Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

In ga je kej spucal?

 

Glede na to, da je akor 40min drzal obrate na mal manj kot 2krpm bi moglo kej. U glavnem napaka je zginla 🙂

Napisano

Hmh, kaj si imel dost prekinjenih regeneracij?? 

Se mi zdi da je ta tvoja M6 imela malo težje življenje do zdaj🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 21. 9. 2021 ob 11:42 je 50keda napisal:

A si kej spremlu prej, na kolk ti je PM_GEN padu po regenaraciji? Pa na kolk ti pade zdej?

 

tega se pa nisem am jemal

Napisano (urejeno)
dne 21. 9. 2021 ob 12:00 je Aless napisal:

Hmh, kaj si imel dost prekinjenih regeneracij?? 

Se mi zdi da je ta tvoja M6 imela malo težje življenje do zdaj🤔

 

Lih kratke vožnje niso ble, v Avgustu zadnjih 14 dni se je kr delalo kilometre (tut med 300 in 400km dolge poti), razen pol cijazenja po večjih mestih. Naredlo se je okrog 3000km. Tak da lih dost prekinjenih regeneracij ni moglo bit. V tem mesecu pa pač vožnja v službo pa nazaj, 22km v eno smer od tega 20km avtoceste.

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

@Deeyanhmh, nvm no če si imel večino daljše relacije in avtoceste se DPF ne bi smel zabasat. 🤔

Daj probaj spremljat regeneracijo z OBDjem in poglej na koliko ti padejo vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN. 

Meni npr. ta teden ko imam samo vožnje po avtocesti MS-LJ-MS (tempomat) vpliva zelo ugodno na interval regeneracij, so se izvajale med 220-280km, kar se mi zdi top za avto z 300kkm in prvim DPFom. Danes se še ni začela, je pa tik pred tem. 268,6km od zadnje regeneracije. 

IMG_20210923_143827.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sm peljal spucat filter strajnarju,.. 160k km kakje relacije je delal prejšni lastnik nevem, uglavnem dpf popolnoma zabasan :) sporočim kako je z regeneracijami ko naredim kako furo

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Deeyanhmh, nvm no če si imel večino daljše relacije in avtoceste se DPF ne bi smel zabasat. 🤔

Daj probaj spremljat regeneracijo z OBDjem in poglej na koliko ti padejo vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN. 

Meni npr. ta teden ko imam samo vožnje po avtocesti MS-LJ-MS (tempomat) vpliva zelo ugodno na interval regeneracij, so se izvajale med 220-280km, kar se mi zdi top za avto z 300kkm in prvim DPFom. Danes se še ni začela, je pa tik pred tem. 268,6km od zadnje regeneracije. 

IMG_20210923_143827.jpg

Zanimivo kako majhno število regeneracij glede na prevožene km. Sam imam prek 800 regeneracij in cca 210kkm, kar se mi niti ne zdi slabo (povprečno 250km na regeneracijo), kot kaže so imele prejšnje generacije večji filter. 

Napisano

@TiEndaj če imaš OBD preveri zgoraj omenjena PIDa po regeneraciji, me zanima kake so vrednosti pri očiščenem. 🤔

 

@samuelPri prejšnjem lastniku je bilo število regeneracij resetirano+prisilna regeneracij, ker se je enkrat DPF lučka prižgala.

V moji lasti dela DPF zaenkrat kljub kilometrom brez problema.

Ti prvi 2.0 dizli z DPF (RF7J) so imeli majhen filter zato je max. 300km, po servisnih podatkih bi se na teh motorjih naj regeneracije delale med 100-300km. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nimam OBD žal, majn ko se obremenjujem bolš zame :D če kej gre popravim, pa vozi dalje,..

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Prvo se očisti dpf in če ni boljše, se gre naprej. Ampak v večini primerov se s tem reši problem. 

Pred eno uro je TiEn napisal:

Prilagam sliko meritev

20210924_130352.thumb.jpg.52f8d8e7808b9609ba3e3fecb41eae3d.jpg

Se vidi, da je bil totalno zabit brez pretoka. Sedaj bo sigurno bolje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

DPF je kot dimnik. 

Če kuriš frišna drva in če dušiš ogenj, boš imel zabit dimnik in veliko saj. Če pa imaš fina suha bukova drva in odprt zrak, je pa saj skoraj nič. 

Kaj je pol zabit dimnik? Vzrok ali posledica? 

Napisano

Kakorkoli, jaz vem, da bom pri 100 Kkm dal  preventivno očistiti dpf filter. Pa naj bo vzrok ali posledica. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Se strinjam z @Shrekzabit DPF je posledica, vzrok je pa vedno drugje (šobe, egr, maf, map, nedokončane regeneracije...) 

Če avto bolj dimi kot je normalno, bo prej zabilo DPF.

 

@Alexsi uspel usposobit OBD??

Da nam lahko sporočiš tvoje vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN po izvedeni regeneraciji. 

Glede nato da si rekel da imaš zabit dpf, bi morala biti tvoja vrednost po končani regeneraciji Dpf_pm_dsd večja od 0.0g/l. 

Pri meni je 0.3g/l s tem da še vedno dela normalen interval km med regeneracijami. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 22 minutami je Aless napisal:

Se strinjam z @Shrekzabit DPF je posledica, vzrok je pa vedno drugje (šobe, egr, maf, map, nedokončane regeneracije...) 

Če avto bolj dimi kot je normalno, bo prej zabilo DPF.

 

@Alexsi uspel usposobit OBD??

Da nam lahko sporočiš tvoje vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN po izvedeni regeneraciji. 

Glede nato da si rekel da imaš zabit dpf, bi morala biti tvoja vrednost po končani regeneraciji Dpf_pm_dsd večja od 0.0g/l. 

Pri meni je 0.3g/l s tem da še vedno dela normalen interval km med regeneracijami. 

Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔

 

Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e. 

Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Aless napisal:

 

Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e. 

Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit. 

Ok. Uspela sva ga s sinom  povezati. 👍

Ampak smo tudi ugotovili  eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej  preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔

Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj. 

Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi. 

Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

To pa je koristna ugotovitev 👍

Podobno zafrkava zvok na Google maps navigaciji telefona (ne govori), ker obstaja povezava z Mazda info sistemom.

Se pravi, da očitno ne moreš imeti v naših Mazdah več stvari naenkrat povezanih. 🤔

Sicer pa me je danes regeneracija "presenetila"  pri prevoženih šele 129 km. 

Tako, da nisem uspel takrat "posneti" tega, ker nisem še povezal obd. Mi je pa čudna tako hitra regeneracija, saj je bila povprečna poraba 6,4l/100. Res je bilo v zadnjih dneh več lokalne vožnje. 

Bomo videli, kako bo z naslednjo. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Ok. Uspela sva ga s sinom  povezati. 👍

Ampak smo tudi ugotovili  eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej  preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔

Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj. 

Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi. 

Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔

 

 

Hmh, probaj z drugi telefonom.

Mislim da mora delat oboje hkrati.

Vsaj pri meni na android radiju dela hkrati BT povezava s telefonom za prostoročno telefoniranje in BT povezava z OBD vmesnikom za live prikaz podatkov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem ravno danes ugotovil to kot Janez piše, če je tel.prej povezan se pri zagonu ne poveže googl map! Ponovno ga s kablom povežeš in dela. 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.