. 

 

 

Napisano

Več prostora je v limuzini kot v karavanu. Če v svoji težko zadaj sediš, boš v limuzini brez problema. 

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Več prostora je v limuzini kot v karavanu. Če v svoji težko zadaj sediš, boš v limuzini brez problema. 

Preberi še enkrat, kaj sem napisal zgoraj. Da z lahkoto sedim zadaj v karavanki s tem, da imam spredaj nastavljen stol za višino 184 cm.. Zadaj za mano včasih z lahkoto in komot sedi sin, ki je visok 185 cm. Če pa je šofer  visok okoli 190 cm ali pa še več, bo pa tudi v limuzini zadaj problem, ker si bo tak voznik nastavil sedež čisto v zadnjo pozicijo. Karavan je čisto komot za štiričlansko odraslo familijo pa še v prtljažnik gre veliko več prtljage kot v limuzino. Za športno naravnano družino je zakon. 😉

 

 

Napisano

Imel mazdo5. Super avto za 4 člansko družino. Škoda, da jih ne delajo več. Drsna vrata zadaj so neprecenljiva. 

Napisano

Aha.

Si imel 5 ali 7 sedežno?
Jaz sem imel namreč možnosti ugodno dobiti predhodnika. MPV z vso možno opremo, 7-sedeži in avtomatskim menjalnikom, letnik 1997, ampak sem potem dobil boljšo ponudbo in odstopil.

Napisano (urejeno)

Kot dobra novica za lastnike M3 in M2 je, da so po podatkih ADAC-a na prvem mestu med avtomobili starosti 7 let! VW Golf je za njo. 😁😋😂😂😂

Popravljeno od Bini
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Kot dobra novica za lastnike M3 in M2 je, da so po podatkih ADAC-a na prvem mestu med avtomobili starosti 7 let! VW Golf je za njo. 😁😋😂😂😂

Ufff... Zadnji stavek... Zdaj pa kokice v roke 😂😂

Napisano
pred 12 minutami je DonFelipe napisal:

Golf je že zdavnaj izgubil svoj primat, ampak častijo ga ponavadi tisti ki ne vidijo dlje.

Japonci pa so od nekdaj v vrhu.

 

Meni golf preprosto ni všeč. V tem rangu mazda 3 (v novi generaciji obvezno 4vratna), civic (noro mi je všeč), za dober price/performance pa megane... Všečna sta mi je bila prejšnja corolla in auris,predvsem ker so dolgo časa vztrajali pri atmosfercih. 

Napisano
pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Ufff... Zadnji stavek... Zdaj pa kokice v roke 😂😂

Nič takega, kdo pa ma na M. Forumu vw avte.? 😁

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Nič takega, kdo pa ma na M. Forumu vw avte.? 😁

Joj ne Bini, zdaj je gotovo samo da gregc88 prebere.

Ja nic, zdaj tak je kaj je grem jaz po kokice in coca colo, se komu kupim?

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Aha.

Si imel 5 ali 7 sedežno?
Jaz sem imel namreč možnosti ugodno dobiti predhodnika. MPV z vso možno opremo, 7-sedeži in avtomatskim menjalnikom, letnik 1997, ampak sem potem dobil boljšo ponudbo in odstopil.

7 sedežno. Zadnja vrsta je za otroke do 10 let... 

Napisano
pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

Meni golf preprosto ni všeč. V tem rangu mazda 3 (v novi generaciji obvezno 4vratna), civic (noro mi je všeč), za dober price/performance pa megane... Všečna sta mi je bila prejšnja corolla in auris,predvsem ker so dolgo časa vztrajali pri atmosfercih. 

 

Ampak, kolk smo si res različni...

 

Golf je tradicionalno oblikovan ni ne grd ne lep, pač neko srednje povprečje. Če človek nima domišljije al pa se mu preprosto ne ljubi izbirat je to idealna zadeva.

 

Civic je pa za moje pojme vsaj v zadnjih generacijah ena navadna rižota s čist preveč vijugami, razgibanostjo, da ne veš al je pač en dislektik oblikoval al je avto dejansko razbit. Pa to je tudi pri ostalih Hondah - njihovi SUV-i so sploh oblikovne pokveke. Še Toyota je Hondo po oblikovanjih prehitela in je v zadnji generaciji spet začela delat privlačne avte tud za oči.

 

Mazda 3 je pa oblikovno minimalistično všečno oblikovana. Brez oblikovne navlake in čisto primerna za antiricer-je. Poleg tega pa še zdaleč ne dolgočasno. Pa to si nisem sam zmislil, v vseh reviewih recimo razlagajo, kako je šestka brezkončno privlačna in da sploh oblikovno ni ostarela, kljub skoraj 9 leti, ko je na trgu. Male FL izboljšave in to je to.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Meni je ta zadnji golf katastrofa od oblike.Vsaka znamka ima že lepše avte. Še posebej spredaj in sprednja havba je čisti oblikovalski polom. 

 

images (6).jpeg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Gregster napisal:

Sam na tejle sliki je pa res neposrečen. Pa mogoče mu tudi tale barva ne sede lih najbolj.

Sploh pa, da o kvaliteti ne govorimo..... 😜

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 18 minutami je Gregster napisal:

Sam na tejle sliki je pa res neposrečen. Pa mogoče mu tudi tale barva ne sede lih najbolj.

Meni deluje kot kakšen kitajski avto. 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Ne ponižuj Kitajcev 🤣

Naredijo kopijo boljšo od originala... 

No ja, včasih jim res rata. A, so področja, kjer še niso blizu originalu. Recimo kitare in oprema zanje. Polom 😋

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Shrek napisal:

7 sedežno. Zadnja vrsta je za otroke do 10 let... 

Vem, to je bolj zasilno.

Sem se enkrat peljal kot mulc v prvi generaciji Renault Laguna Break na zadnjem sedežu obrnjenem v kontra smeri vožnje in lahko potrdim da je to res zasilna zadeva ; bila takrat za večje družine in obvezno je bilo potrebno narediti krajši postanek.

Pa tudi potniki so mi že v Opel Zafira jamrali kako so utesnjeni v tretji vrsti in je bilo potrebno ustaviti že na poti iz Ljubljane v Logatcu.

Bolje večji enoprostorec tipa Mazda MPV, a kaj ko takih pravih žal ne delajo več.

 

Kar se pa Golfa tiče pa lahko povem, da gre tu samo za imidž in pač tradicijo katera nima veze z uporabnostjo in ostalim kar sodi zraven.

V t.i. Golfovem razredu imaš ogromno izbire in res nevem kaj vidijo na FAW znački ter ostali precenjeni nemški sveti trojici kjer moraš vse kar je pri večini samoumevno doplačati.

Najbolje da mi dajo golo školjko in seznam doplačil na katerem bodo osnovni vitalni in upravljalni deli ;)

Pri večini vsaj vem kaj dobim v paketu.

Drugače pa sem večino življenja imel 4-vratne sedane, kateri pa so pri nas zadnja leta žal že zelo redki, saj novih praktično ni več za dobiti z parimi izjemami (Toyota Corolla, ...)

Popravljeno od DonFelipe

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.