Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 17. 11. 2021 ob 18:43 je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Enak obd sem kupil tudi jaz. In enako kot tebi, mi razen števila opravljenih regeneracij ne pokaže nič drugega. Vse je na nuli. 🤔

Testiraj še s forscanom. Imam 2 takšna vmesnika in prikazujeta vse bp, se sicer kdaj zgodi, da se ne povežeta takoj, ko pa se, potem delujeta kot je treba. Tudi hkratno prostoročno telefoniranje ni problem. 

 

lp, Samo 

Napisano

Tako, tudi sam bi poskusil z forscanom, ki je do uporabnika veliko bolj prijazen.

Pa tudi če ne bo delovalo, lepo refund na google play in dobiš novce nazaj.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Napisano
pred 5 minutami je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Meni je Ervin rekel, da nekje 200Kkm max zdrži dpf filter. Potem se menja ali off. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hmh, jaz mam 300kkm pa prvi DPF, zaenkrat brez problemov, interval regeneracij med 150-250k, odvisno od vožnje. 

Se pa prek OBDja vidi da se je v njem nabralo že nekaj pepela (pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l). 

Dokler bo tak delal ga ne diram, pa čeprav mi malo najeda to mešanje nafte v olje, to bi z odstranitvijo dpfa rešil, ampak ok. 

Z izbiro ustreznega olja sem tudi to mešanje nafte uspel spravit pod kontrolo😎

Drugače pa ja druge znamke imajo za moje pojme Dpf regeneracije boljše rešeno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Preko obdja je prebral podatke, fizicno bomo pa tudi kmal vidli v kakem stanju je

Napisano

Me zanima na podlagi katerih podatkov je ugotovil, da je fuc.

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Sicer pa, daš drug vložek notri in piči dalje.

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

33112_1.png

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

pred 5 minutami je Hixxy napisal:

5.

če nič od tega ne pomaga, zapalit :D

Ta je dobra vsaka ti čast, smeha za celi dan..... 😊😂🤣

Napisano
Just now, Bini said:

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Napisano
pred 50 minutami je Bini napisal:

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟

Napisano
dne 14. 12. 2021 ob 16:48 je Alex napisal:

Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil? 

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

pred 19 urami je Boss napisal:

 

Pa ni to menstra... 🤪

 

tukaj bi bilo treba še sonde preverit, ker možno, da se je zabasal zaradi neustreznega delovanja sond, egr, injektorji. Pri teh km bi bilo smiselno vse to preverit. Ampak to bi jaz... drugače je pa samo predlog.

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

pred 7 urami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

pred 7 urami je Bini napisal:

 

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Bom definitivno, čez 14 dni morem spet na kontrolo, če vse dela kot je treba :)

Napisano

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 19 minutami je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

Se strinjam. Nekatere serije skayactiv dizlov imajo (so imele) že serijsko slabe kvalitete injektorjev not in so začeli puščati že po prevoženih komaj 60Kkm. 

In posledično so imeli kmalu za tem zelo kratke intervale regeneracij ( na vsakih 80-100 km). To so bili ekstremi in so zamenjali zadeve v garanciji a so tudi primeri, ko se je to dogajalo počasneje. Menim, da so defektni injektorji glavni krivci za prekomerno zabitje dpf-ja. 

Jaz bi jih dal tudi stestirati, če bi se že lotil tako obsežnega servisa. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??

Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.

Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪

 

Premalo časa, tolk časa nemorem bit brez avta... zato pride na vrsto ob naslednjem dopustu. Sicer se bo pa zdej tak dejansko vidlo, če avto kej kadi. Men se zdi, da so za tole krive bolj moje krajše relacije

Popravljeno od Deeyan
Napisano
17 hours ago, Deeyan said:

 

Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr

 

tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test

1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno

2. vse to smo že nardili

3. se mi ne da več ubadat z njim

4. je plan po novem letu

 

Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov :)

Ej cene bodo šle samo še gor (rabljenih avtov). Tako da če bi imel bencinarko, kupi dobesedno danes. Če boš še malo čakal, bo samo še slabše. Povem iz lastnih izkušenj :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slovenci smo svetovni vrh. Ne fuzbal.  Alpinizem!   V alpinizmu nam ni nihče kos, edino Angleži še nekak držijo korak, pa še to samo zato, ker plezajo v navezah z našimi!     Aleš Česen tretjič prejemnik prestižnega zlatega cepina WWW.RTVSLO.SI Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, najvišjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi slovensko-britanska naveza Aleš...  
    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je     Lahko pa nastejem tud predloge, ki smo jih desetletja poizkusali vpeljati za sistem izboljsanja cestne varnosti s poudarkom na avtosolah (sistemom ucenja in testiranja kandidatov)   Rezultat: denar>kakovosti
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
    • Ja, seveda imam enako stališče - netoleranco za žaljive izjave drugih. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.