Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Jaz bi verjetno vzel X motor ... razen kompresorja nekih drugih napak ne omenjajo. So pa potem kompresor menjali za drug serijo in je kao ok.

 

P.S. Ce se sledi po teh napakah ... je precej komentarjev na sistem izklopa cilindrov. Predvsem v stilu, da avto zelo trese ob konstatni voznji med 60-90.

Popravljeno od Bossek
dodan ps
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Fantje se eno pomoc rabim kupil bom Mazdo 6 bencin od prvega lastnika, 2016 2.0 145.  Limuzino.Prevozenih 100.000km

Za 14000€ 
Moram na kaj posebno merkat?

servisirana na mocniku.

Napisano
pred 8 minutami je Boki-koki napisal:

Fantje se eno pomoc rabim kupil bom Mazdo 6 bencin od prvega lastnika, 2016 2.0 145.  Limuzino.Prevozenih 100.000km

Za 14000€ 
Moram na kaj posebno merkat?

servisirana na mocniku.

Samo vozi in vozi in vozi in hodi redno na servis, bencinarka običajno ni problematična.:bravo:

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Samo vozi in vozi in vozi in hodi redno na servis, bencinarka običajno ni problematična.:bravo:

Bini, hvala. iščem avto že 4 mesce.

na štartu sem bil zagret za Mazdo 3, ena mi je ušla, veliko ste mi na forumu pomagali glede odločitve Mazda 3 ali 6.

tako da sem se odločil za 6. tako da jo grem jutri iskat.

Napisano
dne 21. 2. 2021 ob 20:03 je mito3000 napisal:

Kolebam med motorjem g150 in x180 oz. x186. Sem vozil g122 in x180 in se mi je zdel x precej zmogljivejši. Pri x mi je glavna skrb zanesljivost saj še ni dolgo na tržišču. Vem da so bile težave s kompresorji, nisem pa zaznal da so to odpravili. Kake so kaj vaše trenutne izkusnje?

 

 

Men je zanimivo, da je G150 dražji od X180?? (govorim za CX-30, pri M3 je minimalna razlika).

Napisano
dne 28. 2. 2021 ob 19:11 je Boki-koki napisal:

Tako je, ni je več, gor

 

Je že doma? 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

In? Se lahko pelješ s samo 145 kolnji? 😁

Super avtek!

seveda, čisto dovolj je. zaenkrat prezadovoljen

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Boki-koki napisal:

seveda, čisto dovolj je. zaenkrat prezadovoljen

Kakšno sliko nalepi ;-).

Drugače pa čestitam, naj ti služi 🙂

Napisano (urejeno)
dne 2. 3. 2021 ob 13:37 je scania napisal:

Kakšno sliko nalepi ;-).

Drugače pa čestitam, naj ti služi 🙂

Hvala 👍

dne 2. 3. 2021 ob 15:49 je Boki-koki napisal:

Hvala 👍

 

Popravljeno od Boki-koki
Napisano
pred 8 minutami je Boki-koki napisal:

Hvala 👍

 

8B830343-D7BA-4A7A-A3AD-2841FB7E4B53.jpeg

Super avtek pa lepa barva👍. Feltne imaš pa 17"?

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Super avtek pa lepa barva👍. Feltne imaš pa 17"?

pred 2 minutama je Bini napisal:

Super avtek pa lepa barva👍. Feltne imaš pa 17"?

Hvala, trenutno na 16, imam pa dodatno se 17col

Napisano
dne 1. 3. 2021 ob 12:23 je mito3000 napisal:

Z enako opremo je x motor v cx30 za 900 eur drazji. 

Huh, pol sem pa narobe ocenil. Na avto.netu sem gledal cx-30 in sem bil presenečen, da so bile G150 dražje. Je pa res, da nisem primerjal tudi opreme 🤔

 

Evo, tkole se pa avto matra :)

https://www.youtube.com/watch?v=kQCtKu2QJTU

 

Sam je zanimivo, kako diski zažarijo, ko na polno zažlajfa (pri 2.min oz 2:40). Pol pa uzem testni avto 😛

Napisano

Hmmm, drugo bremzanje.... avto premetava levo desno, kot da ne bi imel v redu zbalansirane zavore in ena prime boljš k druga.

33112_1.png

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

evo, ne samo da imamo v širši družini cx-3, zdaj sem si še sebi na grbo spravil M3HBg150 IPM.

 

Vprašanje za vas, ki si dlje lastite to zadevo...kaj za ljubega boga nonstop nekaj zvočno pipka - kratek zvočni signal...včasih enkrat včasih v parih sekundah večkrat.?

 

Nisem še bral manuala, ker sem avto komaj dobro dobil in to šele zdaj v vožnji opažam.

Napisano

Ponavadi se poleg "pipkanja" prizge tudi kaksna lucka ali pa je to na zaslonu vidno. Lahko je opozorilnik za pas, lahko so senzorji spredaj ali zadaj, lahko je opozorilnik mrtvega kota, ce ne uproabljas zmigavcev... lahko je opozorilo za nepripet varnostni pas,... lahko je se kaj cisto cetrtega :D ... Najbolje, ce prelistas prirocnik... ali pa posnemi in objavi posnetek tega "pipkanja" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

hehe, pasi imajo zračni napad zvok..tisto ne moreš zgrešit. ja za omejitev se znak kao bolda oz. nek krog okoli utripa. Imam na sumu, da je tudi to krivo, ker malce slabo znake bere, potem pa tudi iz navigacije napačne omejitve vzame...npr. vozim po eni ulici, kjer je normalno 50 omejitev, a avto misli da je max. 40, potem pa cvili verjetno. Drugo pa bi znalo mogoče bit prečni senzor. ko se oba avta blizje sredinski črti peljeva. Ker zvoj je tak kratek beep. Se bom malo RTFM-jal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.