Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Ne vem, da ne morjo pustit 2.5 bencinarja v novi mazdi 🤨

Lahko bi ga posodobili tako, da bi pobarvali plastični pokrov na njemu. Pa bi bil sodoben, varčen. 😊😊

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 25. 4. 2024 ob 12:46 je Boss napisal:

Tole v Eu ne bomo videli.

 

 

Mogoče pa bomo :) ... 

 

V spodnjem videu pravi, da je Mazda v zacetku 2024 zascitila ime Mazda 6e ... mogoce pa bo ta EZ-6 imel v Evropi taksno ime ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
16 minutes ago, Jest said:

 

 

Mogoče pa bomo :) ... 

 

V spodnjem videu pravi, da je Mazda v zacetku 2024 zascitila ime Mazda 6e ... mogoce pa bo ta EZ-6 imel v Evropi taksno ime ... 

 

 

 

Končno nekaj za mene od Mazde. PHEV verzijo bi takoj imel.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Samo da bo limo, pa čimbolj potraten motor :lol:

 

Ni nujno, da je potraten. Jaz bi bil povsem zadovoljen, če dajo dizla noter namesto potratnega. Pa še več navora bi bilo in bi se lepše peljali...

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Samo da bo limo, pa čimbolj potraten motor :lol:

Oldija

Napisano

Tole nekako navdaja z mešanimi občutki.

 

- super, da so prišli k pameti in da so vrnili najbolj uporabno obliko HB petih vrat, ki še vedno zgledajo kot limo in ne karavan. Velik plus.

- spredaj zgleda OK, ampak nekoliko preveč dvignjen nos in vleče na SUV. Lahko bi bil nos za 5cm bolj spuščan pa bi bilo idealno.

- kljub uporabnim vratom je oblika zadaj spet čist preveč SUV-ovska in skoraj nič limo. Pa še to zategovanje v konkavnost - mah kr neki.

- a je nekaj narobe s podatki, ker sistemska moč PHEV je med 300 in 350KM pospešek pa kot pri 2.0 bencinarju. Isti električni pogonski sklop samo na baterijskem ima bistveno boljše pospeške. Čudno.

- notri je precej bolj pocensko kot trenutna. Nekak izgleda kot da bi hoteli šparat in konkurirat Teslini notranjosti. To ne bo cool.

- kje so gumbi? Ravno to je velika prednost in ostali se vračajo nazaj k fizičnim gumbom, Mazda bi pa Teslo izpre 10 let posnemala. Ojej polom, če bo res tako.

- Fizični gumbi na volanu zato izgledajo kot da bi bil volan na hitrco vzet iz kakšnega drugega Mazdinega modela.

 

Sicer bili živi pa videli... ampak tole žal ne izgleda nek presežek. Škoda.

33112_1.png

Napisano

Jaz bi bil vesel kakovostnega PHEV. Zunanjost mi je všečna predvsem spredaj, zadaj tko tko. Barva notranjosti mi je kul, sam me pa nenormalno odbije tisti prilepljen štrleči ekran. Tko kot pravi @Boss zgleda ko neka Tesla, precej butasto, je notranjost sedanje generacije precej bolj elegantna in stilska.

 

 

Napisano
pred 12 urami je Shrek napisal:

Oldija

Dodge Charger, recimo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

A od zadi pa zgleda kot še en SUV. Nobenih elegantnih limo linij.

 

Mah sej bomo kmal itak vsi peš hodili tko k nekoč kitajci, kateri se bodo pa brez težav vozili. Če bo šlo tako naprej bomo mi ratal Kitajci izpred dveh desetletjih.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

A od zadi pa zgleda kot še en SUV. Nobenih elegantnih limo linij.

 

Mah sej bomo kmal itak vsi peš hodili tko k nekoč kitajci, kateri se bodo pa brez težav vozili. Če bo šlo tako naprej bomo mi ratal Kitajci izpred dveh desetletjih.

Še pred tem te čaka štrom.... 😁😉

Napisano

Ej, pa a smo mi ziher, da bo tole Japonc? Bolj k gledam bolj mi je podoben Kitajcu. Po moje se Mazdi ne splača razvijat EV-ja tko, da je samo kupila platformo in mehaniko pa neki po svoje zakrivila obliko.

 

Tole je nekaj takega kot recimo Changan Deepal SL03

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ej, pa a smo mi ziher, da bo tole Japonc? Bolj k gledam bolj mi je podoben Kitajcu. Po moje se Mazdi ne splača razvijat EV-ja tko, da je samo kupila platformo in mehaniko pa neki po svoje zakrivila obliko.

 

Tole je nekaj takega kot recimo Changan Deepal SL03

 

image.png

 

Sj pise v clanku da je kitajc

Ne vem zj s kom so skupaj to razvijal, ampak tehnologija notr je kitajc, motorji in baterije

Napisano

Malo se spomnimo nazaj, kako je bilo pred mnogimi leti z Japonci… Se je govorilo, da je to crap … da so slabi… itd… Kaj pa danes? Pa podobno recimo s Korejci… Tudi Kitajci se kot kaže izboljšujejo … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mi smo vedno imeli japonske avte doma. Razočaranje so bili nemci ponavadi...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Saj jaz tudi... zacel z ficotom, nadaljeval z Jugotom... potem je prisel na vrsto en problematicen Citroen BX ... i sem ga potem zamenjal za Daihatsu Charade TD ... pa tudi ta ni bil bohve kaj... potem sem nadaljeval s korejci (2x Kia Sephia), potem sem pa presaltal na Mazde (Xedos6 V6, 3x Mazda6, Mazda CX-5 in sedaj Mazda CX-60 ... Vmes so bili v familiji (hci, sin) se Seat Cordoba, Mercedes A160, Citroen C3, Toyota Yaris, Mazda5 in sedaj vozi hci Mazda3, sin pa Ford Grand C-Max :D ... 

 

Vendar pa danes imanjo nekateri se vedno odpor do Japoncev ... in do Korejcev se bolj :D ... Pa vemo da so oboji dokaj OK in da se komot kosajo z evropskimi avtomobili ali pa jih celo tudi v marsicem prekasajo ... 

 

Imam obcutek, da se bo nekaj podobnega zgodilo tudi s kitajci in ne bodo vec oznaceni kot "krš" :P ... Vsaj ne vsi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj,a Mazda 3 z 4 vrati oz. z "ritko" vam ni všeč....meni je ful všeč...bolj kot 5-vratna varianta...

Rej pa je za klaso nižja kot 6ka🙄...žal😟

Mi je prav čudno,da jih je tako malo...res je manj praktična tista ritka,a kar se lepote tiče je res huda...nekak bolj harmonično mi deluje🧐👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 12 urami je Jest napisal:

Malo se spomnimo nazaj, kako je bilo pred mnogimi leti z Japonci… Se je govorilo, da je to crap … da so slabi… itd… Kaj pa danes? Pa podobno recimo s Korejci… Tudi Kitajci se kot kaže izboljšujejo … 

 

Samo Japonci so morali prehodit 30 let razvoja, da so bili dejansko sprejemljivi in konkurenčni

 

Korejci tudi 20 let, da so avti bili res na nivoju.

 

Kitajci bi pa radi to naredili v 10 letih oziroma celo 5, če bi šlo. Ne vem, ampak navadno, je moralo kar nekaj vode pretečt, da se je doseglo željeni nivo. Zato pa zdajle crkavajo Kitajske avto firme ena za drugo in celo take, ki so stavile na kvaliteto in višji nivo.

 

Ne vem, super ja, da kupiš avto, katerega fabrka crkne po treh letih ti pa ostaneš brez suporta, servisa in z vozilom s katerim si poročen do konca uporabe.

 

Recimo en primer

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Tudi napredne kitajske znamke niso imune na finančne težave. Eni najbolj naprednih so sedaj v stečaju.

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.