Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 52 minutami je kingsix napisal:

Je možno da je to mogoče posledica kakih težav z injektorji itd.. Zdi se mi čudno da je pri takih km to že taka težava. S tem da jaz delam kar veliko dolgih tur zadnjih 20k km. 

Najprej spucej, potem pa dalje raziskovat. Mogoče ni čisto nič narobe ampak so bile zgolj kratke relacije razlog za povečano zabijanje kolektorja.

 

Napisano

Meni so upoštevali kulanco pri loputi. Bilo je nekako zapacano, čiščenje kolektorjev sem plačal (mislim, da je bilo nekaj popusta), loputo pa je častila Mazda. To je bilo takoj po tem, ko sem kupil avto (uvožen, dizel, redno servisiran, magičnih 130 kkm, avto ni bil več v garanciji). Je pa verjetno čisto odvisno od tistega trenutka in človeka tam, ki mora zahtevek itak posredovati Mazdi. Se spomnim, ko smo čakali na odgovor. Kasneje so mi zamenjali še oba žarometa na Mazdine stroške (avto ni bil več v garanciji).

Napisano
pred 6 urami je kingsix napisal:

Torej :

- avto ima popolnoma zabasan sesalni kolektor. Vsi sensorji itd tam..to je bilo vse čist zabasano.

Na valjih je imel avto pod 150KM.

 

Jza imam avto zadnjih 22k km...sam delam pretežno dolge relacije. 1x mesečno tudi 1.2k km v eno smer itd. Zgleda je prejšnji lastnik imel kratke relacije..ampak vseeno..

 

Sedaj pa vprašanje: avto ima 72k km in je še v garanciji, redno na vseh servisih. Kakšna je možnost da se tukaj koristi garancija?

 

 

 

 

 

Daj povej, kje so ti to diagnosticirali in ali so kolektor dali dol da so videli ali je zabasan.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Kaj pa je bilo z žarometi?

Crknila je žarnica v žarometu, ki je ne moreš zamenjati 🙂
V ZDA so imeli pred leti celo vpoklic in so vsem popravili tesnjenje ali zamenjali žaromete. Ampak to je ZDA, kjer so potrošniki res močni (se spomnite VW dieselgate, ko so v ZDA dobivali kupnino za avto nazaj, v Evropi smo pa dobili SW patch (na slabše 🤣) in steklenico penine za 5 evrov).

Napisano
9 hours ago, mazdaman said:

Daj povej, kje so ti to diagnosticirali in ali so kolektor dali dol da so videli ali je zabasan.

Avtoservis mb... Pogledali so pa s kamero. 

Napisano
dne 25. 4. 2023 ob 7:16 je kingsix napisal:

Avtoservis mb... Pogledali so pa s kamero. 

A misliš Ferk?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Bom moral povprašat na več servisih kaki in kaj.. Dva zaenkrat čist ignore in sploh nočejo debatirat, da bi bilo karkoli narobe. 

Sedaj šli na morje... Drug avto passat 1.5 bencinar s 150KM.. Glede na dolivanje goriva povprečna poprava 6.73. Jaz sem vozil za njim s svojim dizlom... Poraba 8.5... 1.7l več od bencinarja. S tem da je imel bencinar 3 odrasle osebe in bistveno več prtljage Oz teže. Povem tole in mi povejo "ne morete to primerjat". Idiotizem, da sploh ne vem kaj je tukaj za rect. 

Mislim da bom zaključil s klici in šel kar tja. 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Malo pozabil tukaj updatat..

 

Torej kolektor sem dal s kamero pregledat in je bil poln saj. 

Dsl sem ga očistit.. Mojster je reko, da je bilo naokoli dober 1cm sloj saj.. Čist zapečeno. Očistila sta se tudi map in maf sensorja. Sam EGR zdsj nisem ziher..

No kakorkoli... Poraba je padla za cca 1.5l v istih testih po AC. 

 

Prejšnji teden sem avto gnal cca 600km hitrost generalno med 160 in 180 na AC s kar veliko zaviranji in pospeševanje. Splošno kar namenoma "težka noga". Poraba 8.7l glede na računalnik in tudi koliko sem tankal. Veliko boljše kot prej. 

 

 

Popravljeno od kingsix
  • Všeč 10
Napisano
dne 27. 8. 2023 ob 17:27 je kingsix napisal:

Malo pozabil tukaj updatat..

 

Torej kolektor sem dal s kamero pregledat in je bil poln saj. 

Dsl sem ga očistit.. Mojster je reko, da je bilo naokoli dober 1cm sloj saj.. Čist zapečeno. Očistila sta se tudi map in maf sensorja. Sam EGR zdsj nisem ziher..

No kakorkoli... Poraba je padla za cca 1.5l v istih testih po AC. 

 

Prejšnji teden sem avto gnal cca 600km hitrost generalno med 160 in 180 na AC s kar veliko zaviranji in pospeševanje. Splošno kar namenoma "težka noga". Poraba 8.7l glede na računalnik in tudi koliko sem tankal. Veliko boljše kot prej. 

 

 

Merkaj pri zaviranju, da ne tiščiš v kosu iz 180 na 80, ker boš zvil diske (rak rana mazde 6

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da prenesem moje iskustvo. Pre 20 dana sam kupio Mazdu 3 1.5 d automatik 2017.godina sa 90 000 km i iskreno mala potrošnja joj nije jača strana. 
Doduše komp pokazuje optimistične brojeve. 

viber-image-2023-11-26-12-44-13-842-bb.j
Ovo su merenja na ravnom delu autoputa, 88 m nadmorske visine. 
A realna slika uglavnom vožnje po autoputu nekad i do 160 (nema ograničenja) ali uglavnom oko 130.
 

viber-image-2023-11-26-12-44-13-298-bb.j

A ova je potrošnja kad sam je uzeo i vraćao kući. Put sam prešao bez stajanja stim što je bilo svega, zastoji dok sam izašao iz Berlina pa zatim radovi i duža vožnja 180. I ovde kopm poprilično laže.

 

viber-image-2023-11-30-12-18-09-602-aa.j

 

 

 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
Napisano

Za bolšo porabo: 

kemično očistit dpf ( Po prisilni regeneraciji ne sme bit tlak višji od 0.8kpa idealno 0.4kpa)

EGR off (po egr off pade poraba za 0,5-1l)

Zabasan sesalni kolektor (potrebno peskanje z orehovimi lupinami)

Posebi če je poraba proti 8-9 litrom 

Ko se use to postori more bit poraba okol 6-7 ročni 

automatik + 4x4 6.5-7.5 

Odvisno seveda od vožnje

 

some results.jpg

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 14 urami je miha20 napisal:

seveda in tudi na drugih znamkah 

A je potrebna potem tudi mehanska odstranitev/blokada egr?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 12 urami je mazdaman napisal:

A je potrebna potem tudi mehanska odstranitev/blokada egr?

Če je v delujočem stanaju ni potrebna 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Če je v delujočem stanaju ni potrebna 

A update motorne elektronike izklopi tvoje funkcije?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jo jaz pred tem naredim 

pred 1 uro je mazdaman napisal:


A update motorne elektronike izklopi tvoje funkcije?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.