Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...jaz bi peljal obvezno na pregled Pelko Simon Medvode 😉😁😁😁

Napisano
dne 13. 9. 2024 ob 22:57 je BlackBird napisal:

Pozdrav vsem, potencialni novopečeni mazdaš tu :) !

 

Da ne odpiram nove teme, zanimam se za nakup Mazde 6 2. Facelift (2018+) Diesel.

V oči mi je padla tale
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19627075&display=Mazda Mazda6

 

Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.

Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?

 

Hvala in lp!


 

Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja, menjava olja v AT menjalniku, pa verjetno bo že aku kmalu fuč in motorčki v špeglih.

 

Če so servisi res bili narejeni na 20kkm, potem je za kupit, ampak vedi da so te mazde precej specifične glede visokih kilometrov, bog si ga vedi kaj bo pri 200kkm+ :D 

Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja

 

Vprašanje... Ad Blue ma notri in ni potrebe po regeneraciji plinov, kot če AB nimaš.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Popravljeno od BlackBird
Napisano
pred 9 urami je BlackBird napisal:

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Kupiš bencinarja in nimaš nobenih skrbi. Tole kar si naračunal boš lepo imel za tank.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ma prav pri vseh 2.2 dizlih, ki pridejo čez 200.000 km velja resno razmisliti o zamenjavi krmilne verige (vsaj pri letnikih 2013-2017/8 do FL) in če je že vse narazen tudi o menjavi filtra oljne črpalke (oil strainer) - ta se tudi zapaca, ampak je težje dostopen, zato ga skoraj nihče ne menja, kar je recept za (novo) katastrofo pri večji kilometrini.

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je BlackBird napisal:

Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za

- mali servis

- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja

- akumulator

- motorčke ogledal

Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
 

Če sem prav razumel namige Mazde, te zloglasne motorčke menjajo pod garancijo po novem tudi tudi izven garancije. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
13 hours ago, FuManchu said:

Kupiš bencinarja in nimaš nobenih skrbi. Tole kar si naračunal boš lepo imel za tank.


Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota :)

Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.

 

Hvala za nasvete, uporabno za naprej.

Napisano
pred 11 urami je BlackBird napisal:


Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota :)

Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.

 

Hvala za nasvete, uporabno za naprej.

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin. Bencinar relacijsko zelo malo potroši. Ne rabiš pa neke p*****ije menjat, ker jih nima😉

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 urami je BlackBird napisal:


Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota :)

Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.

 

Hvala za nasvete, uporabno za naprej.


Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim :D

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin.

 

Hehe, Nostradamus al Baba Vanga? 😜

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Matick napisal:


Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim :D

Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ... 

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Hehe, Nostradamus al Baba Vanga? 😜

Mazda dizel😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ... 

 

A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Mazda dizel😁

 

A ti si ga imel?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Boss napisal:

 

A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜

 

A ti si ga imel?

 

Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...

 

Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢 

 

Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.

 

image.png
image.png
 
image.png
 
 

 

 

 

 

 

image.png

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2022/MC-10226895-0001.pdf

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...

 

Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢 

 

Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.

 

image.png
image.png
 
image.png
 
 

 

 

 

 

 

image.png

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2022/MC-10226895-0001.pdf

 

 

Boš menjal samo konektor?

Napisano

A je dolg nazaj od kar so ti menjali? Čeprav ni več v garanciji bi sam verjetno šel še enkrat tja in jih opozoril, da očitno ni šlo za strokovno popravilo in da bi bilo fair tole zdaj zrihtat v okviru kulance. Al pa vsaj toliko, da ti dela ne računajo.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Smo se dogovarjali za tester, potem včeraj odprem sam, ker me je firbec matral, in v skladu s pričakovanjem je bil (vsaj) v konektorju problem - eden poln vode, drugi zelen od korozije. Kaj bi pokazal tester? :) Voda v konektorju?

 

To jim tudi danes sporočim, ampak, itak nobenega odziva. Pri Mazdi Slovenija - g. Vušniku sem se še pozanimal, kako bodo obravnavali tako napako in je bil na stališču, da je garancije konec. Čeprav obligacijski zakonik pravi, da mora za zamenjani del garancija teči znova.

 

Konektorja sem sedaj temeljito očistil, našprical s kontakt sprejem, vendar lučka še vedno blinka, tokrat po nekem vzorcu. 1x, potem pavza in potem 9x, potem večja pavza in nato se vse skupaj ponavlja. Mogoče je potrebno zadevo resetirati s testerjem??? Mogoče ve @miha20, kaj taka koda blinkanja aktivne havbe pomeni ???

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
On 9/17/2024 at 9:19 AM, FuManchu said:

Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin. Bencinar relacijsko zelo malo potroši. Ne rabiš pa neke p*****ije menjat, ker jih nima😉

Problem je to da je na avto.netu več lambotov kot Mazda 6 gen 3 bencinarjev 😅

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.

 

Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora .... 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

zakaj zafrkava električna ročna zavora .... 

 

zato, ker je električna. 😜

  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.

 

Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora .... 

Nič čudnega. Tam znajo v večini primerov narediti le redni servis, to ti mastno zaračunati in to je to. Ko se pojavi kak resen problem (ček) na avtu  je pa konec veselja. 

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.