Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

No ja glede na tvoj režim vožnje, je olje še dobro zdržalo. 

Krajše razdalje niso idealne ampak, se vidi da tudi niso tak bavbav za dizla. Ker goriva v olju nimaš praktično nič kar je skoraj fenomenalen rezultat za Mazdo, ker ponavadi Mazde kr zalivajo z gorivom.

Se pa krajše razdalje poznajo na vsebnosti vode v olju, ampak ni pa še to kritično. 

Saj to Fuchsovo olje je dokaj dobro, lahko pa vseeno probaš kako drugo. 

Npr. Mobil1 ESP, Motul EFE, Ravenol VMP. 

Ja lahko narediš flush ali pa narediš 2 krajša intervala menjave olja, npr na 5-6kkm. 

Drugače pa četudi ne boš nič spreminjal in boš še naprej uporabljal Fuchsa na 10kkm intervalih bo vredu. 👍

Btw. Katera Mazda pa je to? 

CX5 2014, 110kw AWD, 207kkm

Napisano

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

Jp, kot vsi na uradnih servisih.... 👍

Napisano

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ojoj tega se spomnin ko sem po diplomi iskal hitro zaposlitev, obljubljali so nekaj na koncu sem servisiral MB tovornjake,..filter od scavnice je blo tud luštno menjat 🤢

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem. 

 

 

Napisano

@Deeyan Uff, to pa ne zgleda dobro za te kilometre🥴😳

Glede na to da imaš dolge relacije, zgleda res katastrofalno. 

Čist preveč nečistoč, rezerve več ni videt, precej goriva v olju. 

Če gledamo strogo po tem vzorcu je olje za zamenjat. 

Hmh, s tem avtom so bili delani 20kkm intervali a ne? 

Koliko imaš prevoženih? 

Moj nasvet, zdaj menjaj olje in čez 5kkm spet, da malo očistiš motor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo še za primerjavo moj aktualni vzorec z Mazdinim original oljem. 

Prevoženo 4000km, 95% avtocesta. 

Avto ima prevoženih 298kkm. 

 

IMG_20210903_163420.jpg

IMG_20210903_163437.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Aless napisal:

@Deeyan Uff, to pa ne zgleda dobro za te kilometre🥴😳

Glede na to da imaš dolge relacije, zgleda res katastrofalno. 

Čist preveč nečistoč, rezerve več ni videt, precej goriva v olju. 

Če gledamo strogo po tem vzorcu je olje za zamenjat. 

Hmh, s tem avtom so bili delani 20kkm intervali a ne? 

Koliko imaš prevoženih? 

Moj nasvet, zdaj menjaj olje in čez 5kkm spet, da malo očistiš motor. 

Kilometrov je 197kkm

 

V mojem lastnistvu na 10kkm,prej pa vrjetno na 20 ja. 

 

Bom uposteval nasvet, je pa blo 5kkm nazaj zamenjano sito 🙂

Aja, se eno uprasanje, a more ta kapljica olja kej stat? Tole je namrec pol urce po odvzemu na papir

Popravljeno od Deeyan
Napisano

@Deeyanja 24ur, da se lepo razlije in vpije v papir.

Poslikaj jutri spet. 

Čeprav dvomim da bodo rezultati glede onesnaženosti olja drugačni, bo pa verjetno pokazalo še več goriva

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

Originalno olje po 5kkm, delane so ble pa dolge relacije

IMG_20210911_191749_edit_307868265111875.thumb.jpg.1627f2d061c843f7c474b3f7d4b449b9.jpg

 

IMG_20210911_191853_edit_307936863989469.thumb.jpg.9ef5af31191853bc05bc60fc87ae92cc.jpg

Uf,tole je kot Citronček na 15k km.🤪

Po moje nekaj ni vredu....🤔

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Uf,tole je kot Citronček na 15k km.🤪

Po moje nekaj ni vredu....🤔

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

Alex, poglej še moj vzorec z Mazdinim original "slabim" oljem😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je Aless napisal:

 

Alex, poglej še moj vzorec z Mazdinim original "slabim" oljem😉

Se pravi, da to original mazdino  olje ne paše zahtevnim skayactiv dizel motorjem? Druge razlage ni. 🤔

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Deeyan napisal:

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Poizkusi  dat noter naslednjič katero izmed olj, ki nam jih za naše dizle  priporoča Aless. Vsako olje od priporočenih je  daleč bojše kot to, ki ga imaš trenutno noter. Pa boš videl, če bo kakšna razlika. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Se pravi, da to original mazdino  olje ne paše zahtevnim skayactiv dizel motorjem? Druge razlage ni. 🤔

 

Glede na to da je to Mazda Original olje bilo razvito posebej za SkyactivD motorje, bi jim moglo pasat. 

Jaz imam še stari MZR-CD motor z DPF, ki je bil razvit za Dexelia C1 olje. 

@Deeyanu sumim da je v motorju polno oljnih usedlin zaradi 20kkm intervalov, lahko pa je tudi kaka druga napaka na motorju (npr. podložke injektorjev lahko povzročijo da se olje žge v motorju, posledično usedline.)

Jaz bolj mislim da so predolgi intervali krivec, ker ko je enkrat olje zanič in več olje ne more držat nečistoč v sebi, se začnejo te nečistoče nabirat po stenah motorja. 

Zato sem mu predlagal vsaj dva kratka intervala, da se malo očisti motor, pol pa če je z motorjem vse vredu, bi olje tudi moralo zgledat malo boljše. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

intervali za menjavo olja na 20k km ali celo na 30k km kar ima škoda/vw, mislim da tudi peugeot, bmw, itd....je za moje pojme najbolj zgrešena opcija in dolgoročno zagotovo ni dobra. jaz menim da moraš olje menjavati na 10-15 k km, odvisno malo tudi od režima vožnje, in to je to....sem že nekajkrat povedal svoje mnenje, da ne razumem ljudi, ki vlečejo ta interval, potem pa prišparajo cca.50€ zaradi tega....., ko ima pa avto 150k km, je pa za na Dinos, smešno:)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Probaj z Motulom. Ni drago in je preverjeno dobro. Me zanima zares, kako se bo obneslo proti mazdinemu. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Deeyan napisal:

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

 

Uff, ja res je slabše kot sem si mislil. 😳

Poleg nečistoč, imaš ogromno količino goriva v olju!!! 

Po vzorcu bi ocenil da je v tvojem olju cca. 12% goriva v olju. 

In to na relacijski vožnji pri 5000km!!!

Mislim da imaš problem, glede goriva bi definitivno dal stestirat injektorje, po videnem bi rekel da ščijejo in zato prihaja do velike količine goriva v olju. 

Tudi glede nečistoč v ju so lahko krivi injektorji, ker posledično avto bolj dimi in pride več saj v motor. 

Kake pa imaš intervale med regeneracijami?? 

Btw. : z drugim oljem te velike količine goriva ne boš rešil. 

Motula pa vzemi 8100 X-Clean EFE 5w30 se je pri meni izkazal z pol manjšo obrabo motorja napram Mazdinemu olju, kljub 6,6% goriva v olju. 

No pa če ti ni žal cca. 40€ lahko narediš analizo olja v laboratoriju, tam najbolj natančno vidiš kakšno je stanje olja in obrabe v motorju. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bom preveru intervale... 

 

Mi je pa blo cudno to, ko sma z mehanikom menjala sito, je blo tistih 5l olja premalo, lih zolk, da je prsu nivo mal cez minimum. Naslednji dan, ko sm hotu it olje dolit je bil ze na maximumu 😳

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.