Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na Mazdi 6 l. 2104 bi rad zamenjal diske in ploščice. Kaj mi priporočate? Kater znamke oz mogoče kakšen komplet bi ustrezal?  Sprednje so bile menjane Textar in so včasih cvilile. 

 

 

Napisano

Odvisno od proračuna in želja.

Načeloma z ATE ne moreš zgrešit, imaš pa še tudi Zimmermann ali pa EBC, s katerimi imam zelo dobre izkušnje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem nekaj časa nazaj menjal, ni billo nič pametnega za dobit, pa imam sedaj zadaj voking, spredaj pa kabo, Diski spredaj so pomoje original, zadaj pa textar. Zaenkrat bp, brez kakšnega cviljenja.

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Po moje ate zakon brembo so tudi dobre

Ate mislim, da so samo zadnje zavorne ploščice pa še to za modele z klasično ročno zavoro, če se ne motim. 

 

 

Napisano

Tako je ate lahko dobis zadnje lloscice in sprednje diske. Nevem zakaj je tako ampak ok, drugace brembo lahko dobis klmet.

Napisano

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Napisano
pred 48 minutami je Scr3am napisal:

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Res da so dražje (okoli 75 funtov za par za Mazdo 6) a so verjetno toliko tudi vredne. Verjetno bi bilo za sprobat. 😀

 

 

Napisano (urejeno)

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Tudi sam sem prebral par mnenj kupcev. Izgleda, da so kar v redu, uporabljajo jih tudi na športnih avtomobilih in da primejo takoj, tudi ko so še hladne. Ne vem pa edino tega, če kaj zapiskajo kdaj. 🙄

 

 

Napisano

EBC je angleška firna z  tradicijo športnih upgrade zavor, so dost znani v tuning sceni. 

Imajo sicer v ponudbi tudi osnovni program Black Stuff, ki je rang ATE, vsi ostali Green, Yellow, Red in Blue Stuff pa so Next Level in so že bol šport in  race variante. 

Jst mam izkušnje z Black Stuff in Red Stuff.

Black stuff sem mel na M3 z Oem diski, stoping power je bil boljši ood originala. 

Red Stuff sem mel na Hondi z Oem disk, in so diski držali brez problemov zvijanja ali karkoli, edino bolj jih je pobralo. 

Drgač pa tudi next level od Ate so tudi Tarox zavore, jih je mel kolega  na Meganu RS R26 Tarox G88 diski in Red Stuff ploščice, stoping power brutalen, da pri bremzanju misliš da ti bodo oči iz jamic padle, tudi ob zlorabljanu na dirkališču, ni blo problemov. 

Saj če je želja po dobrih zavorah, je polno izbire zelo dobrih zavor, omejitve so ponavadi samo finance🙄

WWW.TAROX.CO.UK

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je denny3891 napisal:

Torej varianta: spredaj disk Ate in ploščice Brembo, zadaj disk Brembo in ploščice Ate

Ja. Ena izmed opcij je tudi ta.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

Od oka bi rekel 10-15kkm, odvisno kolk bremzaš😉

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

pred 20 minutami je Brane napisal:

Odpiramo stave -še 40000 km,saj diske bo lastnik plačal

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Cviljo samo če imajo jeziček. Vem da TRW imajo, ker zadnje sem par tednov nazaj kupil. Ko pa začnejo cvilit bi jih šel takoj menjat ker takrat je že pozno in znajo kr hitro odpovedat. seveda da se obe ploščici enakomerno obrabljata (notranja/zunanja). 

Napisano
dne 10. 8. 2022 ob 7:47 je Janez007 napisal:

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Za AC vožnjo še enkrat tolk, za relacijsko vožnjo pa 30kkm.

Napisano

Takole bom napisal:

 

Ko sem delal vozniški izpit in je bilo govora o pritrjevanju tovora, je inštruktor razložil: "Koliko boste pritisnili na plin, se boste sami odločali. Koliko boste pritisnili zavoro, bodo odločali drugi."

 

Iz tega sledi, da bodo o trajanju tvojih zavornih ploščic delno odločali drugi udeleženci v prometu - predvsem pešci in kolesarji, pa tudi mopedisti in motoristi... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.