Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

 

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Beri vse poste, tud tiste ki ti ne pašejo.


image.png

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

Nekaj ne razumem. A so tudi cilindri, bati, obročki, ležaji pri X186 plastični, da v olju ni kovinskih ostankov? 🤔 😀

 

Kaj je pri X186 drugače od G122, G165 ali G194? Bi rekel, da ima prednost edino G194 z 2,5 motorjem, ki deluje pri nižjih obratih in se posledično pri enako prevoženih km manjkrat zavrti in toliko manj obrabi, recimo 20% manj.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Če bo zdržal 50 000 km... 

Napisano
pred 18 minutami je Shrek napisal:

Če bo zdržal 50 000 km... 

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 7

 

 

Napisano

In kaj ti koristi toliko nizja poraba, ce prihranek pri gorivu potem das za drug potrosni material (svecke, olje, termostati,... :) ) ... Samo za filanje ega? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka). 

 

Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega

8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Aless, če si boš vzel par minut za eno analizo. Me zanima, če bo kaj drugače. 

8Kkm od menjave oz. eno leto bo. 

Uglavnem kratke relacije in pa 375Kkm na števcu. Avto je SAAB.

 

 

IMG_20240314_164614.jpg

IMG_20240314_164713.jpg

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 7. 1. 2023 ob 9:42 je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica. 

Če rabiš pomoč piši zs

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.

IMG_20240806_202115.jpg

IMG_20240806_202136.jpg

Napisano (urejeno)

Tole sicer ne bo konkreten odgovor na zastavljeno vprašanje.

 

Meni se zdi vzorec OK (spodaj sem prilepil link do moje objave: M6 CD175, vzorec olja 5.700 km od menjave, 100.000 prevoženih, skoraj sama avtocesta).

 

Na Mazdinem servisu v Ljubljani so mi pred leti za CD 175 l.2016 rekli, naj se ne oziram na ta podatek glede % iztrošenosti olja (naj ga ignoriram), ampak samo na interval 20.000 km. S tem se sam sicer ne bi strinjal.

 

Po mojem občutku se največ škode na motorjih naredi, ker je 1. interval enak kot so naslednji. 20.000 km za novo mašino je zame preveč ... olje bi prvič zamenjal že pri prevoženih 10.000 km. Recimo pri Škodi je interval še daljši -  30.000 km ali 2 leti (tako je bilo pred leti pri znancu ... 1,5 150 KM). 20 let nazaj je bil interval pri Oplu celo 50.000 km, kar se je kasneje izkazalo zelo slabo - motorji so že pri dobrih 100.000 km kadili (neposredna informacija direktorja Opel avtohiše).

 

Tukaj se je izoblikovalo mnenje, naj se olje menja na cca. 15.000 km (Mazdin interval 20.000 km je verjetno predolg, vsaj za zahtevnejše režime vožnje ... tudi vemo, da je v Avstraliji za iste Mazdine motorje interval pol krajši oz. 10.000 km).  

 

image.png

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 urami je Savo333 napisal:

Pozdravljeni, 

Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.

 

 

jst bi mogoče sam dal en komentar ki sem ga sam opazil prejšnjič pri menjavi

 

če olje menjaš sam, moraš preko osrednjega računalnika "pobrisat" oba parametra...prvi je, koliko km je prevoženega od servisa in drugi je, koliko % ima še olje 

 

mogoče samo niste resitirali obeh parametrov, pa je ostal tist flexible interval nepobrisan :) 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja? 

 

Napisano
pred 27 minutami je Savo333 napisal:

Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja? 

 

@SpEkTr kero aplikacijo imas ti za dpf

Edit: ne sekirej se za %, ker jih auto izracuna na podlagi tega koliko imas zagonov in vozenj in nevem kaj, ni nobenega dejanskega senzorja cistosti olja

 

vozi do 15kkm in menjaj

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

vozi do 15kkm in menjaj

 

Točno to.  15Kkm je OK ne da bi se ti bilo treba ukvarjat z raznimi metodami a je olje dobro za v motor ali za na solato. 

 

Pri škodilaku menjam olje na 15Kkm, tako je v progrmu vzdrževanja. Ko so potem pri Škodi interval za iste motorje podaljšali na 30Kkm, sem v Škodinem salonu izrazil začudenje nad tem. Dobil sem pojasnilo, da so to enostavno morali, ker je vsa konkurenca že imela 30 Kkm interval.

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

@Savo333 ... tukaj nas je nekaj, ki smo šli skozi to zgodbo Mazdinega dizla. Težko je priti do konca oziroma na čisto. Analize olja, spremljanje regeneracij lahko pride v obsedenost. Sam sem po nekaj mesecih pretiranega spremljanja in iskanja vzroka za pogoste regeneracije kupil Mazdo 6 G165, Mazdo 6 CD175 pa prodal. Sedaj v glavnem samo sladke skrbi - kateri naj bo naslednji akumulator, brisalci, filter, zavorne obloge, ...

 

Predlagam tako kot predhodnik, samo redno menjaj olje, preverjaj njegov nivo in uživaj v navoru, ki ga ima tvoj avto. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.