Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

Tudi jaz tako mislim.
Napisano

Resno vpra?anje?

Ja... kaj to, da ?e grevkaj v maloro, da se skulira??

 

 

Napisano

Vpra?anje: a ni ?e kar nekaj ?asa  v veljavi zakon , da ?e tudi ne vozi? na original servis ampak na bilo katreri servis kjer ti po?templajo servisno knji?ico , vozilo ne izgubi garancije????

Napisano

v teoriji so vsi ljudje po?teni v praksi pa nobeden

Sosed je prodajal ?rno 6-ko,avtomatik ful hudo za videt. To je ta, ki sem jo najprej hotel kupit. Pa ga vpra?am, ?e ima vse "in regola" - vse servise in pravi, ja so bili narejeni v Italiji pri enem privat servisu. Opa...imel pa je olu??ene tiste sive feltne kot tri?etrt 6-k.Je rekel, da bo ?e uredil na servisu. Aha, re?i to pa pridi do mene, sem si mislil.

?e dan-danes ni tega re?il ne prodal avta, ker mu niso priznali garancije. Toliko o tem.

 

 

Napisano

Resno vpra?anje?

Dolo?ene znamke tudi po izteku garancije omogo?ajo brezpla?na popravila okvar ali delno sofinanciranje, ?e je avto bil servisiran po predpisih proizvajalca, npr utrgana veriga pri BMW dizlih. Mazda ?al te prakse ne izvaja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Tako kot pri drugih znamkah je tudi pri Mazdi ... Meni so pri sestici druge generacije nekaj mesecev po izteku garancije brezplacno menjali modul za centralno zaklepanje, ki je crknil ... Res pa je, da sem vedno servisiral na pooblascenem servisu ... Je pa to pri vseh znakmah ponavadi odvisno od posameznega primera in ni neka generalna praksa, da bi se to dogajalo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz servisiram ?e vedno na poobla??enem servisu in ker sem stalna stranka vsa ta leta je tudi cena temu primerna pa ?e za marsikatero stvar se da zmenit. Ni vedno fora samo v najni?ji ceni - to bi pa ja morali ?e vedeti.

33112_1.png

Napisano

Meni so nateguni... kakor koli. Enako velja za skoraj vse servise bilo ?esa. ?e bi jaz imel tako urno postavko kot oni bi imel ?tiri jurje pla?o.

Tako je moje mnenje.

 

 

Napisano

Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike :hohoho:

 

Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike :P

Napisano

Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike :hohoho:

 

Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike :P

To?no tako... in ko pride do kakega resnega problema, nima kdo to popravit.Res,lepa dru?ba...fiat,opel...

 

 

Napisano

Lastni?tvo avta je pa? drag luksuz.

Res je... zato ne rabijo ?e razni pacienti, da to izkori??ajo. Ker mora? na uradni servis, dokler je garancija, bi lahko rekli, da je cena servisa 500? in folk bi pla?al. Bi tekli, uf, na mercedesu je 700,?e "poceni" sem ?el skozi. Nateg!

Naj mi nekdo razlo?i, kaj oz. kako so oni na servisu pri?li na 220 ? (brez olja seveda, ki je pri njih dale? najdra?ja postavka).Njihova zlatarska ura je 65?!za la?je ra?unanje.

 

 

Napisano

Ampak 80% folka konkupuje avto ne gleda drugega kot kaj bo imel (pa kako bo avto zgledal a ne Alex :) ) potem pa pride sele streznitev.

 

Me zanima koliko bo 1. Servis za Suada, nafto ze vraca, po moje bom se 2L olja zraven dubu kr tko.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak 80% folka konkupuje avto ne gleda drugega kot kaj bo imel (pa kako bo avto zgledal a ne Alex :) ) potem pa pride sele streznitev.

Me zanima koliko bo 1. Servis za Suada, nafto ze vraca, po moje bom se 2L olja zraven dubu kr tko.

Sej ni samo pri avtih tako. Na splo?no vsi servisi nategujejo folk.Pokli?em servis za tv in takoj za?ne mojster jamrati, da se popravilo ne izpla?a, da bo 200,300?. Pa nesem k kolegu, ki se s tem bolj kot hobi ukvarja in mi zamenja en upor za 0.50? in mu pla?am pir in je zadevo re?il.Ve? ali manj je ponavadi tako.

 

 

Napisano

Meni so nateguni... kakor koli. Enako velja za skoraj vse servise bilo ?esa. ?e bi jaz imel tako urno postavko kot oni bi imel ?tiri jurje pla?o.

Tako je moje mnenje.

No ja, ?isto direktno pa spet ne more? to primerjati. Saj mehanik ne dobi pla?ano na uro, toliko kot si ti pla?al. V ceni ure je zajeto vse, od stro?kov delavnice, orodja, izobra?evanja, pa ?e ?esa verjetno.

 

Saj verjetno ve?ina teh mehanikov potem popoldan ?e fu?a za nam normalno ceno. Usposobi jih firma, znanje pa potem ?e uporabijo doma, pa ?e kak?en kos orodja si izposodijo, ?e ga rabijo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Sej jaz bi tudi dal v ceno moje ure stro?ke mojega ?olanja, pa mojega bivanja, pa stro?ke obleke...tukaj lahko nabija? kar ho?e?. Saj vem, da mehanik je samo zaposlen tam, nekdo je pa lastnik, ki slu?i na raji.

 

 

Napisano

 

 

Saj vem, da mehanik je samo zaposlen tam, nekdo je pa lastnik, ki slu?i na raji.

 

Jebat ga, kapitalizem je (baje) najbolj?i dru?beni sistem. Slu?enje na raji pa te fore...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jebat ga, kapitalizem je (baje) najbolj?i dru?beni sistem. Slu?enje na raji pa te fore...

 

hehe, ko sem jaz podobno napisal pred ?asom, me je ravno Alex poetikiral s komunistom... a ni zanimivo kako se vse vra?a, pa tolk je on in podobni zagovarjal kapitaliste. So super duper, dokler jih sam ne fa?e? po nosu, da ne re?em ?e kje drugje...

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.