Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Na moji M3 2018 G120 so zadaj TRW ploščice (še prve), spredaj pa ne vidim. Sem pa za spredaj na zalogo nabavil ATE.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Pri meni je tudi tako👍 Pravilno,da si se za ATE odločil....😉👍

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Kakšna je pa razlika v ceni 🤔

TRW Vs ATE

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

image.png

image.png

Je kar razlika, ampak ziher je ziher. 👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

 

Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Meni pa, da so krive za zvijanje diskov. 

 

 

Napisano

Jaz ima zadaj ate diska in textar ploščice, spredaj pa oboje ATE in zaenkrat špila b.p. Tudi cviljenja ni nobenega.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Že probal pa nič, zvije takoj. Zgleda je problem v tej tulki, ker mali drži zraven diska, vbistvu vakum nastane znotraj tulke, bom probal manšeto zarezat da nebo podtlaka, pa da vidim.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Se prepoznam v opisu, cim bolj enakomerna gladka voznja z neznim zaviranjem 😕

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Po domače se oksidaciji železa reče rja. 🙂

 

Sicer pa, tudi sam uporabljam stopalko zavore zelo nežno in se diski na sedanjih Mazdah še niso zvili ... So se pa zvili na prejšnji - originalni pri 95.000 km, po tem, ko se namontirale nove ploščice Brembo.

 

Še nekaj ugotavljam na teh Mazdah ... manj ko jih diraš (scania), manj je problemov. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano

Jaz pa moje diske in ploščice  kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in  diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič. 

Bremzajo pa fenomenalno. 

 

 

Napisano

Res je. Vodila spucat in namazat ob menjavi.

 

Samo niti Pelko ne vzamem vodil narazen ob menjavi. Pa ne bi škodlo, če bi si mojstri vzeli teh 5min.

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Kaj so to tulki?Če so vodila sigurno nisi šparal na masti

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

Napisano (urejeno)

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je scania napisal:

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

 

Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu (tega se seveda ne dela)... če se kdarkoli odmontira diske in iste namontira nazaj, jih je treba postaviti na isti položaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Scr3am napisal:

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Tako je. Na Alfi mi je en zaroštal noter. Je moral s brenerom gret. Pol pa je za s fleksom spucal pa namazal.

In seveda novi diski in pakne.

 

Vedel pa sem da nekaj ni ok, ker je samo desni disk zadaj na zunanji strani začel postajat rjav.

Verjetno jebil kriv sneg, ker mi je zimo prej kolo zametlo. In je ziher zmrzal gumico malo stran potegnila.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.