Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
8 minutes ago, FuManchu said:

Bila je zakon, dokler ni šla v kompanijo z bmw-jem.:rolleyes:

A res? Pol je pa zdaj že über zakon :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Sishi napisal:

Toyota je bila vedno (in še vedno je) zakon :rispekt:

 

P.S. Za 3€ na liter ne menjaj olja, drži se Toyotinega. Sklopke ti verjetno tudi še ni bilo treba menjati. 

 

Veliko ljudem se toyota ne dopade niti oblikovno, tudi meni so doloceni modeli grdi, mazdini obliki ne sezejo do kolen, mi je pa zelo vsec njihova tehnologija in zelo rad jih popravljam saj je vse logicno in pa vecinoma samo redni servisi 🙂 . Olja ne menjam tudi ce pride 15€ liter. Ja prav imas sklopka je bila kot nova, ampak sem preventivno menjal ker so samo mestne voznje in skoz prestavljanje in speljevanje, ceprav sem brezveze menjal.

 

@FuManchu toyota je imela od bmwja n47 motor (ta problematicni s tezavnimi ketnami itd) toyotina oznaka je bila 1ww in 2ww. S tem da ti motorji v toyoti niso imeli niti priblizno toliko tezav saj so imeli servisni interval enkrat letno ali 15000km pri bmw je pa 2 leti ali 30000km. Drugace pa tega motorja vec ni mogoce dobit pri toyoti saj so samo bencinarji ali hibridi razen proace ki pa je tak citroen/peugeot samo znak je od toyote. 

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je scania napisal:

 

Veliko ljudem se toyota ne dopade niti oblikovno, tudi meni so doloceni modeli grdi, mazdini obliki ne sezejo do kolen, mi je pa zelo vsec njihova tehnologija in zelo rad jih popravljam saj je vse logicno in pa vecinoma samo redni servisi 🙂 . Olja ne menjam tudi ce pride 15€ liter. Ja prav imas sklopka je bila kot nova, ampak sem preventivno menjal ker so samo mestne voznje in skoz prestavljanje in speljevanje, ceprav sem brezveze menjal.

 

@FuManchu toyota je imela od bmwja n47 motor (ta problematicni s tezavnimi ketnami itd) toyotina oznaka je bila 1ww in 2ww. S tem da ti motorji v toyoti niso imeli niti priblizno toliko tezav saj so imeli servisni interval enkrat letno ali 15000km pri bmw je pa 2 leti ali 30000km. Drugace pa tega motorja vec ni mogoce dobit pri toyoti saj so samo bencinarji ali hibridi razen proace ki pa je tak citroen/peugeot samo znak je od toyote. 

Toyota je ql (auris pa sploh, je imel kolega 2.0dizla, vse prvogradnja 330k km😉, nobenih menjav keten, sklopk, itd...tista z 170km je pa sploh raketa) tudi zadnji modeli so se tudi vizualno polepšali, zadnjič sem vozil za novo camry...super lep avto, ampak kaj ko imas na voljo za hybrid jajca😉😁...sploh ne vem če je pri toyoti se na voljo samo bencinar....

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 3 minutami je sportman333 napisal:

Toyota je ql (auris pa sploh, je imel kolega 2.0dizla, vse prvogradnja 330k km😉, nobenih menjav keten, sklopk, itd...tista z 170km je pa sploh raketa) tudi zadnji modeli so se tudi vizualno polepšali, zadnjič sem vozil za novo camry...super lep avto, ampak kaj ko imas na voljo za hybrid jajca😉😁...sploh ne vem če je pri toyoti se na voljo samo bencinar....

Prevladujejo hybridi, v familiji imamo chr hybrida pa je kar ok, mors malo razmisljat ko vozis. Camry 2,5 hybrid mora bit uzitek, ta chr je 1,8 in mu malo zmanjka, nova verzija 2,0 mora bit boljsa pa se motor ima direktni in indirektni vbrizg kombinacija glede na stil voznje. 

Napisano

@scaniaevo ti primerjava, podatke imam za dve verziji Toyotinega olja, eno podpira novejši ILSAC GF5 standard za DI bencinarje, zato so malo znižali fosfor in zink in zato dodali molibden za zaščito pred obrabo (manj zddp-slabša zaščita pred obrabo), lahko bi še malo znižali kalcij, ampak tak je pač recept.

Ta drugo Toyotino olje pa je standardno ACEA A5/B5. 

Če ju primerjaš z Mazdinim oljem pa so dokaj podobna olja, in niso Toyotina ničkaj boljša. 

ZabToyotina olja sicer nimam podatka o HTHS viskoznosti ampak sem 99% da imajo pravtako kot Mazdino olje znižan HTHS v rangu 2,9-3.

Aja osnova-bazno golo olje je pri vseh treh HC (hydrocracked) Group3.

Tak da nobeno ni pravo sintetično olje.

Spodaj imaš še podatke v tabeli😉

IMG_20210813_205319.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 minutami je Aless napisal:

@scaniaevo ti primerjava, podatke imam za dve verziji Toyotinega olja, eno podpira novejši ILSAC GF5 standard za DI bencinarje, zato so malo znižali fosfor in zink in zato dodali molibden za zaščito pred obrabo (manj zddp-slabša zaščita pred obrabo), lahko bi še malo znižali kalcij, ampak tak je pač recept.

Ta drugo Toyotino olje pa je standardno ACEA A5/B5. 

Če ju primerjaš z Mazdinim oljem pa so dokaj podobna olja, in niso Toyotina ničkaj boljša. 

ZabToyotina olja sicer nimam podatka o HTHS viskoznosti ampak sem 99% da imajo pravtako kot Mazdino olje znižan HTHS v rangu 2,9-3.

Aja osnova-bazno golo olje je pri vseh treh HC (hydrocracked) Group3.

Tak da nobeno ni pravo sintetično olje.

Spodaj imaš še podatke v tabeli😉

IMG_20210813_205319.jpg

Super, hvala ti. Na toyoti bom kar ostal na tem olju. Na mazdi grem pa po garanciji na shell 🙂

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

M6 CD175, vzorec olja 5.700 km od menjave. 

 

IMG_20210828_081047.jpg

 

 

 

IMG_20210828_080959.thumb.jpg.f4adecfe5f47301dc8584f44dcd8e485.jpg

Katero olje imaš noter? 

 

 

Napisano

@Janez007hmh, bogo je olje za te kilometre in režim vožnje ,malo rezerve še je videt, pri 8kkm naredi spet vzorec.

Gorivo pa itak že veš da ga je dosti v olju. Menjavo bi po videnem delal na max. 10kkm. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Naj bi bilo Dexelia 5w30 dpf (tako pravi Pelko).

Še en dokaz, ki potrjuje, da je Dexelia povprečno, če ne že boljj bogo olje. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Daj Alex, spusti še ti eno kapljico na 80g paprir :) 

 

1. Vzemite čisti pisarniški papir z gostoto 80g/m2 10x10 cm.
2. Segrejte motor na delovno temperaturo - 90 stopinj Celzija.
3. Izklopite motor in pustite, da se olje odteka 3-5 minut po ustavitvi.
4. Vzemite šipko za olje in brez brisanja s krpami počakajte na PRVO kapljico na papirju z višine 3-5 cm.
5. Dajte papir na nevpojno osnovo - steklo, pleksi steklo, plastiko ali širok prstan, tako da kapljica olja, ki se širi, se ni
dotaknila baze kupov pod papirjem, najbolje je dati na kak obroč npr. Selotejp, ducktape...
6. Nato izvedemo sušenje vzorca: pri sobni temperaturi - vsaj en dan, v pečici vsaj eno uro pri 100 stopinjah Celzija
7. Merimo obseg premerov posameznih območij, da lahko izračunamo koeficiente: "KWD" = koeficient pralnih in
disperzijskih lastnosti in "KMV" = koeficient mehanskih nečistoč.
8. Če je kateri od izračunanih koeficientov slabši kot navedeno spodaj, menjamo olje.

Je še preveč sveže. 😊

Pred mesecem dni sem ga šele zamenjal. Ko bo imelo kakih 5000 km bomo preverili. 

Za moj Motul smo že ugotovili, da je dobro olje. Kako bo s tem ravenol pa bomo videli. 

 

 

Napisano

Sedaj imam 15k km od menjave na službenem Citrončku pa da vidimo kakšno dizel garež je notri.... 🤔

Pri 135k km je morala bit menjana ketnica na olj.pumpi....🥴(olje 0-30w). Na prejšnjem pa olje 5-40w, brez dpf filta in brez kakršnih koli problemov 430k km! :bravo:.

Ne vem kaj se grejo s tem oljem? 🤔

Me je kar strah, ko pa ima moja cx30 predpisano olje 0-20w pa še na pol "disel" je...... :vskalo:

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Me je kar strah, ko pa ima moja cx30 predpisano olje 0-20w pa še na pol "disel" je...... :vskalo:

 

Pomoje ni straha, Alfa Giulia 2.2 diesel ma tut predpisano 0W20 pa nimajo težav

Napisano

@samuelHja tvoj vzorec je neka srednja žalost.

Glede samih čistilnih lastnosti je olje že skoraj pri koncu.

Vzorec sicer še ni tako zelo temne barve ampak se pa več ne razloči jedra, vidi se skoraj po celem vzorcu enaka barva, kar je pokazatelj da olje več ne more več nase vezat nečistoč. Čist malo proti robu vzorca je še malo rezerve, vendar več kot 1-2kkm jaz ne bi delal. Zato priporočam menjavo, zdaj ali čez max 1kkm.

Pozitivno je da nimaš skoraj nič goriva v olju, kar je super.

Zaznati je nekaj malega vode v olju.

Katero olje imaš to?

Prevoženo od menjave?

Kakšen režim vožnje?

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Biniče je motor pravilno skonstruiran za 0w20 olje, in nima kakega težkega režima vožnje, bo tudi s 0w20 oljem vredu delal in ne bo težav.

Bo pa čas pokazal ali je Skyactive-X dobro skonstruiran motor ali ne.

0w20 olja so bolj Eco naravnana olja za znižanje porabe goriva, zato imajo znižane viskoznosti KV40,KV100 in nizko HTHS viskoznost, s tem pa olje hitreje steče dol iz mazalnih delov in slabše zaščiti in maže te dele.

Je pa problem 0w20 olja ta da če ti med olje prihaja gorivo (kar je pri modernih dizlih z DPF in DI bencinarjih dokaj pogosto), in ga s tem dodatno razredči dobiš tako redko olje za katero pa motor ni bil skonstruiran in lahko pride do večje obrabe motornih delov.

No tudi kake težje obremenitve niso za ta redka 0w20 olja, tak da za kako dolgotrajno žganje z avtom po AC na blokadi s tem oljem ne priporočam.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

@Biniče je motor pravilno skonstruiran za 0w20 olje, in nima kakega težkega režima vožnje, bo tudi s 0w20 oljem vredu delal in ne bo težav.

Bo pa čas pokazal ali je Skyactive-X dobro skonstruiran motor ali ne.

0w20 olja so bolj Eco naravnana olja za znižanje porabe goriva, zato imajo znižane viskoznosti KV40,KV100 in nizko HTHS viskoznost, s tem pa olje hitreje steče dol iz mazalnih delov in slabše zaščiti in maže te dele.

Je pa problem 0w20 olja ta da če ti med olje prihaja gorivo (kar je pri modernih dizlih z DPF in DI bencinarjih dokaj pogosto), in ga s tem dodatno razredči dobiš tako redko olje za katero pa motor ni bil skonstruiran in lahko pride do večje obrabe motornih delov.

No tudi kake težje obremenitve niso za ta redka 0w20 olja, tak da za kako dolgotrajno žganje z avtom po AC na blokadi s tem oljem ne priporočam.

Mi je vse jasno kar si napisal, edino ne vem pa, zakaj niso ostali kar na 5-30w olju..... 🤔

Napisano
pred 32 minutami je Aless napisal:

@Biniporaba goriva in s tem zmanjšanje emisij😉

 

 

Jasno, da je to, ampak kaj ti to nuca če so pa potem težave kot pri Citrončku! Evo pri 180k km so pa preventivno pri sodelavcu menjali ketnico ob rednem servisu.... :nevem:

Napisano

Proizvajalci avtomobilov gledajo na to drugače, za njih je življenska doba avta 200kkm. 

So si preračunali da povprečen avto naredi 20kkm na leto in če dajo 5let garancije, je to 100kkm za čas garancije, kar bo avto itak brez problema zdržal.

Za njih je glavno da garancijo zdrži brez okvar, za naprej pa se jim jeb... 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

@samuelHja tvoj vzorec je neka srednja žalost.

Glede samih čistilnih lastnosti je olje že skoraj pri koncu.

Vzorec sicer še ni tako zelo temne barve ampak se pa več ne razloči jedra, vidi se skoraj po celem vzorcu enaka barva, kar je pokazatelj da olje več ne more več nase vezat nečistoč. Čist malo proti robu vzorca je še malo rezerve, vendar več kot 1-2kkm jaz ne bi delal. Zato priporočam menjavo, zdaj ali čez max 1kkm.

Pozitivno je da nimaš skoraj nič goriva v olju, kar je super.

Zaznati je nekaj malega vode v olju.

Katero olje imaš to?

Prevoženo od menjave?

Kakšen režim vožnje?

 

Aleš hvala za razlago. Olje je Fuchs Titan 5W-30 Gt1 Pro-C3 in ima prevoženih 7kkm. Olje uborabljam v avtu zadnjih 100kkm, menjavo redno izvajam na 10kkm, v tem času tudi redno spremljam regeneracija in če je možno poskrbim, da se proces izvede do konca. Vožnje so večinoma 30km in več, so pa vmes tudi krajše, običajno ne manj kot 10km, večinoma brez avtocest.

Kot kaže bo potrebno narediti engine flush.

 

lp, Samo 

Napisano

No ja glede na tvoj režim vožnje, je olje še dobro zdržalo. 

Krajše razdalje niso idealne ampak, se vidi da tudi niso tak bavbav za dizla. Ker goriva v olju nimaš praktično nič kar je skoraj fenomenalen rezultat za Mazdo, ker ponavadi Mazde kr zalivajo z gorivom.

Se pa krajše razdalje poznajo na vsebnosti vode v olju, ampak ni pa še to kritično. 

Saj to Fuchsovo olje je dokaj dobro, lahko pa vseeno probaš kako drugo. 

Npr. Mobil1 ESP, Motul EFE, Ravenol VMP. 

Ja lahko narediš flush ali pa narediš 2 krajša intervala menjave olja, npr na 5-6kkm. 

Drugače pa četudi ne boš nič spreminjal in boš še naprej uporabljal Fuchsa na 10kkm intervalih bo vredu. 👍

Btw. Katera Mazda pa je to? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.