Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

No ja glede na tvoj režim vožnje, je olje še dobro zdržalo. 

Krajše razdalje niso idealne ampak, se vidi da tudi niso tak bavbav za dizla. Ker goriva v olju nimaš praktično nič kar je skoraj fenomenalen rezultat za Mazdo, ker ponavadi Mazde kr zalivajo z gorivom.

Se pa krajše razdalje poznajo na vsebnosti vode v olju, ampak ni pa še to kritično. 

Saj to Fuchsovo olje je dokaj dobro, lahko pa vseeno probaš kako drugo. 

Npr. Mobil1 ESP, Motul EFE, Ravenol VMP. 

Ja lahko narediš flush ali pa narediš 2 krajša intervala menjave olja, npr na 5-6kkm. 

Drugače pa četudi ne boš nič spreminjal in boš še naprej uporabljal Fuchsa na 10kkm intervalih bo vredu. 👍

Btw. Katera Mazda pa je to? 

CX5 2014, 110kw AWD, 207kkm

Napisano

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

Jp, kot vsi na uradnih servisih.... 👍

Napisano

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ojoj tega se spomnin ko sem po diplomi iskal hitro zaposlitev, obljubljali so nekaj na koncu sem servisiral MB tovornjake,..filter od scavnice je blo tud luštno menjat 🤢

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem. 

 

 

Napisano

@Deeyan Uff, to pa ne zgleda dobro za te kilometre🥴😳

Glede na to da imaš dolge relacije, zgleda res katastrofalno. 

Čist preveč nečistoč, rezerve več ni videt, precej goriva v olju. 

Če gledamo strogo po tem vzorcu je olje za zamenjat. 

Hmh, s tem avtom so bili delani 20kkm intervali a ne? 

Koliko imaš prevoženih? 

Moj nasvet, zdaj menjaj olje in čez 5kkm spet, da malo očistiš motor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo še za primerjavo moj aktualni vzorec z Mazdinim original oljem. 

Prevoženo 4000km, 95% avtocesta. 

Avto ima prevoženih 298kkm. 

 

IMG_20210903_163420.jpg

IMG_20210903_163437.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Aless napisal:

@Deeyan Uff, to pa ne zgleda dobro za te kilometre🥴😳

Glede na to da imaš dolge relacije, zgleda res katastrofalno. 

Čist preveč nečistoč, rezerve več ni videt, precej goriva v olju. 

Če gledamo strogo po tem vzorcu je olje za zamenjat. 

Hmh, s tem avtom so bili delani 20kkm intervali a ne? 

Koliko imaš prevoženih? 

Moj nasvet, zdaj menjaj olje in čez 5kkm spet, da malo očistiš motor. 

Kilometrov je 197kkm

 

V mojem lastnistvu na 10kkm,prej pa vrjetno na 20 ja. 

 

Bom uposteval nasvet, je pa blo 5kkm nazaj zamenjano sito 🙂

Aja, se eno uprasanje, a more ta kapljica olja kej stat? Tole je namrec pol urce po odvzemu na papir

Popravljeno od Deeyan
Napisano

@Deeyanja 24ur, da se lepo razlije in vpije v papir.

Poslikaj jutri spet. 

Čeprav dvomim da bodo rezultati glede onesnaženosti olja drugačni, bo pa verjetno pokazalo še več goriva

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

Originalno olje po 5kkm, delane so ble pa dolge relacije

IMG_20210911_191749_edit_307868265111875.thumb.jpg.1627f2d061c843f7c474b3f7d4b449b9.jpg

 

IMG_20210911_191853_edit_307936863989469.thumb.jpg.9ef5af31191853bc05bc60fc87ae92cc.jpg

Uf,tole je kot Citronček na 15k km.🤪

Po moje nekaj ni vredu....🤔

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Uf,tole je kot Citronček na 15k km.🤪

Po moje nekaj ni vredu....🤔

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

Alex, poglej še moj vzorec z Mazdinim original "slabim" oljem😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je Aless napisal:

 

Alex, poglej še moj vzorec z Mazdinim original "slabim" oljem😉

Se pravi, da to original mazdino  olje ne paše zahtevnim skayactiv dizel motorjem? Druge razlage ni. 🤔

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Deeyan napisal:

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Poizkusi  dat noter naslednjič katero izmed olj, ki nam jih za naše dizle  priporoča Aless. Vsako olje od priporočenih je  daleč bojše kot to, ki ga imaš trenutno noter. Pa boš videl, če bo kakšna razlika. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Se pravi, da to original mazdino  olje ne paše zahtevnim skayactiv dizel motorjem? Druge razlage ni. 🤔

 

Glede na to da je to Mazda Original olje bilo razvito posebej za SkyactivD motorje, bi jim moglo pasat. 

Jaz imam še stari MZR-CD motor z DPF, ki je bil razvit za Dexelia C1 olje. 

@Deeyanu sumim da je v motorju polno oljnih usedlin zaradi 20kkm intervalov, lahko pa je tudi kaka druga napaka na motorju (npr. podložke injektorjev lahko povzročijo da se olje žge v motorju, posledično usedline.)

Jaz bolj mislim da so predolgi intervali krivec, ker ko je enkrat olje zanič in več olje ne more držat nečistoč v sebi, se začnejo te nečistoče nabirat po stenah motorja. 

Zato sem mu predlagal vsaj dva kratka intervala, da se malo očisti motor, pol pa če je z motorjem vse vredu, bi olje tudi moralo zgledat malo boljše. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

intervali za menjavo olja na 20k km ali celo na 30k km kar ima škoda/vw, mislim da tudi peugeot, bmw, itd....je za moje pojme najbolj zgrešena opcija in dolgoročno zagotovo ni dobra. jaz menim da moraš olje menjavati na 10-15 k km, odvisno malo tudi od režima vožnje, in to je to....sem že nekajkrat povedal svoje mnenje, da ne razumem ljudi, ki vlečejo ta interval, potem pa prišparajo cca.50€ zaradi tega....., ko ima pa avto 150k km, je pa za na Dinos, smešno:)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Probaj z Motulom. Ni drago in je preverjeno dobro. Me zanima zares, kako se bo obneslo proti mazdinemu. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Deeyan napisal:

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

 

Uff, ja res je slabše kot sem si mislil. 😳

Poleg nečistoč, imaš ogromno količino goriva v olju!!! 

Po vzorcu bi ocenil da je v tvojem olju cca. 12% goriva v olju. 

In to na relacijski vožnji pri 5000km!!!

Mislim da imaš problem, glede goriva bi definitivno dal stestirat injektorje, po videnem bi rekel da ščijejo in zato prihaja do velike količine goriva v olju. 

Tudi glede nečistoč v ju so lahko krivi injektorji, ker posledično avto bolj dimi in pride več saj v motor. 

Kake pa imaš intervale med regeneracijami?? 

Btw. : z drugim oljem te velike količine goriva ne boš rešil. 

Motula pa vzemi 8100 X-Clean EFE 5w30 se je pri meni izkazal z pol manjšo obrabo motorja napram Mazdinemu olju, kljub 6,6% goriva v olju. 

No pa če ti ni žal cca. 40€ lahko narediš analizo olja v laboratoriju, tam najbolj natančno vidiš kakšno je stanje olja in obrabe v motorju. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bom preveru intervale... 

 

Mi je pa blo cudno to, ko sma z mehanikom menjala sito, je blo tistih 5l olja premalo, lih zolk, da je prsu nivo mal cez minimum. Naslednji dan, ko sm hotu it olje dolit je bil ze na maximumu 😳

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.